Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mattie Bodden 21-06-2021

Duidelijke website. Prijzen zijn ook top. Bijna altijd de laagste prijs. Betalen gaat simpel. Je word goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Bex Jean 21-06-2021

Goed aanbod en beste prijs , goede uitleg snelle levering zo als verwacht , heel te vrede over de gang van zaken bij Belsimpel.

Ank 20-06-2021

Snelle levering , goede kwaliteit en prijsverhouding ! Top!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nooit meer 20-06-2021

Telefoon zat niet in het pakket. Al maanden contact hierover maar nog steeds geen oplossing. Voor mij dus nooit meer...

A.G.W.Sibbald 20-06-2021

Nette winkel in Rotterdam op de lijnbaan. Alleen jammer dat het toestel welke ik wilde aanschaffen niet op voorraad was. Medewerker vertelde dat hij het wel voor mij kon bestellen.
Ik heb dit uiteindelijk bij thuiskomst zelf gedaan, ik ben na ontvangst van de telefoon nog wel teruggegaan naar deze winkel voor de aanschaf van een bookcase. De medewerker heeft het hoesje om mijn telefoon gedaan.

C. de Kort 20-06-2021

Mijn oude telefoon deed helemaal niets meer. Op zaterdag gauw een nieuwe besteld. Die werd keurig op zondag afgeleverd. Top!

Mr P.Ruitinga 19-06-2021

Bel simpel kon leveren op een moment dat de meeste andere winkels uitverkocht waren e n nog snel en voordelig ook

Jaap 19-06-2021

Snelle levering, al vaker iets besteld en altijd keurig de volgende dag thuisbezorgd!

Ronald 19-06-2021

Heel goed geregeld allemaal op zaterdagavond telefoon besteld en op zondag had ik hem in huis ook de prijs was goed top ga zo door.

kaleslager 19-06-2021

Belsimpel is een top bedrijf.
Mijn probleem is fantastisch op gelost.
Heel tevreden met mijn aankoop 👍👍👍

---------------------------------------------------------------
Review 11-6-2021:

Ik heb gekozen voor Belsimpel simpel weg omdat jullie de goedkoopste zijn.
Ik ben totaal niet tevreden.
Alle aanbieders leveren een horloge met 2 bandjes. Leer en siliconen. Jullie niet. Siliconen bandje zit er niet bij. Een originele kopen is 40 euro. NEE. IK BEN TOTAAL NIET TEVREDEN MET BELSIMPEL

Remko 19-06-2021

Heb voor de 4e keer op rij (sinds Belsimpel begon) mobiele telefoon aangeschaft via hun site en ben zeer tevreden over hun snelle levering en vriendelijke service. Hun groot aanbod van diverse merken, mooie gedurfde aanbiedingen, heldere uitleg over de producten, de plussen en de minnen kort en bondig uitgelegd en de overzichtelijkheid van hun site... Maakt voor mij dat Belsimpel de absolute nr 1 is op het gebied van verkoop van mobiele telefoons en dergelijke.

Siemona 19-06-2021

Ik heb de samsung tablet A 8 gekocht voor mijn zoon .
Hij was bij jullie het goedkoopst , vergeleken bij andere winkels .
De volgende keer zou ik weer bestellen bij jullie .
Ik werd goed op de hoogte gehouden en de volgende dag was de tablet al in huis .
Ik ben zeer tevreden over jullie .

Manon 18-06-2021

Snelle levering, product was goed verpakt, makkelijk bestellen.
Dik tevreden!

Therdin 18-06-2021

Ik heb goede ervaringen met Belsimpel. Heb er de afgelopen tijd een Iphone en een Iwatch gekocht. Beide zijn op tijd geleverd en tegen een goede prijs. Niks mis mee.

Marius 18-06-2021

goede overzichtelijke site en er is meer te koop dan alleen gsm en abonnementen!
laagste prijs voor de AirPods pro tot mijn verbazing en de volgende dag keurig in huis; super!

Tommy 18-06-2021

Nette en overzichtelijke website met actuele producten tegen scherpe prijzen.

Chantal Buytendijk 16-06-2021

Snel en duidelijk, naar verwachting. Betere prijzen dan de providers. Ook een breed assortiment maakt het aantrekkelijk, zo kon ik gelijk van alles mee bestellen

Jacqueline 16-06-2021

Uitstekende service. Ik had zelf een model telefoon gekozen dat bij ontvangst niet bleek te zijn wat ik ervan verwachtte. Direct contact gehad met belsimpel en gelijk terug gestuurd om een ander model te kiezen. Volgende dag geleverd en de prijs is ook steeds zeer scherp. Top.

John 16-06-2021

Altijd heel scherp geprijsd (en niet alleen telefoons!!) en een meer dan snelle levering, wat wil je als klant eigenlijk nog meer. Niets toch?

Raymond 16-06-2021

Makkelijke website en soepel om bestelling te plaatsen en te betalen. Ook de follow up per mail is prettig.

leo 16-06-2021

Snel geleverd en in prima staat kort om een fijne winkel het toestel is een beetje anders dan wat ik gewend was maar dat went wel.

A.Huijsman 16-06-2021

Goede service en zeer snelle levering zelfs op Zondag. Ik raad iedereen aan om hier een product te kopen.

Hans 16-06-2021

Na veel vergelijk merkte ik dat het product hier het goedkoopst was. Na een eerdere koop bij Belsimpel wist ik het zeker. Erg goede deal bij een top product.

Karin 15-06-2021

Duidelijke omschrijving van het toestel en een mooie prijs ook. Levering was zoals beloofd op tijd en ook nog eens 's avonds bezorgd dus reuze blij mee.

Leonie 15-06-2021

Slecht, krediet check word achteraf pas uitgevoerd.

4,95... Betaald en jr mag 10 dagen wachten voordat je het terugkrijgt ???

Ik moet het direct betalen, maar de klant mag weer wachten... Niet zo tof !!