Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Runnap 14-12-2021

De aankoop is heel gemakkelijk gedaan. Ik had veel vragen maar de begeleiders hielpen me met alles via de telefoon. Levering was dezelfde dag nog, erg snel. Ik ben erg blij met mijn nieuwe product en zal in de toekomst zeker terugkomen om bij jullie te kopen. Ik raad deze winkel aan!

DannyKanis 14-12-2021

Mijn Klacht:
Waarom mijn klacht:
Ik heb een Iphone 13 Pro Max 256 GB gekocht.
Hierop stond dat dit specifieke model met meer GB geleverd zou zijn in twee (2) dagen.
Ik bezit hier ook een afbeelding van. Het is nu al drie (3) weken en nog niet eens een response op
mijn email verkregen.

Hoe nu:
Er zijn e-mails verstuurd maar nog niet eens een response ontvangen.
Ze hebben natuurlijk ook geen telefoonnummer wat het helemaal frustrerend maakt.

Wat nu:
Klant is koning wordt er wel eens gezegd, echter zit er voor mij een klacht formuleren hier verder ook niet veel meer op. Misschien helpt dit om mijn ego een beetje terug te strelen voor het feit dat ze me laten wachten verder niks anders op…

Context:
Mijn oude toestel ook destijds bij hen gekocht is gebroken waardoor ik met urgentie een nieuw toestel nodig had. Ik ben dus gaan spelen met de modellen/ kleuren/ providers en zelfs GB’s capacitiet van de Iphone 13.

Bij de simpelere en wat minder duurdere modellen stond er twee (2) weken wachttijd en bij mijn 256 GB Pro Max model stond er twee (2) dagen. Waardoor ik dus dacht twee (2) dagen wacht ik wel even af maar nogmaals dus nu is het drie (3) weken en uberhuapt geen reactie.

Ik schaam me dat ik hier een klacht moet schrijven, dit vind ik nog erger. Er zijn mensen die uberhaupt geen toestel kunnen verkrijgen en ik loop hier te klagen met mijn luxe probleem dat ik maar moet wachten op mijn toestel.

Aan de andere kant denk ik ook weer, je kiest er voor om een bedrijf met passie te beginnen of voor het geld en je heet BELSIMPEL het minste wat je kunt doen:
1. je communicatie verbeteren
2. je levertijden controleren en bevestigen
3. bij eventuele problemen je consumenten/ fans tegemoet komen

Conclusie:
Anno 2021/2022 mogen zulke bedrijven van mij niet meer bestaan.
Als je niet bereikbaar bent ben je afgeschreven.

Mooi voorbeeld in deze situatie met de referentie naar de bancaire sector.
Jullie zijn (BELSIMPEL) de ABN AMRO (slechte naam) waarbij COOLBLUE de KNAB bank is en zullen jullie
zonder enige verbetering op korte termijn worden ingehaald zo niet van de kaart worden geveegd.

Groetjes,

Van iemand die zojuist zijn allereerste klacht ooit heeft geformuleerd.

PS. Ik heb door de COVID omstandigheden extra tijd gehad, ik hoop dat Belsimpel iets heeft aan deze klant.

Gewenste Oplossing:
- Organisatie switch in bedrijf communicatie met de buitenwereld.
- Eventuele tegemoetkoming op basis van het valse adverteren met de (twee) dagen levertijd, waardoor ik een duurder model heb gekocht... Ofja eigenlijk het duurste model zelfs. Ik heb bewijzen van de valse leverings datum.

Jaap 14-12-2021

Tweede keer dat ik ('s avonds) online een nieuwe telefoon besteld heb via BelSimpel en wederom is het apparaat de volgende dag thuis geleverd; stevig verpakt en al. Prima service, goede prijsstelling en uptodate product-aanbod (i.e. de nieuwste telefoons direct leverbaar).

Jolanda 13-12-2021

Op zaterdag middag een Apple iWatch serie 6 besteld.
Deze werd op zondag al bezorgd!
Had dit niet verwacht, dacht dat het maandag bezorgd zou worden.
Was er heel erg blij mee!

Kim 13-12-2021

Fijne en duidelijke service.
Snelle levering waarvan je goed op de hoogte gehouden wordt.

Stefan 13-12-2021

Levering ook in drukte van de feestdagen tijdig ontvangen. Super levering en top service.

Peter Stam 13-12-2021

Zeer tevreden met het toestel. Niet met de levering via PostNl. Duurde een wereld met iedere dag 3 wijzigingen van bezorgtijden in de app. Echt vervelend. Service bij BelSimpel altijd prettig in de winkel (algemeen).

