Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

T. Warmerdam 10-01-2022

Makkelijk bestelproces en bestelling makkelijk te volgen. Duidelijke communicatie over het verloop van de bestelling

Imane 10-01-2022

Mn bestelling kwam heel snel ondanks dat ik met de feestdagen had besteld had ik mijn bestelling de volgende dag in huis, super fijn!

Gerard 10-01-2022

We konden makkelijk de gewenste producten op de website en de bestelling doen online. De levering van het product was ook snel.

Martin 10-01-2022

De prijs, duidelijkheid en snelheid zijn voor mij een reden om bij Belsimpel te bestellen als het gaat om telefoons en telefonische accessoires. Gaat altijd perfect en snel.

hr30wbho 10-01-2022

Na de aankoop zijn ze slecht bereikbaar en vaak niet aanwezig.Het gaat over bv gebruiksaanwijzing van het te kopen product.

Liset 10-01-2022

Heldere info over producten,prijs is heel goed,levertijd perfect.
Ik ben heel erg tevreden.

webwinkel 08-01-2022

Komen hun afspraken niet na en antwoorden veel telaat op mails, dus zo goed zijn ze niet

Rik 07-01-2022

Goed bedrijf, maken hun belofte waar. Keurig op tijd geleverden en duidelijke website.

jaydb2000 06-01-2022

Top bedrijf. Heb hier mijn Apple Watch aangeschaft. Product was overal uitverkocht of er was een lange levertijd. Gelukkig was dit hier bij dit bedrijf niet het geval. product gelijk geannuleerd ergens anders en hier besteld. Super snelle levering en dezelfde dag nog verzonden. conclusie helemaal top!

Waps 06-01-2022

Prima winkel waar de voorraadstatus klopt met de werkelijkheid en waar andere webwinkels nog wel eens een puntje aan kunnen zuigen. En met een goede competitieve prijsstelling en snelle levering conform belofte. Ik koop er steeds vaker.

Veronique 06-01-2022

Super Simpel :)

Ik had een nieuwe stekker voor mijn oplader nodig. Binnen 1 dag was het verstuurd!

Top!

Ursula Van Kol 06-01-2022

Een zeer duidelijke webshop, snel geleverd, idd besteld en binnen 24 uur geleverd, top. Product voldoen aan mijn verwachtingen!

Linda 06-01-2022

Makkelijk te vergelijken, vandaag besteld en tot mijn grote verbazing de volgende dag al bezorgd. Super tevreden.

Marcel 06-01-2022

Horloge besteld tegen scherpe prijs deze werd ondanks de December drukte keurig op tijd geleverd.

Fred 05-01-2022

Niets op aan te merken. Kort voor kerst besteld en 23 december binnen. Geen hulp nodig gehad alles werd volstrekt duidelijk weergegeven.

Han Bensch 05-01-2022

Dit was de derde keer dat ik een mobiel besteld heb bij Belsimpel en ben alle keren uitermate tevreden geweest met het gehele bestel en afhandeling proces.
De bestelling site is erg overzichtelijk en een bestelling is eenvoudig te maken!
Dus ik kan Belsimpel aan iedereen aanraden. Hier krijg je goede waar voor je geld.
De bestelling deze keer was een Xiaomi Redmi 9C voor mijn echtgenote.

Henrico 05-01-2022

Reviews waren prima (belangrijk) , heel goede prijs, snelle levering. Uitstekende deal.

NijlandM 05-01-2022

Duidelijke site, je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. De super snelle service is uitstekend. Producten altijd netjes en goed verpakt. Altijd weer betrouwbaar!

Ad Bėdorf 05-01-2022

De webshop werkte prima geen gezoek hoe het werkte en de levering was uitstekend een 10 waard

Wim 05-01-2022

Duidelijke site met afbeeldingen en perfecte omschrijving van het gezochte product.
De afspraken worden zeer correct nagekomen, inclusief de levering tijd!

Domenico 05-01-2022

Zeer zeer tevreden met deze klantendienst, ik had een product gekocht wat niet behoorlijk werkte, deze klantendienst hebben mij zeer veel ondersteund en tot een oplossing gekomen, waar ik zeer tevreden mee ben,! dat noem ik een service

Cornelis 05-01-2022

Belsimpel had een goede auto USB lader die ik zocht op voorraad en voor een scherpe prijs. De lader werd snel geleverd. Aanrader!

TurboTom 04-01-2022

Twee jaar geleden een Huawei GT2 watch besteld. Bij de aankoop werden gratis Freebuds Lite gepromoot. Een actie vanuit Huawei. Bij het indienen van de aanvraag bij Huawei bleek echter dat Belsimpel helemaal niet aan deze actie mee deed en dat Belsimpel onjuiste informatie verstrekte bij de verkoop. Na ruim 3 weken, waarbij ik Belsimpel diverse keren heb moeten wijzen op hun verantwoordelijkheid en moeten vragen naar de status, werd het probleem eindelijk opgelost.

Het horloge werd destijds verkocht met 2 jaar garantie. Binnen deze twee jaar is het horloge echter stuk gegaan en bleek het niet meer gerepareerd te kunnen worden. Belsimpel wilde zich echter helemaal aan de 2 jaar garantie te willen houden. In eerste instantie onder het mom dat ze het probleem niet konden reproduceren (wat ik aan de hand van opnames kon weerleggen) en daarna dat het product niet meer dezelfde waarde vertegenwoordigde. Na veel heen en weer gemail, mocht ik een horloge uit de outlet store kiezen (tegen een lagere vergoeding). Schoorvoetend ben ik akkoord gegaan, echter zodra ik een keuze had gemaakt en naar Belsimpel had gemaild (is namelijk de enige manier waarop dit blijkbaar kon) duurde de reactie van Belsimpel zo lang dat het product alweer weg was.

Mijn conclusie: Belsimpel helpt je snel en accuraat zolang ze geld aan je verdienen. Zodra het geld binnen is en er klantenservice geleverd moet worden, geven ze niet thuis.

PW 04-01-2022

Item was niet op voorraad, maar netjes via de mail geïnformeerd dat deze weer op voorraad was. Na bestelling de volgende dag al geleverd. Makkelijk bestel proces en duidelijke communicatie v.w.b. status van de bestelling.

G.F. 04-01-2022

iPhone X refrushed is zoals beloofd perfect op tijd geleverd en ziet eruit als nieuw! Super.