Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 10-02-2021

Perfecte webshops met veel gebruiksvriendelijke mogelijkheden zoals vergelijking en uitgebreide specificaties van de producten.
Leveren super snel

Inkie 10-02-2021

Snelle levering van 2 P30 Light telefoons. Helaas zijn originele Huawei-covers voor de P30 light niet te bestellen via Belsimpel. Dat vind ik wel een grote tekortkoming.
Dus: telefoon levering perfect, originele covers ronduit slecht, daarom geen 10.

Bernhard 10-02-2021

Ik heb meerdere artikelen bij Belsimpel besteld tot grote tevredenheid. (ook in het verleden)
w.o. 2 Moto G9power telefoons en 2 telefoonhoesjes hiervoor. De bestelling werd correct, snel en goed verpakt geleverd. Over de geleverde Gsm's ben ik erg tevreden. De camera hiervan maakt mooie en scherpe foto's ook de video opname zijn van mooie kwaliteit.

Chukhray Kyrylo 10-02-2021

Ik ben erg blij deze site te hebben ontdekt. Bliksemsnelle levering, fantastische prijzen. Ik heb het u al tot 50 personen persoonlijk aanbevolen. Het spijt me alleen dat ik de app niet kan downloaden, omdat ik zeg dat het niet voor mijn regio is.

Bob 10-02-2021

Snel, accuraat en deskundig.
Goede uitleg, direct traceren van de bestelling. Een aanrader.
Chapeau 👍

M. Unlu 10-02-2021

Was super tevreden. Alles verliep spoel. IPhone 12 besteld. Was gelijk de volgende dag bezorgd.

Sepp Aendekerk 09-02-2021

Ik heb zeer fijne ervaringen met Belsimpel opgedaan en keer op keer wordt er op tijd geleverd zonder enige verstoringen. Een vraagje beantwoorden ze graag om je op weg te helpen met de aanschaf van je nieuwe producten.

Matthijs 09-02-2021

Supergoede service en levering. Elke stap een update! Superblij met jullie goede contact!

Jull 09-02-2021

Snel en gemakkelijk gevonden wat ik wilde bestellen.
Duidelijk wanneer er geleverd kan worden.

Berry 09-02-2021

Zeer veel keuze, goede prijzen en ook een zeer snelle levering. Klantenservice is top, erg vriendelijk en oplossingsgericht

Rob 09-02-2021

eenvoudige makkelijke website, snelle bezorging en niet onbelangrijk de goedkoopste aanbieding voor de Samsung die ik wilde hebben

Neeltje 09-02-2021

Perfecte shop behandeling werd heel snel afgehandeld levering in no time
Ik heb veel vertrouwen in deze shop

Nietsdoen 09-02-2021

Zeer klantvriendelijk. Een probleem dat ik heb gemeld werd direkt opgepakt.

---------------------------------------------------
Review 13-1-2021:

De screenprotector is zgn. specifiek voor mijn model smartphone (Poco X3).
Maar de foon heeft een notch; in gewoon Nederlands er zit een cameragat in; echter niet in de beschermer.
Wel werkt deze 10x beter dan zo'n plastic folietje; en is 't snel verzonden.
Gemiddeld is dat een 5.

Shania 09-02-2021

Mijn nieuwe iPhone via Belsimpel gekocht. Hij was hier het goedkoopst. Alle info duidelijk vermeld en ik kon zo makkelijk verschillende telefoons vergelijken. De telefoon was de volgende dag al binnen en netjes en veilig verstuurd. Heb vaker bij Belsimpel gekocht en doe het volgende keer weer!

Marij 09-02-2021

duidelijke informatie en de levering was precies wat ik bedoelde. Goed verpakt en de telefoon was makkelijk op te starten.

Marijke Arends 09-02-2021

Het bestellen en afrekenen ging super handig, en de volgende dag had ik het al in huis!
Wat mij wel verbaasd heeft, is dat de prijs elke dag anders is van mijn aankoop?

Jurriën van Berk 09-02-2021

Een prima winkel om het zo even snel te zeggen.
Heb hier al eens eerder aankopen gedaan en mij altijd zeer goed bevallen.
Prima service en kwaliteit is hier in overvloed :)
Website is naar mijn mening ook overzichtelijk en functioneel opgebouwd,
dat verdiend ook zeker een duimpje. Zoekfunctie en filters zijn ook zeer gebruiksvriendelijk.
Nu 2 maal een iPhone hier aangekocht en altijd goed bevallen.
Uiteraard ook hier gekomen wegens het grote aanbod en de competitieve prijzen.
Men is behulpzaam en je weet waar je aan toe bent.
Wat ook wel prettig te noemen is dat alles over garantie zaken etc ook keurig en overzichtelijk op een rij staan.
Na het afhandelen van de bestellingen krijg je nog opties voor toestel verzekeringen.
Daar ben ik niet zo van, maar wel een handig dat het als optie je word aangereikt.
Als ik weer toe ben aan een volgend toestel kom ik hier weer.

Floor 08-02-2021

Uitgebreid assortiment, goede prijs, snelle levering. Netjes afgeleverd!
Simlockvrije telefoon gekocht via Belsimpel. Alles goed gegaan. Nog geen ervaring met klantenservice of afhandeling van klachten. Gelukkig! ;-)

Anja de Bruyn 08-02-2021

Helaas erg slechte ervaringen met deze winkel.
Gekochte telefoon binnen 3 weken defect.
Daarna volgden talloze mailtjes en telefoontjes om het opgestuurde toestel retour te krijgen.
De ene communicatie fout na de andere tussen reparatie bedrijf en Belsimpel leidde er toe dat ik als klant overal zelf achteraan moest bellen.
Na heel boos te zijn geworden is 1 medewerker uiteindelijk overgegaan tot actie en kreeg ik 7 weken later eindelijk een nieuwe verstuurd.
Dank in deze.
Op factuur zag ik dat ik in November €234 betaald heb en nu het toestel €189 kost?
Al met al is niks simpel aan Belsimpel.
Voor mij nooit meer.

Peter Nethe 08-02-2021

Alles is relatief in het leven; maar wat een verademing tov Media Markt. Een duidelijke site, op voorraad betekend ook op voorraad; snelle levering conform vooraf afgegeven indicatie Chapeau!

Patric 08-02-2021

Gewoon de goedkoopste, de beste, de snelste no non sense website voor mobiele telefonie. Duidelijke website, snelle levering en goede reviews, dus waarom verder zoeken ?

Peter Bosse 08-02-2021

horror naar horror, nadat er alles is foutgelopen en toestellen waren kwijtgeraakt, sim naar verkeerd adres gestuurd heeft het mij veel geld gekost...maar ok na een aantal weken, zou in 24 uur zoals belooft was, is alles goedgekomen maar wel met nare nasmaak.

Nu na 8 maanden kom ik erachter, zit in het buitenland, dat ze mij maar liefst 2 contracten via Ben hebben aangesmeerd..
Ik zeg alles op want ik wil de naam Belsimpel en Ben niet meer horen, lezen!

Natalie 08-02-2021

I wanted my new phone fast; it was easy to order and next day delivered. Very happy.

Raymond 08-02-2021

Ik bestel vaker bij belsimpel en ze zijn altijd snel met leveren en ook snel met de ene keer dat ik een aankoop retourneerde

Eelco 08-02-2021

Samsung A41 met toebehoren vlot geleverd, prima toestel! Belsimpel is relatief goedkoop, maar betrouwbaar.