Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark 05-02-2021

Via Belsimpel een Oppo gekocht voor mijn zoon. Zoals beloofd de volgende dag in huis en voor de laagste prijs die ik kon vinden. Duidelijk bestelproces, ze doen wat ze zeggen, goede website.

Silvan 04-02-2021

Ik ben zo blij met jullie alles wat ik bij jullie bestel is in 1 dag geleverd jullie zijn goedkoop ik kan me vrienden gratis bellen ik heb echt geen spijt van me aankoop bij jullie echt thanks daar voor

Verlare 04-02-2021

Overzichtelijk duidelijke site. Het zou handig zijn als je makkelijk kunt vergelijken. Ik had een hoesje en een mobiel besteld. Bij ontvangst bleek er in het doosje een precies hetzelfde hoesje te zitten. Beetje overbodig om 2 dezelfde hoesjes te hebben. Misschien heb ik dat zelf over het hoofd gezien

Sikko de Vries 04-02-2021

Vanwege eerdere ervaring opnieuw voor de webshop gekozen. Goed overzicht over de artikelen en nette prijzen. Verzending n tijdstip van levering zoals toegezegd. Gewoon goed.

Ton 04-02-2021

goede ervaring met belsimpel.
overzichtelijke site.
concurrerende prijzen snelle levering.

Jansen 04-02-2021

Product (airpods) waren defect geleverd. Fijn telefonisch contact gehad hierover. Toen de airpods weer retour waren werd er meteen een nieuwe set naar ons toegestuurd. We kregen zelfs via de post een handgeschreven excuusbrief met een reep chocolade! Echt super. Dat zie je bijna nergens meer. Top service!

Keesleeuw 04-02-2021

Ik was op zoek naar een ipad mini. Belsimpel kwam er goedkoopste uit. Ik was klein beetje wantrouwend, want een telefoonwinkel die ipads verkoopt!? Maar de ervice was perfect: professionele verwerking en zeer snelle levering. Volgende keer ga ik weer bij Belsimpel shoppen.

Roger 04-02-2021

Bezorging is snel. Dag na de bestelling.
De betaling happerde. Was afgeschreven maar ik had nog een bericht staan dat nog betaald moest worden. Enkele minuten laten kreeg ik de mail dat betaald was en was het bericht op de site weg.

R. van Dieten 04-02-2021

Belsimpel heeft goede reviews en mijn ervaring bij mijn vorige telefoon die ik bij belsimpel kocht was ook goed.
Alles staat duidelijk beschreven op de site wat ik erg prettig vind.
Ook met de aankoop van mijn nieuwe telefoon ben ik zeer tevreden. De ene dag besteld en de volgende dag ik huis.

Vossekop 04-02-2021

Snelle en correcte levering met een duidelijke website
De telefoon is een top telefoon

Joke 04-02-2021

De bestelling ging makkelijk daarna werd alles duidelijk omschreven en de betaling ging ook simpel ik kreeg gelijk een mail met alle gegevens en dat het op de juiste datum en tijd bezorgd werd maakte het plaatje compleet complimenten voor belsimpel

Angela Van hoof 04-02-2021

Belsimpel is altyd top snel geleverd goede producten! Mijn zoon is erg blij met zijn Motorola mooi design werkt super !

iphone xr 04-02-2021

Eerder in de winkel geweest. Zeer positieve ervaring. Nu alleen online kunnen bestellen. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Wel balen nieuwe telefoon die niks doet. Goed opgelost en aardige klantenservice.

Frits Scheffer 04-02-2021

Ik koop al verschillende jaren bij Belsimpel telefoons worden goed omschreven en goedkoper en snel geleverd.

Melik 03-02-2021

Ik had air pods besteld bij belsimpel.
De bestelling was erg snel en goed geleverd.
Ben erg blij mee danku

Daria 03-02-2021

Ik was opzoek naar een nieuwe telefoon. De bestelling was snel bezorgd, de prijs was goed en de producten (ook bescherming voor screen) was in prima conditie. Bij belsimpel kan telefoon zonder abonnement en simlock kopen. Volgende keer ga ik ook daar kijken voor een nieuwe toestel. Leuke shoppen hoor.

Anna 03-02-2021

Perfecte levering, prijs /kwaliteit naar tevredenheid
Duidelijke informatie tav versturen

S.H. van Vliet-Langerveld 03-02-2021

Op aanraden van een vriendin ben ik naar de site van Belsimpel gegaan omdat ik op zoek was naar een nieuwe telefoon. Ik heb de site als heel gebruiksvriendelijk ervaren en vond het prettig dat ik ook gelijk mijn abonnement bij de KPN kon vernieuwen.

Jaap 03-02-2021

Mooie en overzichtelijke website, scherpe prijzen en daarbij een hele vlotte levering.

Dennis 02-02-2021

Belsimpel heeft Prima Prijzen, overzichtelijke presentatie en biedt supersnelle levering.

Jarno 02-02-2021

Ik heb het niet zo super erg op beoordelingen en schrijf ze zelden daarnaast is mijn verstand van mobiele telefoons vrij beperkt. Ik heb altijd Appel gebruikt en ben geswitch naar One Nord n prijs kwalitijd merk en ben tot nu toe erg tevereden. Beloftes dei Belsimpel heeft gemaakt zijn na gekomen en levertijd is goed aangehouden. Ik hou de referentie bij een 8 omdat ik tevreden ben heb echter niet alles op de puntjes na gekeken maar zover ik weet is alles zoals beschreven.

Mischa Kohnstamm 02-02-2021

Binnen minder dan 24 uur was mijn telefoon er, super snelle en goeie service.

Jan Peter 02-02-2021

Duidelijke website geeft overzichtelijk de info die je nodig hebt. Prijzen gewoon zeer scherp Bestellen werkt simpel, de levering dik in orde. Dus mijn beoordeling is; Simpel uitstekend!

Ludo 02-02-2021

De aangeschafte Tablet voldoet aan de verwachtingen. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer volledige en toegankelijke website met goede raadgeving.
Ook de afhandeling van de bestelling verloopt vlot.

Marianne Van Hooff 01-02-2021

De site is top makkelijk te bestellen snelle levering . En de telefoon bevalt goed