Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willy 03-03-2022

Een goede site om een goede keuze te maken. Perfecte en snelle levering.👍 Goede prijs en goed product.

BertusK 02-03-2022

Duidelijk, correct en toch een scherpe prijs. Er is geen shop die met Belsimpel kan concureren, ga zo door.

Bert 02-03-2022

Na uitvoerig onderzoek is gebleken dat Belsimpel het goedkoopst en het snelst mijn Xiaomi Redmi 10 kon leveren.

Cindy 02-03-2022

Prima webshop en service.
Makkelijk te bereiken. Niet verder zoeken Belsimpel is the best !

Theo 02-03-2022

Verlenging van contract snel geregeld. Met sms en e-mail berichten goed en juist op de hoogte gehouden van de verlenging. Top. 👌

Leon 01-03-2022

Zocht een nieuwe iPhone en zag dat ze deze voor een mooie prijs bij Belsimpel hadden. Na wat recensies gelezen te hebben dacht ik prijs is goed, ervaringen zijn goed dus besteld. Voor 12 uur besteld de volgende dag in huis en ook dat was super geregeld. Ook de beschermhoezen en screenprotector werden netjes mee geleverd. Enigste minpuntje waar ik ook zelf aandeel in heb gehad is bij het aanmelden akkoord gegaan met mail vanuit Belsimpel. Nou daar maken ze iets te gretig gebruik van want ik kreeg de dagen daarna best wel wat aanbiedingen. Maar na afgemeld te hebben ook geen enkele mail meer gehad dus ook dat is gewoon goed en snel geregeld.

Monique 01-03-2022

Mooie overzichtelijke website, goede informatie over hetgeen je wilt kopen. Tegen een goede prijs. Ik heb al meerdere malen iets gekocht bij Belsimpel en altijd tevreden.

Gijs Van Deventer 01-03-2022

Snelle levering, goedkoop en goede service. Wel vervelend dat je na aankoop via mail extra aankoopadvertenties krijgt

Ludo 01-03-2022

Altijd het beste platform voor telefoons en gerelateerd spul. Snel, duidelijk en de goedkoopste.

Valentijn L. 01-03-2022

Reageren snel. Leveren snel en details van producten zijn helder. De site laadt snel en klantenservice is in orde; een verademing.
Aandachtspunt : iets meer accessoires als telefoonhouders aanbieden en verder refurbished aanbod uitbreiden net als coolblue doet.

Miek 28-02-2022

Fijne webshop waarbij je snel vindt wat je nodig hebt. Prijsstelling is voordelig en service supersnel.

SukLaz 27-02-2022

Duidelijke beschrijving van de artikelen waardoor je een goede keuze kan maken.
ben altijd tevreden met de service en afhandeling.
zeker een aanrader om hier te shoppen voor je gadgets.

Kiki Post 27-02-2022

Nieuwe telefoon en abonnement besteld via belsimpel. Levering wordt steeds uitgesteld en na ca 2 maanden krijg ik bericht dat de aanbieding niet meer geldig is en dat mijn bestelling geannuleerd is. Desgewenst kan ik wel een nieuwe bestelling doen. Ik zal mijn telefoonzaken elders doen in het vervolg

Mustafa Çetin 26-02-2022

Great service! Best in Holland! The transport was very quick. And the product I bought was best price with in many companies.

Roman 26-02-2022

Makkelijk bestellen,goede overzicht op website, prijs was aantrekkelijk, grote anboot producten met accessoires

Peter 26-02-2022

Vlotte bezorging van een prima betaalbaar product! Ik beveel het zeker aan.

Joke 26-02-2022

Ben erg blij met mijn nieuwe IPhone 13 en hoesje.
Erg verrassend dat het op zondag werd afgeleverd.
De volgende dag in huis klopte dus ook.
Ik had bij meerdere winkels gekeken maar de prijs van het toestel was bij jullie het goedkoopst.
Kortom een tevreden klant!

Niek 26-02-2022

Gemakkelijk te bestellen, goede informatie via de mail en op tijd bezorgd. Heel tevreden.

Eva 26-02-2022

ik heb airpods generatie 1 gekocht. ik heb het de dag van dat ik het heb besteld meteen de volgende ochtend binnen gekregen super fijn! en goede service

M.Heijnis 25-02-2022

Goede service,bestelling op tijd binnen en een goede prijs
Erg blij met mijn aankopen

Rene 25-02-2022

Perfect te afhandeling en geleverd volgens afspraak. Bestelde producten voldoen en ga zeker weer bestellen bij Belsimpel

AdeVries 25-02-2022

Mooie overzichtelijke site , en supersnelle bezorging, goede prijs/ kwaliteit. Dus een goede betrouwbare site dus zou zeggen bestel maar gauw bij Belsimpel!!!

Treegje 25-02-2022

Na bestelling werd deze snel geleverd.
De bestelde producten waren zorgvuldig verpakt.

Herman Bosman 25-02-2022

Ik vind het een prettige shop omdat het overzichtelijk en prijsbewust is. Het bestellen ging heel eenvoudig wat erg prettig is evenals de levering. Artikel was goed verpakt zodat tussen het vervoer en levering geen schade kon oplopen.

HP 25-02-2022

Ik kwam bij BelSimpel terecht via Kieskeurig.nl waar het als goedkoopste aanbieder werd aangemerkt. Het bestelproces verliep vlot en ik had het de volgende dag al in huis. Prima!