Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Reinier 09-12-2022

Ik heb een bestelling gedaan, betaald en een dag later kreeg ik het geleverd. Keurig! Dus een voldoende, want als je doet wat een webwinkel doet en dan doe je wat je moet doen.

Femke 09-12-2022

Erg duidelijke webshop. Goede prijzen en goede kwaliteit. Ik ben erg tevreden over de afhandeling.

Jeroen 09-12-2022

Dit is persoonlijk, maar voor mij is Belsimpel de webshop waar ik uiteindelijk altijd bij uitkom als ik een nieuwe telefoon of smartwatch nodig heb. Ik kijk wel of ik het ergens anders goedkoper kan krijgen, maar de laatste jaren is dat niet gelukt. Over de service kan ik kort zijn. Super. Zoals het hoort. Bestellingen worden snel geleverd, en retouren snel afgehandeld.

Hans 09-12-2022

Bestellen bij Belsimpel is inderdaad simpel en doeltreffend, ik ben over het gehele proces en het gekochte artikel heel erg tevreden

09-12-2022

Duidelijke site met goede informatie over de telefoons. Levert snel en netjes 👍🏻

Beertje 09-12-2022

Ik kwam bij belsimpel uit voor een IPad, omdat het daar het goedkoopste was. Ik ben zeer tevreden over de goede website, duidelijk en overzichtelijk. En de communicatie per mail verliep ook perfect. Ondanks de Black Friday drukte snelle levering!

Jelle 09-12-2022

Goed bedrijf. Juiste product optijd geleverd. Zou iedereen aanraden hier te bestellen als je betrouwbaarheid wil!

Patrick 09-12-2022

Telefoon die ik zocht was het goedkoopst. Duidelijk aanbod in de winkel, snel geleverd.

Donny 09-12-2022

De keuze voor belsimpel was simpel. Een eenvoudig keuzemenu, een snel bestelformulier en een prima afhandeling van mijn bestelling.

Umro 09-12-2022

Het prijs was goed. Shipping was snel. Ik zie altijd goed reclames op belsimpel.

Shir 08-12-2022

Goede kwaliteit, werkt altijd goed. Heb nergens geen bereik. Veel mb’s en onbeperkt bellen voor een lage prijs

Ceyda 08-12-2022

webshop erg duidelijk en was voor mij de voordeligste keuze. Levering was snel volgende dag gelijk geleverd. Al met al een fijne ervaring dus

Snelle levering 08-12-2022

Hele snelle levering. Beste aanbiedingen! Zou het zo weer daar bestellen. Besteld volgende dag geleverd

Richard 08-12-2022

Scherpe Black Friday aanbieding van een iPhone en snel geleverd. Ik ben erg tevreden. Accessoires zoals hoesje en screenprotector vond ik wel wat prijzig. Die heb ik dus via bol.com besteld.

S Vroj 08-12-2022

Moest 6 weken wachten op mn pixel 7 na tweemaal uitstel. Communicatie hierover was minimaal. Moest uiteindelijk zelf bellen na 6 weken (afleverdatum was al gepasseerd) om erachter te komen dat levering nog weken ging duren.. Er werd mij gevraagd of ik wellicht geïnteresseerd was in een andere merk telefoon (nee natuurlijk, kies niet voor niets deze telefoon). Uiteindelijk voor een ander type op pixel 7 gekozen die wel enkele dagen later werd geleverd. Dat werd wel keurig gedaan en verschil in bedrag snel teruggestort.

TomB 08-12-2022

Al meerdere malen een gsm hier besteld mede door de overzichtelijke en handige vergelijkingen waardoor je de gewenste aanbieder kan kiezen met de beste prijs. Zo ook nu de AirPods hier besteld omdat ik tevreden ben hier en ze ook de beste prijs hadden.

Harald 07-12-2022

Super snelle levering van een zeer scherp geprijsde Google Pixel 6a en de telefoon was tevens zorgvuldig verpakt.

siward 07-12-2022

Telefoon besteld en betaald. Toen is ie geleverd. Toen opgeladen en simkaart erin en wifi password.
en hij doet het gewoon.

John 07-12-2022

Overzichtelijke website.
Prijs kwaliteit is goed. Mooie aanbiedingen. Alles snel en correct geleverd. Was mijn eerste bestelling bij Belsimpel. Wat mij betreft een aanrader.

Rowan 07-12-2022

De webshop is heel duidelijk en makkelijk als het gaat om het bestellen van een product , ook word er duidelijk aangegeven wanneer de bezorg tijd van een product is wat ook daadwerkelijk zo is. Als het gaat om beoordelen geef ik de webshop een 10

Rik 07-12-2022

Betrouwbare shop, goede prijzen, bijproducten worden direct ook geadviseerd erg goed 👍. Top van dit bedrijf is dat het product de volgende al geleverd was 👍.👍👍👍

Tonny 06-12-2022

Duidelijke site, prijzen gunstig tov andere winkels , mooie black friday aanbieding.
Duidelijke beschrijving van de producten

Mike Nanninga 06-12-2022

De keuze tussen een mooie mobiel is altijd beter dan bij je eigen Provider, ook relatief goedkoper ook. Maar heb je een vraag! Kan je ze altijd bellen en zij helpen je keuze nog beter te maken. Heb je zelf nog een vraag na je aankoop of wil je accessoires aanschaffen hoef je alleen je telefoon te selecteren en dan vind je ook zo de juiste accessoires voor je telefoon terug.

Toon 06-12-2022

Scherpe prijs, gemakkelijk bestelproces, prima communicatie na de bestelling en snelle levering. Van a tot z goed!

Mvr Ritzen 06-12-2022

Hier een telefoon voor mijn moeder gekocht.
Ik ben zeer tevreden over zowel het product als de snelle levering!
Ik zou hier zeer zeker weer wat bestellen met mijn volle vertrouwen.
Bedankt!

Groet Mvr Ritzen.