Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Wouter 25-01-2022

Belsimpel verkoopt Grijze Import, je betaalt een fractie minder en vervolgens loop je tegen allerlei problemen aan. Als ik een kritische review op hun site wil plaatsen, krijg ik censuur terug. Het bericht:
Bedankt voor je review bij je bestelling! Deze kunnen we nog niet op onze website plaatsen omdat hij niet aan onze huisregels voldoet.
Er staat namelijk tijdelijke informatie in je review. Je hebt het namelijk over het claimen van een actie, wat niet altijd mogelijk is bij dit toestel.

Maikelzim 25-01-2022

Het is leuk om zaken te doen met dit winkel. Is mijn derde aankoop.
Ging altijd goed.

Rik Lijkendijk 25-01-2022

De laatste jaren meerdere telefoons en tablets gekocht bij Belsimpel! Telkens echt de beste prijs en geen gezeur. Zeer snelle levering en een uitstekende service.

Leone 24-01-2022

Het aanbod van jullie artikelen heeft hele scherpe prijzen, word snel geleverd. Ben zeer tevreden over het ontvangen artikel, voldoet en ziet er prima uit.

Rob 24-01-2022

Super tevreden. Duidelijk, overzichtelijk... en volgens mij ook de goedkoopste. De positieve review helpt daar ook erg aan mee om de keuze te maken bij Belsimpel.

Wouter 23-01-2022

Conpleet assortiment, goeie en overzichtelijke site en na bestelling naadloze opvolging: snel, accuraat en veilig. Zeker nog vaker bestellen op Belsimpel.

Wilma Bijstra 23-01-2022

makkelijk om iets te vinden en te bestellen. er is genoeg keuze en verschillende merken in telefoons.

Mitchell Oduber 23-01-2022

Ik had mijn AirpodsPro snel gekregen zonder problemen en ook voor een goede prijs!

Sander 23-01-2022

Duidelijke website bezorging was snel. Het bestelde item voldoet volledig aan de verwachting.

Rien. 23-01-2022

Heel tevreden over. Alles overzichtelijk gepresenteerd. Telefoon was op dat moment het goedkoopst.

Nico 23-01-2022

Goede service super website en snelle levering , product conform de verwachting

Viggo 22-01-2022

Ik heb 2 weken geleden Apple AirPods Pro besteld via Belsimpel.nl en mijn ervaring was uitstekend! Alles was duidelijk aangegeven, de betaling was makkelijk en snel, en had het pakketje de volgende dag al binnen! Wat wil je nog meer. Ik zal hier zeker vaker bestellen!!

KalKoenkie 22-01-2022

Ik heb al eerder bij Belsimpel een bestelling gedaan. Bij mijn vorige telefoon waren er problemen. Dit heb ik destijds via hun formulier aangegeven en ik kon het snel opsturen en ik kreeg hem gemaakt weer terug. Afgelopen maand was het tijd voor een nieuwe telefoon en weer opnieuw besteld. De telefoon werd gewoon de volgende dag (Op zondag!) afgeleverd in goede staat. Zeer tevreden met Belsimpel dus!

Paul van der Leij 22-01-2022

Deze shop stuntte met een prachtige iWatch 6. Ik bestelde de Watch op zaterdag en werd op zondag in het juiste tijdsblok afgeleverd. Top product

Jan van der Meijden 22-01-2022

De kwaliteit en snelheid van levering zijn meer dan bevredigend. Dank jullie wel voor de service

TE1951 22-01-2022

Mijn 1e ervaring met Belsimpel. Van bestelling tot aflevering alles prima verlopen. Apple watch 7 was bij Belsimpel toen de voordeligste aanbieding. Inmiddels wat goedkoper en tegen de huidige prijs bij meerdere shops verkrijgbaar.

JT 22-01-2022

Zoveelste toestel van Belsimpel, tot nu toe altijd volgende dag geleverd! Je wordt ook perfect op de hoogte gehouden van het proces.
Daarnaast steeds super degelijk verpakt.
En echt bijna altijd laagste prijs!

Yvonne 22-01-2022

Fijne duidelijke webshop. leveren snel en geven goed informatie over de producten

May 22-01-2022

Fijne winkel.
Aantrekkelijke prijzen, duidelijk en overzichtelijk.
Makkelijk bestellen en betalen.
Snelle bezorging.

Henk 22-01-2022

Kies vaak voor deze winkel omdat alles goed geregeld is en ik mijn bestelling snel ontvang

Daan 21-01-2022

Ja prima, mooie site, overzichtelijk. Als je iets koopt meteen een mailtje, snelle levering (iets van 4 dagen ofzo) kan natuurlijk sneller. Dat is ook de reden dat ik een 9 geef en geen 10. Prima aankoop en optie tot retourneren ook goed

Twan 21-01-2022

Erge goede ervaring! Snelle levering! Goeie kwaliteit van levering! Mijn enige feedback is dat er wel veel plastic was! Een eventueel verbeter puntje!

TurboTom 21-01-2022

Eerder schreef ik over mijn negatieve ervaring met Belsimpel rondom het nakomen van garantieafspraken en de trage reactie van de klantenservice op het afhandelen van de tegemoetkoming. Belsimpel heeft mij de mogelijkheid geboden direct contact met hun op te nemen, zodra ik tot een keuze in de tegemoetkoming was gekomen. Vanaf dat moment heeft Belsimpel netjes doorgepakt en alles netjes, snel en naar tevredenheid afgehandeld. Na volledige afhandeling hebben ze contact met mij opgenomen om het hele gebeuren te evalueren en te toetsen of de afhandeling naar tevredenheid was verlopen.

Runi 21-01-2022

Snel, accuraat en innoverend. Ook voor nieuwe merken. Xiaomi prima merk kwalitatief topmerk

Quincy balkhuijzdn 21-01-2022

Ik bestel al van kleins af aan bij belsimpel. Dit mede door de goede service, maar ook doordat je het meestal de volgende dag al in huis hebt. Ook heb ik zelf al eens een probleem gehad met een toestel, en dat werd heel netjes opgelost, waardoor is zeer tevreden was! Voor mij een top site!