Kyrill 13-12-2021

voordat ik het kocht heb ik via email advies gevraagd welk product ( tablet ) ik nodig had voor mijn speciale geval ( regelen audio media streaming) en welke de beste prijs kwaliteit verhouding had enz.

Een maand later beantwoorde ik die mails met nog ene extra vraag, dat ik geen sim kaart erop wilde dus geen internet via een provider als KPN of Vodafone . Ik kreeg een nieuw advies liistje. Hele goede service vooraf

Gijs 13-12-2021

Wat voor mij belangrijk is,dat de webshop makkelijk en alle informatie geeft wat ik nodig heb en natuurlijk een goede prijs en duidelijke uitleg geeft.

Walter 13-12-2021

Alles prima geleverd volgens afspraak.
Bij de terugzending is helaas de zending bij PostNL kwijt geraakt. Belsimpel heeft mij keurig op de hoogte gehouden van het lopende onderzoek. En binnen de gestelde termijn schadeloos gesteld

Coby 13-12-2021

Een duidelijke site met ruime keuze aan producten mijn dochter heeft daar een telefoon met abonnement gekocht omdat ze ergens anders niet kon slagen.
Alles staat duidelijk beschreven en je weet gelijk waar je aan toe bent, ook met het afsluiten van je abonnement! Goede services en bezorging ook na een paar weken later word je gebeld of alles naar wens is en dat je herinnert word aan je vorige abonnement op te zeggen om te voorkomen dat je straks dubbele kosten heb.
Ik zeg TOP web winkel zeker een aanbeveling!!!

Remo 13-12-2021

Een super goede service en snel bezorgt. Ik vind dat er wel een beetje veel mails verstuurd worden. Voor de rest echt top service

Eric 13-12-2021

Snelle levering, pro-actieve en coulante klantenservice, prettige medewerkers.

MM 13-12-2021

Ik vind het een leuke site!!! en vond hier ook alleen maar wat ik nodig had!!!
En ook belangrijk dat de prijs helemaal goed zat

Robert 13-12-2021

Snelle levering en goede telefoon Op zondag besteld en maandag in huis Top

Vincent 12-12-2021

Goede kwaliteit tegen goede prijs en snelle bezorging. Met alles een hele correcte winkel.

Gerben 12-12-2021

Duidelijke en overzichtelijke webshop!
Door een grote teleurstelling in een andere webshop waar ik een maand later na besteldatum nogsteeds geen nieuwe telefoon ontvangen had, toch maar eens verder gaan zoeken. Door via google te zoeken kwam ik uit op de webshop van belsimpel. Waarom? Puur omdat de site voor mij betrouwbaar overkwam en daarnaast was de prijs ook erg scherp! Ik had mijn bestelling snel geplaatst en nog voordat ik het wist kon ik het pakketje al ophalen bij het gekozen afhaalpunt. Zeer tevreden en blij dat dit zo snel mogelijk was! Iets waar vele andere webshops nog wat van kunnen leren! Dus tot zover een hele blije klant met een geweldige nieuwe telefoon(Samsung s20+)

Ik kom zeker terug bij julie! Super bedankt!

Rob 12-12-2021

Prima levering! In de (zaterdag)avond besteld rond de klok van 21.00 en de volgende dag keurig in neutrale verpakking op mijn adres via TNT man geleverd.

Karin 11-12-2021

Al eerder heb ik bij Belsimpel producten of diensten besteld. Altijd keurig op tijd en correct geleverd.

Esther 11-12-2021

Had Apple EarPods gekocht.
Goede prijs en simple;) besteld.
Waren snel in huis. Zou het zo weer doen. Top

Mustafa 11-12-2021

Mijn bestelling van belsimpel was goed en eenvoudig doorlopen en ook goedkoper dan andere winkels .

Arjan 11-12-2021

Snel,duidelijk en vriendelijk geholpen met een goede service na aflevering!! In 1 woord: top!! Maar vooral goedkoper als de grote merken👍

HdKe 11-12-2021

Hallo, is mijne 3de gsm dat ik bij Belsimpel koop, waarom? Beste prijs ,super vriendelijk, snelle levering, behulpzaam, en als er iets scheelt antwoorden ze zeer vlug. Merci team Belsimpel. Jullie zijn super. Mijne top 1 👍

Huub 11-12-2021

Makkelijke site. Wat je zoekt is snel te vinden.
De levering was heel snel.

Apple i pas plus hoesje 11-12-2021

Dik tevreden zaterdagsavonds besteld en zondagsmiddags al ontvangen en keurig verpakt
Een dikke 9 verdiend!!,