Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Koos 15-03-2021

nu 2x een telefoon besteld en ben zeer tevreden. ook zeer snelle levering. binnen 24 uur. Helemaal top!!!!!

Ted Groentjes 15-03-2021

Gebruiksvriendelijke site. Overzichtelijk met duidelijke produktbeschrijvingen. Groot aanbod voor vrijwel elk toestel.

Bart 15-03-2021

Ik vond de webshop helder, en ze hadden vooral precies de telefoon die ik zocht. De bezorgindicatie mag wel beter aansluiten bij de drukte van de postbezorger: vandaag bezorgd morgen in huis was helaas niet gelukt door drukte bij PostNL (zoals verwacht), maar de bezorgindicatie die was aangegeven hield hier geen rekening mee.

Amy 15-03-2021

De service was erg goed! Het was een snelle levering en mooi afgeleverd. Zelf ben ik altijd bang als ik dure dingen koop dat het kapot word geleverd maar dat is gelukkig niet gebeurd! Dat is erg positief. Ik raad belsimpel zeker aan, omdat je ook goed je pakketje kan volgen dat is erg fijn!

Toekomst 15-03-2021

Eerst een ander toestel gekocht.. deze voldeed niet aan de Android eisen mbt updates.
Zonder problemen geld terug. Enkele weken daarna niet toestel gekocht bij belsimpel. tot volle tevredenheid. Echt aan aanrader!!

B.vonk 15-03-2021

Zeer snelle servers
Geen minpunten ben erg te vreden.
Dit is zeker een aanrader voor als ik ooit nog eens een telefoon wil kopen.

Aggie 14-03-2021

Een prima ervaring met Belsimpel. (Eerste keer klant) Snelle levering, laagste prijs van alle winkels en correcte inhoud. Dus nog geen ervaring met klachtenafhandeling en hoop dat zo te houden.

sanne 14-03-2021

Fijne, duidelijke site. Heel gebruiksvriendelijk. Veel reviews waardoor je een goed beeld krijgt van de artikelen.

Dick van Swieten 14-03-2021

Voor het eerst dat ik zaken deed met Belsimpel, ik dacht eigenlijk dat zij alleen telefoonabonnementen verkochten. Ik was op zoek naar een nieuwe Motorola smartphone en zag Belsimpel in de zoekresultaten staan en ben er toen gaan kijken. Het toestel was op voorraad en kon de volgende dag (maandag) al geleverd worden, de prijs was goed en de reviews gaven aan dat het om een betrouwbaar bedrijf gaat. Het proberen waard en alles is gegaan zoals beloofd. Makkelijk bestellen, tijdige levering met goede informatie over aflevermoment, goed verpakt, prima product.
Hier kom ik zeker weer terug!

Jules Vorselaars 14-03-2021

De beste prijzen, fantastische service (dan wel via Samsung maar geregeld door Belsimpel) en de snelste levering van Nederland. (En dag later, en zelfs ook op Zondag) Geen idee hoe het nog beter zou moeten.

Wessel 14-03-2021

Altijd goede kwaliteit en snelle levering tegen laagste prijs. Nooit geen problemen gehad met kwaliteit.

Chris 13-03-2021

Duidelijke site. En in mijn geval de laagste prijs voor de smartwatch die ik zocht. Snelle verzending.

Fons 13-03-2021

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.
Gewoon perfect geregeld. En alles op tijd

David 13-03-2021

Goede website, scherpe prijzen, supersnelle levering en goede service. Dikke prima

Erik 13-03-2021

We zochten een nieuwe telefoon en werden deskundig en vriendelijk te woord gestaan door jullie medewerker.
Met deze info konden we een goede keuze maken.

Dominic 13-03-2021

Ik vind deze shop heel fijn. Als je wat besteld krijgt je meteen een bevestiging. Je kan ook veel kortingen vinden en bezorging is snel. Als je een probleem hebt wordt snel en goed geholpen door de klantenservice.

Ger Marsé 13-03-2021

De goedkoopste prijs voor de Samsung Galaxy buds live. Wellicht komt dit door het ontbreken van een Nederlandstalige handleiding, maar dat is geen enkel probleem.

Robert 12-03-2021

25-02 via Belsimpel een iPad besteld en de volgende dag kon ik deze bij een PostNL afhaalpunt al ophalen. Snelle levering, prima prijs/kwaliteitsverhouding, bovendien nog met extra actie 1 jaar Apple TV.
Zeer een aanrader, dit Belsimpel

Gerard 12-03-2021

Fijne en duidelijke website, een bedrijf met service voor de klanten en last but nog least, ook de prijzen zijn zeer concurrerend

Nico 12-03-2021

Via reviews op internet besloten om mijn iPad bij “Belsimpel” te bestellen. Keurig volgens afspraak geleverd en een netjes verpakt nieuw product. Kan nog geen 10 geven omdat ik geen ervaring met andere services heb opgedaan, maar als deze hetzelfde is als de gedane bestelling heb ik daar wel vertrouwen in!

Jan 12-03-2021

Duidelijk verhaal.correcte afhandeling.snelle levering.geen addertjes onder het gras.

Levi 12-03-2021

Super snelle levering en fantastische kwaliteit.
Complimenten!
Is relatief goedkoper dan andere winkels.

Raimon 12-03-2021

Alles mooi duidelijk op de site en snelle levering! Helemaal super regels allemaal

Joke 12-03-2021

Mooie site ,duidelijke uitleg, veel handige filmpjes. en een supergoede telefonische ondersteuning als je er toch niet uitkomt

Frederikaatje 12-03-2021

Een betrouwbare webshop, met zeer snelle levering, pakketjes worden goed en veilig verpakt en verstuurd en en levert kwaliteit tegen lage prijzen. Niet aarzelen, maar bij Belsimpel bestellen.