Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rini 26-06-2022

Snelle levering voor scherpe prijs zoals beschreven op hun website. Prima.

Robert 26-06-2022

Al vaker telefoon en hoesje besteld bij Belsimpel waar een overzichtelijke site en een altijd goede toestelinformatie en beoordeling zorgt voor een goede keuze en telefoons meestal op voorraad en derhalve snelle en nette levering.

Hans 26-06-2022

Al jaren de leverancier van mij en van mijn partner, duidelijke shop en een snelle aflevering, er wordt gedaan wat er toegezegd is. Top!

Nathalie 25-06-2022

Zeer tevreden, goede service, fijne produkten en zeer snelle levering. Top!!

Ger 25-06-2022

Al vele jaren de betrouwbaarste webshop. Snelle levering en uitsekende service

jo van es 25-06-2022

zeer tevreden over duidelijkheid van belsimpel.nl. en gebruik en prijs/kwaliteit van de gekozen gsm.

Ine 25-06-2022

Snelle levering en goed verpakt en voldoet aan mijn eisen en dat voor een goede prijs

E 25-06-2022

Helaas het product terug moeten sturen door dat mijn abonnement nog liep, maar ook daarbij erg goede en vriendelijke service. Hier proberen ze je te helpen waar nodig en het geld komt ook zo snel mogelijk bij je terug. Daarnaast vond ik de service erg goed en betrouwbaar, ze willen zeker weten dat het bij de goede persoon komt en houden hier dan ook zoveel mogelijk rekening mee bij de bezorging. Ook met het retour sturen geen problemen gehad. Bij klantenservice denken ze mee over oplossingen waar nodig.

G 24-06-2022

Besteld via webshop. Niks op aan te merken.Snel geleverd en laagste prijs. Prima.

Kitty 24-06-2022

Snel en netjes geleverd zeer tevreden over het product en levering ook een duidelijke website

Murat 24-06-2022

- Snel geleverd
- Vriendelijke en deskundige klantenservice
- Was het goedkoopste op internet. Is vaker het geval bij Belsimpel

Ans 24-06-2022

Makkelijk te bestellen en snelle levering, TOP!

Product is ook precies zoals omschreven is.

Yvonne van Bosse 24-06-2022

Ik ben zeer tevreden over de website
en de service . Ze houden zich aan de gemaakte afspraken. Wat ik niet van andere website kan zeggen .Ga zo door een duimpje op.

Cees 24-06-2022

De prijs van het artikel was het gunstigst, na beoordeling diverse verkopers.

Mrv 24-06-2022

Het was de enige online shop waar ik een witte orginele samsung oplaadkabel kon vinden. Snel verzonden, erg tevreden!

Ingrid 23-06-2022

Hele duidelijke en informatieve webshop. Ook de snelle levering, 1 dag later, was erg fijn i.v.m. het product een kado betrof. Al vele keren bij Belsimpel besteld en iedere keer meer dan tevreden!

Gerard Lap 23-06-2022

Gemakkelijk besteld en vlot geleverd. Product kwam onbeschadigd en goed verpakt. De informatievoorziening was prima.

Anoniem 23-06-2022

Duidelijke omschrijving van de producten ruime keuze en ook snelle levering.

Erik 22-06-2022

Originele samsung hoesjes die goedkoper dan de wie dan ook zijn en nog snel bezorgd ook. Wat wil je nog meer.

Crosser172 22-06-2022

Heb Airpods Pro gekocht. Verzending was gratis en snel, werd goed op de hoogte gehouden en bestellen verliep gemakkelijk. Kortom, goede ervaring rijker

Geert Willem Pleijsier 22-06-2022

Super tevreden over de gehele transactie. Het gemak van lekker thuis vanuit je luie stoel alles regelen. Mijn tweede telefoon is wederom een succes.

Jeannette 22-06-2022

Duidelijke omschrijving van het product. Snelle levering goed verpakt, met handtekening vereist geleverd.

Wouter Boddeüs 22-06-2022

Makkelijke site, snelle bezorging en geen problemen! Chill dat de goede specs erbij staan

Michel 22-06-2022

Zoals met al mijn bestellingen is dit en van de weinige webshops die zijn afspraak altijd nakomt. Ook al bestel je slechts 5 min voor deadline het is er altijd e volgende dag. Daarnaast is dit een van de weinige winkels met voldoende keuze van verschillende merken, opties en in diverse prijsklasse.

Bij alles wat rondom mobile electronica zit zoek ik niet eens meer ergens anders.

Tim 21-06-2022

Ik vind alle producten makkelijk te vinden en een snelle bezorging was heel fijn