Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennis 06-01-2021

Zondag voor kerst telefoon besteld volgende dag geleverd. En dat ondanks problemen postbezorgen.
Helemaal top.
Oppo 72 gekocht en een fijne telefoon.

A.J.Polman 06-01-2021

Artikelen duidelijk en overzichtelijk te bekijken. Zeer snelle levertijd en geweldige service.

Ellen 06-01-2021

Ik heb net voor de kerstdagen een bestelling geplaatst bij belsimpel. Het invullen van de persoonlijke gegevens was al heel snel gedaan en ik kreeg ook snel een orderbevestiging. Ik had voor 23.30 besteld en dus zou die de dag erop aankomen. Door de drukte bij PostNL had ik dit niet verwacht, ondanks mijn verbazing werd die toch die dag erna toch bezorgd. De verpakking zag er keurig uit en mijn product was goed beschermd verpakt! Ik ben nog steeds blij met mijn product en ben blij dat ik dit via Belsimpel heb gedaan!

Alexander 06-01-2021

Simpelweg een degelijke webshop met snelle levering die hierbij ook passende service aanbied.

Emre Yilmaz 05-01-2021

Ik heb gekozen voor belsimpel omdat het goedkoper was dan mediamarkt en ze zijn heel erg snel met bezorgen goeie prijs en goeie kwaliteit
Hartstikke bedankt

Willem 05-01-2021

Apple IPods gekocht. 80 euro minder betaald dan op de Apple site. Om 16:00 besloten te kopen, dag later in huis. Briljant...

Motorola-koper 05-01-2021

22 december een Motorola G9 Plus besteld met extra korting. I.v.m. drukte bij de pakketbezorgers duurde de bezorging iets langer, maar toch werd de 24e de mobiel bezorgd. Al vaker mobieltjes besteld bij Belsimpel. Tot nog toe geen negatieve ervaringen. De prijzen zijn concurrerend en er wordt snel geleverd.

Ruben 05-01-2021

Alles was ondanks de feestdagen snel geleverd en naar behoren ontvangen. Aan de buitenkant was het pakket niet aantrekkelijk voor dieven en de telefoon was goed veilig verpakt.

Paul 05-01-2021

Na de bestelling prima info over de bezorging. Snel bezorgd en gunstig geprijsd. Alles gewoon ok !

Monique 05-01-2021

Ondanks de kerstdrukte is de afhandeling van mijn bestelling super goed gegaan! Enorme aanrader Belsimpel!

Wim Greefhorst 04-01-2021

Prima ervaring met de firma Belsimpel. Samsung A51 GSM met beschermhoes en glazen shieldprotector besteld voor de aantrekkelijke aanbiedingsprijs. Ondanks de zeer drukke dagen voor de kerst 2020 binnen 1 dag per koerier afgeleverd. Track en Trace gaf aan dat het bestelde tegen 15.00 uur afgeleverd zou worden. Ook dit klopte precies. Bedankt en complimenten voor de afhandeling.

GerritJ 04-01-2021

Supervlotte levering ondanks alle leveringsproblemen tijdens sinterklaas/kerst 2020!

Wierd 04-01-2021

Telefoonabonnement verlengd incl. Iphone 12 pro max via Belsimpel, nou dat ging simpel, en ontzettend snel. Zeer correct afgehandeld binnen 20 uur incl. verzenden. Grote klasse

Bradley G 04-01-2021

De Belsimpel winkel heeft op veel producten een lager prijs als bij andere winkels. De levering was heel snel. Ik heb op zaterdag besteld en had het zondag in huis. Ik kan hier bestellen dus zeker aanraden!

M. Bouw 04-01-2021

Super snelle, betrouwbare en fijne service! Daar waar andere winkels niet konden leveren wat ik zocht, had Belsimpel dit wel en hebben zij mijn verwachtingen overtroffen.

Bertus 04-01-2021

Belsimpel heeft snel en zonder zorgen geleverd, dat was mooi.
Wat minder mooi was, is dat alle drie(!) de telefoons die ik er kocht in het russisch opgestart werden.
Ik heb me hieruit gered, maar kan me voorstellen dat anderen daar flink door in de war kunnen raken.

Jarl 04-01-2021

De apple airpods2 waren scherp geprijsd, makkelijk te vinden en het allerbelangrijkste, ze werden in de dagen voor Kerst binnen 2 dagen geleverd.

Lizzie 03-01-2021

Makkelijk bestellen, volgende dag geleverd. Simpeler kon niet en dochterlief dolgelukkig met haar AirPods!

Ilias 03-01-2021

Onduidelijkheid over levertijd. Belofte van vandaag besteld morgen in huis niet nakomen. 4 mails voor 1 bestelling.

Robin 02-01-2021

Zeer snelle levering, zondagavond rond een uur of 11 besteld en de volgende dag al in huis!

Jaap 02-01-2021

Uitgebreid assortiment en bij Belsimpel altijd verzekerd van een scherpe prijs. En bovendien weer snel geleverd.

Milou 02-01-2021

In de week voor kerst ging mijn telefoon stuk. Besloten een nieuwe te kopen via belsimpel. Ik bestelde de telefoon op zaterdag in de middag en de dag erna (op zondag zelfs!) werd hij al geleverd. Dit ondanks de giga drukte bij de post. Erg tevreden! De eerste indruk van de telefoon is goed, de batterij is wel niet heel sterk. Hopelijk blijft hij voor de rest goed bevallen.

Gert 02-01-2021

Duidelijke website met heldere omschrijving en scherpe prijzen. ‘s Avonds besteld en ook echt de volgende dag bezorgd (in drukke periode).

Ger 02-01-2021

Overzichtelijke shop, alle binnen enkele muisklikken te vinden en goede informatie over de producten. Bovendien ook nog eens voor vriendelijke prijzen. Niets aan doen, is goed zo!

Mieke 01-01-2021

Ondanks de drukte , Corona, kerst, oud en nieuw, binnen 12 uur in huis. Goed verpakt.