Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 07-12-2022

Overzichtelijke website.
Prijs kwaliteit is goed. Mooie aanbiedingen. Alles snel en correct geleverd. Was mijn eerste bestelling bij Belsimpel. Wat mij betreft een aanrader.

Rowan 07-12-2022

De webshop is heel duidelijk en makkelijk als het gaat om het bestellen van een product , ook word er duidelijk aangegeven wanneer de bezorg tijd van een product is wat ook daadwerkelijk zo is. Als het gaat om beoordelen geef ik de webshop een 10

Rik 07-12-2022

Betrouwbare shop, goede prijzen, bijproducten worden direct ook geadviseerd erg goed 👍. Top van dit bedrijf is dat het product de volgende al geleverd was 👍.👍👍👍

Tonny 06-12-2022

Duidelijke site, prijzen gunstig tov andere winkels , mooie black friday aanbieding.
Duidelijke beschrijving van de producten

Mike Nanninga 06-12-2022

De keuze tussen een mooie mobiel is altijd beter dan bij je eigen Provider, ook relatief goedkoper ook. Maar heb je een vraag! Kan je ze altijd bellen en zij helpen je keuze nog beter te maken. Heb je zelf nog een vraag na je aankoop of wil je accessoires aanschaffen hoef je alleen je telefoon te selecteren en dan vind je ook zo de juiste accessoires voor je telefoon terug.

Toon 06-12-2022

Scherpe prijs, gemakkelijk bestelproces, prima communicatie na de bestelling en snelle levering. Van a tot z goed!

Mvr Ritzen 06-12-2022

Hier een telefoon voor mijn moeder gekocht.
Ik ben zeer tevreden over zowel het product als de snelle levering!
Ik zou hier zeer zeker weer wat bestellen met mijn volle vertrouwen.
Bedankt!

Groet Mvr Ritzen.

Wim 06-12-2022

Ik ben goed geholpen en deskundige medewerkster die mij aan de juiste informatie heeft geholpen

Monique 06-12-2022

Producten duidelijk omschreven. De voor-en nadelen worden benoemd. Kortom een eerlijk advies. Een overzichtelijke site met duidelijke filters voor het zoeken.

Nelly 05-12-2022

Heb al meerdere artikelen gekocht en uitermate tevreden over de snelle levering!

Peter (Almere) 05-12-2022

Bij Belsimpel een mooie Pixel 6a besteld, voor een hele goede prijs als black friday actie. De telefoon is al de volgende dag, netjes verpakt, geleverd. Dus alles prima voor elkaar.

Maarten 05-12-2022

Fijne webshop, veel keuze, makkelijk filteren en dag later bezorgd! Dik tevreden!

Gerard 05-12-2022

Makkelijk bestellen. Goede service. Op tijd en geen probleem. Was al derde of vierde toestel. Nooit een probleem gehad. Aanbevelenswaardig.

Rebecca 05-12-2022

Top prijs en snelle levering. Product zoals beschreven. Ik zal er weer bestellen.

Oscar 05-12-2022

Snelle levering goede prijzen. ja ik was tevreden over bel simpel niks op aan te merken

Ben 05-12-2022

duidelijke info, zeer scherpe prijs, probleemloze bezorging volgens afspraak.

Essi 04-12-2022

Bestel altijd zoveel mogelijk bij Belsimpel om de simpele reden ze zijn de goedkoopste met een voortreffelijke service, vandaag besteld morgen in huis is echt zo.

JAH 04-12-2022

Top mobiel! De website geeft duidelijk weer wat de voor en nadelen zijn van deze mobiel.

Top snelheid waarmee het bezorgd werd!

RoVaB 04-12-2022

Zeer scherpe prijs voor het product waar ik naar op zoek was en de levering was snel en accuraat. Zeer tevreden en heb de deal ook op FB gedeeld.

JoopC 04-12-2022

Over het algemeen tevreden, maar bij "vernieuwing" contract automatisch een door mij veel duurdere oplossing per ongeluk ingesteld, waar moeilijk was af te komen.
Bij de aanschaf van een nieuwe smartphone 2 keer simkaart afgerekend, helaas ook weer omslachtig te verbeteren. Maar verder is de uitvoering met onze beide smartphones én met belsimpel goed.

A 03-12-2022

Ik shop altijd via belsimpel! Voorheen via andere verkopers maar negens beter!

Peter, Oegstgeest 02-12-2022

Black Friday deal Pixel 6a gekocht voor slechts 299,00 euro. Goede keuze geweest. Mede door de informatie die Belsimpel verstrekt. Niet de eerste keer dat ik een goede keuze heb gemaakt via Belsimpel. En dan ook nog snel geleverd.

Teun 02-12-2022

Top service bij belsimpel! Product besteld en volgende dag al kunnen gebruiken.

Ad 02-12-2022

Prima online winkelervaring!!! Netjes voortgangsinformatie over de bestelling. Top!!

VB 02-12-2022

Ik was op zoek naar een smartphone, die heb ik gevonden bij Belsimpel voor een goede prijs en besteld.
Belsimpel gaf me een levering datum, deze is netjes nagekomen. Daarom vind ik een betrouwbare winkel.