Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bianca van den Kieboom 09-06-2021

Super snelle service, Super lage prijs. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, Samsung. De reviews gelezen die een goede weergave waren. Er worden geen slechte reviews verwijderd en dat vind ik een groot compliment waard.

Winy 09-06-2021

Wat een super service. 2 iPads besteld zit erbij de een een wereld stekker/ adapter in de doos. Na een mail en een foto binnen 1 dag de goede adapter opgestuurd.
Super

Antoinette 09-06-2021

Op zoek naar een goedkope nieuwe telefoon kwam ik uit bij de website van Belsimpel. De telefoon die ik wilde was nergens goedkoper. Bestellen was simpel, de levering snel. Ik ben erg tevreden.

Mirjam 09-06-2021

Bij belsimpel mijn nieuwe Samsung a32 besteld. Super geregeld en snel in huis met bijpassend hoesje. Zeer tevreden.

Fritz 08-06-2021

Duidelijke website, makkelijk besteld en snel verzonden. Ook belangrijk, een goede prijs.

Ruud U 08-06-2021

Ik koop niet elke dag een nieuwe telefoon, maar als dat weer eens nodig is, vind je me hier. Meestal de laagste prijs, maar altijd probleemloze transactie. En voor een paar euro verschil ga ik ook niet naar een onbekend adres.

Roel van 't Hoenderdaal 08-06-2021

Prijs zeer interessant goede service zijn zeer content met de gekochte A41 van Samsung

marianne 08-06-2021

de site is duidelijk en gemakkelijk in gebruik
de bestelling is inderdaad vandaag besteld morgen in huis
ga zo door
een tevreden klant

Marc 07-06-2021

Prima shop, kwaliteit van de artikelen is goed. Eenvoudig en snel te bestellen en heel snel in huis. Dit is niet mijn eerste bestelling maar zeker ook niet mijn laatste.

Henk Bouwman 07-06-2021

Goed om te ervaren, dat er nog steeds bedrijven zijn, die niet slechts zeggen, wat ze doen, maar óók doen, wat ze zeggen/beloven!

Nicole 07-06-2021

Ik vind Belsimpel altijd super fijn omdat alles zo lekker snel geleverd wordt en meestal de goedkoopste prijs heeft. Super goede service.

Nico 07-06-2021

Keurig op tijd geleverd, product voldoet aan omschrijving. Zeer scherpe prijzen.

Jolle 07-06-2021

Super maar dan ook super snel geleverd tegen een uitstekende prijs. Ten out of ten!

R.van Driel 07-06-2021

Dit is de beste website als je een smartphone wilt kopen; op alle fronten goed tot heel goed.
Ook retourneren wordt vlekkeloos afgehandeld.De concurrentie staat op achterstand.

Caroline ten Hout 07-06-2021

Onsdanks vele aanbieders bij Belsimpel mijn nieuwe telefoon besteld omdat zij altijd een erg goede beschrijving erbij hebben, én het bestellen en ontvangen snel en soepel verloopt!!

Yvette 07-06-2021

Ik heb een Apple Watch om half elf in de avond besteld en de volgende dag was mijn bestelling er al! Keurig verpakt!

Eduard van Oel 06-06-2021

Vriendelijke en deskundige winkel medewerker nam alle tijd die wij nodig hadden.

Tom 06-06-2021

maandag 31 mei Samsung Galaxy S21, via google kwam ik bij belsimpel met actie vandaag besteld morgen in huis. En gratis google nest audio bij de Galaxy S21. Zou de volgende dag in huis zijn, zonder melding of mail is die pas een dag later verzonden en dus pas woensdag binnen. Dag later snel de website aangepast dat het 2 dagen kan duren..

Tevens is het bij Belsimpel zo dat je een oude oplage krijgt waardoor promotie acties van Samsung niet geclaimd kunnen worden. Dit is op de website aangegeven als je op de S21 zoekt, echter als je gewoon je abonnement verlengt krijg je deze melding niet. Nergens dat werd aangegeven dat deze actie niet geldig is.

Voorwaarden op de website zijn na bestelling aangepast. Al met al een zeer slechte ervaring eens en nooit weer.

Rogier laseur 06-06-2021

Echt super snelle levering binnen een dag binnen top winkel
Bestellen gaat ook heel makkelijk je word super goed op de hoogte gehouden van de levering van je bestelde product alleen maar lof voor deze winkel

roy kwant 05-06-2021

Misleiding
Adverteren dat ze de beste deal voor je hebben. Misleiding is dus niet waar. Je kunt beter hun als tussenpersoon overslaan en rechtstreeks naar de provider te gaan. Ik ben erin getrapt en kost me €7,50 per maand gewoon meer

W.M. Schols 05-06-2021

Super tevreden, de webshop is overzichtelijk en eenvoudig te bedienen.
De goederen zijn snel geleverd en netjes verpakt. Toppie!!!

Florian 05-06-2021

Super snelle levering en voor mijn producten de beste prijs die ik op heel internet heb kunnen vinden.
Verder zijn de producten die ik heb besteld perfect bevallen, kortom niks te klagen.

Ronald 05-06-2021

Al vaker gekocht bij Belsimpel. Goed toestel, goed geprijsd. Enig minpuntje is leveringstijd. Belsimpel belooft levering binnen 24 uur, maar doet zaken met post NL, en Postnl maakt dit helaas(bijna) nooit waar. Bij mij duurde het 4 dagen.

cOrnelia52 05-06-2021

Mooie prijs voor deze IPad. Besteld en op tijd bezorgd. Bestelling was goed verpakt en was dus daardoor nog heel. Ben zeer tevreden over Belsimpel qua bestell8 g van IPad 2020.

Berry 05-06-2021

Niks op aan te merken, alles is perfect geregeld, en supersnel opgestuurd. Binnen gekregen precies zoals aangegeven. Ik heb vaker zaken gedaan met Belsimpel, en blijf dat ook zeker doen.