Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Transporti 05-10-2021

Snelle en correcte levering. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Daarnaast een overzichtelijke website.

herozen 04-10-2021

Duidelijke webshop. Grote keus. Goede omschrijving van de telefoons. Snelle tot zeer snelle levering.

Dimitry Andric 04-10-2021

Duidelijk aangegeven of mijn producten op voorraad waren (telefoon, hoesje en screenprotector), en de volgende dag geleverd. Prima verpakt, netjes met factuur, en tot nu toe geen enkel probleem met de telefoon.

Stan 04-10-2021

Mijn tweede aankoop na drie en een half jaar. Alles ging naar wens. De bezorging was op tijd, binnen twee dagen. De producten waren nieuw en netjes verpakt. Zeer tevreden met alles 😃👍🏻.

Dretje 04-10-2021

Ik heb een smartwatch gekocht, maar deze verdroeg mijn pols niet goed.
Gelukkig was de watch nog als nieuw en kon ik met een simpele druk op de knop het retourproces in werking stellen. Dat was echt goed geregeld.
Niet alleen een goede prijs, maar ook een goede service in dit geval.

André Haast 04-10-2021

Ik was op zoek naar een artikel, waarbij Belsimpel als goedkoopste naar voren kwam.
Mede heb ik voor deze aankoop al eerder aankopen bij hun gedaan en ben gewoon tevreden. Ook door de snelle afhandeling en levering.
Dus door dit alles is het een warme aanbeveling om in de toekomst eerst bij Belsimpel te kijken!!

Fred 04-10-2021

Snelle en uitstekende service. Komen hun afspraken na. Ook vragen worden snel en deskundig beantwoord

Henk 04-10-2021

Op basis van Google kwam ik op de site van BelSimpel terecht. Ik zocht een Google Chromecast met Google TV. Simpel was de goedkoopste aanbieder; daarom heb ik daar voor gekozen. De afhandeling en levering ging heel vlot.

Bas 04-10-2021

Het is een fijne website waar alles makkelijk te vinden is en duidelijk uitgelegd staat.
Daarbij ook goede service en snelle levering.
Nu twee keer een nieuwe telefoon besteld en nog geen problemen gehad.

Tom Priem 04-10-2021

Bij jullie koop ik al jaren mn nieuwe smartphones, omdat telkens jullie de scherpste prijs hebben en de service is ook om U tegen te zeggen! Merci !!!

Katharina 04-10-2021

Goede deal. Daarnaast werd het écht de volgende dag om 9:00 al afgeleverd, wat super fijn was (sowieso al het idee maar ook dat het natuurlijk werd waargemaakt). Daarnaast een duidelijke website en nette, duidelijk informatie omtrent mijn order.

Jc 03-10-2021

De shop is overzichtelijk en helder ik ben getipt door mijn schoonzoon voor deze site ik zocht een chroomcast met afstandsbediening ,gevonden bij jullie en besteld 15 uur later in huis perfect .Later nog 3 bij besteld weer binnen de 15 uur super dus wat wil je nog meer .

Seppe 03-10-2021

Duidelijke shop, makkelijk zoekopdrachten in te voeren, veilige betaling en snelle bezorging

Wendy 03-10-2021

ik had bij hun nog keuze uit alle kleuren van mijn gekozen mobiel, een goede prijs en de levertijd was zeer snel

Rose 03-10-2021

Het geeft mij een goed gevoel, een goede website, gemakkelijk te bestellen en een zeer snelle levering, op zaterdag besteld en op de zondag bezorgd,
UITSTEKEND!

Jelte 03-10-2021

Als ik een nieuwe telefoon nodig heb dan oriënteer ik me eigenlijk altijd opnieuw: welke site vind ik betrouwbaar, geeft me de informatie die ik wil en fijne vergelijkingsopties en natuurlijk de prijs! Nu zie ik dat ik vier keer op rij uitgekomen ben bij Belsimpel! Als dat geen compliment is...
Snel en kosteloos geleverd de volgende dag (op zondag zelfs!) keurig verpakt.

Roger 02-10-2021

Gsm besteld ruim voor 23:30 zodat ik deze de dag erna zou ontvangen krijg je dan om 23:55 mail dat ze echt hun best hebben gedaan maar het niet gelukt is dus zou waarschijnlijk 1 dag later verstuurd worden !
Mooi niet krijg vanavond om 23:31 weer bericht dat het weer een dag later wordt ! Ben dan gewoon eerlijk en zet dat niet op de Website dat het de dag erna geleverd wordt als je voor 23:30 besteld ! Is gewoon een verkooppraatje meer niet .

Jan Dekker 02-10-2021

Prima site, goed om te zoeken. Samsung Galaxy A12 gekocht. Heel fijn toestel, prijs/kwaliteit is uitstekend. Levering goed te volgen en inderdaad volgens afspraak de volgende dag.

T.Hommers 02-10-2021

Altijd een mooie webshop met goede prijzen en goede service. Voor ieder wat wils in alle prijsklassen.

Karin 02-10-2021

Goede overzichtelijke shop met ruime keuze,snelle levering,netjes verpakt ,mooie telefoon gekocht voor een prima prijs.

Mk 01-10-2021

Voor de 2e keer telefoon aangeschaft bij Belsimpel. Erg tevreden, goede prijs en betrouwbare levering.

Jan-Willem 01-10-2021

Opnieuw heeft Belsimpel aan mijn verwachtingen meer dan voldaan. Scherpe prijs, snelle levering en complete informatie.

A.Bl 01-10-2021

Bestellen verliep vlekkeloos.
Snel geleverd, en de beste prijs.
Een aanrader.

Astrid Fasen 01-10-2021

Duidelijke informatie op de website zodat je een artikel kunt bestellen zonder problemen.

Aj 01-10-2021

Belsimpel doet wat je mag verwachten goede communicatie en snelle verzending. Een aan rader.