Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Natacha 02-03-2021

Zeer snelle en correcte levering. Ik ga hier nogmaals bij bestellen en dit ook aanraden.

ASA 02-03-2021

Zeer tevreden! Toestel is verzonden in een onherkenbare doos met voldoende opvulling zodat het toestel zo min mogelijk schade kan oplopen tijdens transport. Toestellen zijn daarnaast goedkoper dan bij de voor mij bekendere winkels.

Huub Gerits 02-03-2021

Had al eerder besteld bij Belsimpel keurig alles volgens afspraak en nu weer. Bovendien de goedkoopste met een apple watch. Alleen jammer dat er alleen een handleiding bijzat in talen die mij volledig onbekend waren. Daarom een 9.

John 01-03-2021

Snelle levering en zoals het besteld was. Ook goede opvolging van de bestelling, die was een dag te laat, maar mailtje gekregen dat post nl niet op tijd kon leveren.

Robert 01-03-2021

Van A tot Z was de bestelling perfect! Keuze was snel gemaakt op de website en ook nog de goedkoopste!
's Avonds besteld en de volgende ochtend in huis! Kortom niks te klagen!

J. de Jong 01-03-2021

Bij Belsimpel een Iphone SE 2020 besteld omdat ze de goedkoopste waren. De site is duidelijk en zeer bedieningsvriendelijk. Ondanks de corona toch de volgende dag in huis. Keurig neutraal verpakt. Prima service!

Gerda 01-03-2021

Snelle service, duidelijke website, gewoon goed. Het artikel dat ik kocht was bij jullie het goedkoopste.

Stiene 01-03-2021

Zeer snelle levering, niks op aan te merken. Site is overzichtelijk met veel info.

Saskia 01-03-2021

Snelle levering van samsung A71.
Fijn toestel en voldoet aan onze verwachtingen.
Duidelijke website

Coen 01-03-2021

Hele gezin koopt sinds een paar jaar alles wat met mobiele telefonie te maken heeft bij Belsimpel. Steeds de goedkoopste, snelle levering, altijd goed!

Petra 01-03-2021

Zeer tevreden over Belsimpel. Eenvoudig te bestellen en de telefoon word zo snel mogelijk bezorgd. De website is ook zeer overzichtelijk en goed duidelijk met het vergelijken van de providers, aanbieders. Ik beveel Belsimpel zeker aan.

Bart 01-03-2021

Belsimpel heeft een goede duidelijke website die voldoende informatie biedt.
Scherpe prijs en snelle levering.

Guy Thijsen 01-03-2021

Aanvankelijk besliste ik voor Belsimpel door de scherpe prijszetting.maar ook de levering verliep supersnel helemaal zoals beloofd imp de webshop .het artikel was ook zeer goed verpakt.....service is close to perfection!!!!!!

Jan Wilkkem 28-02-2021

Bijzonder prettig bedrijf,via internet een bestelling geplaatst welke snel en prima werdt afgeleverd, alles precies zoals was toegezegd. Ik blijf zeker klant.👌

Natas 28-02-2021

Ongelofelijk! Op zaterdag 13/2 Apple EarPods Pro besteld, op zondag 14/2 geleverd. En zo had ik voor het eerst in 40 jaar een Valentijnscadeau voor mijn man. Top!

Ad 28-02-2021

Makkelijk besteld via de site van belsimpel en de volgende dag al geleverd zoals beloofd Super .

Miranda 27-02-2021

Snelle levering, goede service, kan het iedereen aanraden. Ik ben heel tevreden met de aankoop

Jaou 27-02-2021

De bestelling wordt snel geleverd ik kreeg het de volgende dag al. Het is de tweede keer dat ik bestel bij belsimpel ik ben zeer tevreden en adviseer zeker om hier te bestellen.

Gina 27-02-2021

Fijne webshop om iets te bestellen, in december een telefoon voor mijn moeder gekocht. Dat ging heel fijn nu was ik zelf toe aan een telefoon dus zonder twijfel hier besteld. En ook nu ging het snel en zonder problemen.

Marloes Capel 27-02-2021

Goede omschrijving bij de producten op de website, maakt beloftes waar, snel geleverd!

Hendrik 27-02-2021

Soepel verloop bestelling en leuke prijs voor IPhone SE2020 zeker een aanrader voor een nieuwe telefoon.

L 27-02-2021

Bestelling is gelijk de volgende dag geleverd. Product was goedkoper dan bij andere webshops. Goede ervaring gehad!

Bart 26-02-2021

Zeer snelle en goede service. Tevens de meest scherpe deal vergeleken met andere aanbieders.

Frenk 26-02-2021

Topshop, vlotte levering, vriendelijk personeel, goede produkten.
Kortom werken zoals het hoort!

Winny Kurniawati 26-02-2021

Echt snel en veilig. Goed inpakken. Zeker wil ik nog terug bij hun iets kopen. Dankjewel onze dochter was echt blij mee met haar nieuwe airpod! Moet nog eentje kopen voor andere dochter 😬