Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Christopher Bielen 10-06-2022

Ik ben zeer blij met mijn aankoop van de Realme GT Neo 2 bij Belsimpel. De beschrijving van het toestel was heel duidelijk. Het bestelprocess was ook enorm simpel.

De levering was ook heel erg snel.

Over de klantenservice kan ik niets zeggen, want deze heb ik nog niet moeten contacteren.

Al bij al zou ik zeker opnieuw kopen bij Belsimpel.

Anke M. 10-06-2022

Zeer vriendelijk geholpen door medewerkers, zowel bij het ophalen van mijn bestelling als bij de afspraak voor hulp bij het overzetten van informatie. Geduldig, accuraat en ook nog een vriendelijk woord. Waar kom je dat nog tegen? Top!

A.C Hoedemakers 10-06-2022

wij hebben al meerdere malen telefoons bij belsimpel gekocht en altijd weer een goede service .
de telefoons zijn altijd keurig op tijd geleverd en voor de beste prijs.
wij zijn zeer tevreden over belsimpel

Elia 10-06-2022

Ik vind Belsimpel een hele fijne winkel met een overzichtelijke, duidelijke site. Bij alles wat ze verkopen kan je heel goed zien wat je dan precies krijgt, wat vergeleken met andere sites beter is. Ook ging de bezorging vlekkeloos met een hele aardige bezorger waar ik nog een leuk gesprek mee heb gehad.
Over het algemeen ben ik dus heel positief over de Belsimpel!

sAner 09-06-2022

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Wel een beetje jammer dat Belsimpel voor verzending middels DHL kiest. DHL is minder betrouwbaar dan bv PostNL en dus areiveerde mijn telefoon een dag later dan beloofd.

Niek 09-06-2022

Makkelijke site maar slechte service. Ze hebben veelal de laagste prijzen en promoten snelle levering. Helaas maken ze de belofte van: vandaag besteld, morgen in huis. Niet waar. Ik snap dat dit niet lukt binnen een dag maar adverteer er dan niet mee. Daarnaast vermelden ze op de site dat je de telefoon (catS52) gerust mee kan nemen met de afwas. Inclusief zeep! Dat raden ze zelfs aan. Echter als je telefoon waterschade heeft zeggen ze doodleuk dat het je eigen schuld is. Daar zit dan geen garantie meer op.

Boeskool 09-06-2022

Moest snel mobiel met abonnement hebben en dat is gelukt, complimenten.
Heb het in een paar dagen kunnen fixen.

M.Garenfeld 09-06-2022

Al heel wat jaren heel tevreden.nu een nieuwe mobiel gekocht en nieuwe simkaart aan gevraagd
die kwam na een dag en nog gratis aan.

Bert 08-06-2022

Prima service en snelle levering van de Samsung snellader origineel dus dat geeft vertrouwen een aanrader

John 08-06-2022

De site van Belsimpel is prima, informatie over de toestellen is goed uitgebreid. De handleiding van toestel is via link te downloaden. Volgende dag is toestel geleverd.

Jeffrey 08-06-2022

Scherpe prijs, snelle levering, netjes verpakt. Gewoon goed, geen bijzonderheden.

Juul 08-06-2022

De beste deal, direct geleverd en ook nog een super goede site met alle hulp die je kan zoeken bij de installatie van mijn nieuwe telefoon.
En jullie, belsimpel, werden mij aangeraden door het lokale bedrijf hier voor telefoonreparaties. En de reviews op internet geven jullie een topscore!

Kees 08-06-2022

Duidelijke omschrijving van het product en leveringsvoorwaarden. Daarnaast ook leuke korting.

Valentijn 08-06-2022

Goedkoper dan elders, en super snel geleverd! Sneller dan verwacht! Tot 2x toe zelfs! Helemaal top!

Annemiek 08-06-2022

Geweldige site, heb hier al meermaals telefoons en simkaarten gekocht, top! Je kunt alles heel makkelijk vergelijken.
Belsimpel is heel goed bereikbaar, zelfs per telefoon, en zeer klantvriendelijk!
Ga zo door!

prins harry 08-06-2022

Had een hoesje besteld voor een tablet slechts €4,95. Avonds besteld en meteen daarna een track en tracé code en volgende dag bezorgd zonder bezorgkosten. Kwaliteit ook nog eens super! In 1 woord geweldig.

Hilly 07-06-2022

Bij Belsimpel een losse telefoon gekocht. Een Xiaomi 11T Pro. Op de site was alle informatie te vinden en echte reviews. Na bestellen was de service en bezorging heel goed geregeld. De telefoon is geweldig. Ben er superblij mee. Mijn vorige telefoon via Belsimpel besteld, nu de huidige. Geen twijfel over waar m'n volgende telefoon vandaan gaat komen.

H. Möllers 07-06-2022

Het ziet er allemaal begrijpelijk uit en het is ook heel snel geleverd, wat bij mij geen vereiste is hoor.
Als het maar goed is en dat is het.

d.voolstra 07-06-2022

snel en goed geholpen zeer tevreden met de behandeling van mijn bestelling dus verder geen opmerkingen.

Kiki 07-06-2022

Super snel geleverd en goede kwaliteit.
Ben er blij mee, als ik nog weer een kabel nodig heb zou ik het weer bij jullie komen

Vanessa 07-06-2022

Prima service, snelle levering en goede prijzen. Aanbod is ook ruim. Bij online aankopen selecteer ik eerst op partij (betrouwbaar, snelle levering, doen wat ze zeggen) en daarna op prijs.

Andre 06-06-2022

Ik heb bij Belsimpel m'n nieuwe telefoon aangeschaft omdat de service heel goed is

WJ de Jong 06-06-2022

Bij Belsimpel liggen de prijzen vaak iets lager dan bij andere winkels. Ik heb meerdere bestellingen gedaan en mijn ervaringen met Belsimpel zijn alleen maat positief. Het product werd netjes op tijd geleverd en voldeed volledig aan de verwachtingen.

Luuk 06-06-2022

Goede service en goedkoper dan welke shop ook . Ik ben tevreden met mijn nieuwe telefoon. Raad belsimpel ook voor iedereen aan.

janneke 06-06-2022

prijs is hier veel lager dan andere sites, en nog snellere levering ook. na een dag was het binnen. site was duidelijk!