Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin 20-06-2022

Simpel te bestellen snelle levering . Geen gedoe met actie klopt gewoon . Lekker makkelijk

Izette 20-06-2022

snelle levering
makkelijk product opzoeken
duidelijke omschrijving
goede reviews

Jessica 20-06-2022

Snelle levering, mooie aanbiedingen. Je wordt prima op de hoogte gehouden over de verzending.

Ton 19-06-2022

Goede aanbieding
De ene dag besteld de andere dag al in huis en een goede beschrijving bij de smartwatch

Jaap Achterkamp 19-06-2022

Ik heb al regelmatig bij deze shop besteld, het valt mij op dat ze altijd met scherpe prijzen werken, beloftes worden nagekomen, en ze leveren zeer snel, met goede informatie vooraf, ook leveren ze meestal uit voorraad , simpelweg, als je bij deze shop bent, hoef je eigenlijk niet verder te kijken, inmiddels 5 producten besteld van Apple, van IPads tot Iphone en altijd correct afgehandeld.

Gracia 19-06-2022

Overzichtelijke webshop en snelle levering. Tevreden met mijn product en de service.

Marco van Wezel 19-06-2022

Alles netjes volgens afspraak top, ik zou zeker bel simpel aanbevelen top bedrijf

ElPol 19-06-2022

Op zaterdag besteld en normaal gesproken de volgende dag in huis.
Echt niet verwacht dat dit zou gebeuren omdat het een pinksterweekend was, maar inderdaad op (pinkster)zondag netjes bezorgd.
Mobiel daarom ook meteen in gebruik kunnen nemen.
Perfect!

M de Bruijn 17-06-2022

Zeer ruime keuze en altijd de scherpste prijs, bestellen en volgende dag binnen.

Hein Corstens 17-06-2022

De bestelling ging heel goed,alles werd keurig op tijd geleverd! De prijs gaf voor ons de doorslag.

Alexander 17-06-2022

Goede en veilige verpakking, zeer snelle en duidelijke levering. Duidelijke indicatie op de website

Frank 17-06-2022

Vlotte afhandeling en zeer snelle levering.
's avonds besteld en de volgende dag geleverd.

AnnieS 16-06-2022

Uitstekend en snel geleverd weer, binnen 24 uur.
Duidelijkheid op de site: what you see is what you get. Beter kan ik het niet maken. Dat geldt overigens ook voor de winkels.
Ruime keuze, goede filtermogelijkheden.
Dit is de vierde keer (drie keer online, 1 keer in een winkel) dat ik hier een telefoon heb aangeschaft.
Volgende keer ga ik zeker weer hier zoeken en aanschaffen.

Loes 16-06-2022

Prima service, snelle levering. Telefoon zoals verwacht. Overzichtelijke website.

Kristaps Ditmanis 16-06-2022

Services all the time is good.
There is always people who understands what you are asking.

Only thing they need to change is delivery option , because post nl always have some problems with delivery time or days.

Ismail Aitbaaziz 16-06-2022

Ik het een hele goeie heb rond 10:00 savond besteld en het was de volgende dag binnen

Wout 15-06-2022

de levering is goed aangekomen
toestel werkt perfect en de prijs is ook oke
Ik zou iedereen die een nieuwe telefoon zoek eest kijken op Belsimpel

C. 15-06-2022

Snelle service, goede communicatie! Direct de volgende dag al in huis. Duidelijke website, mooie aanbieding van fitbit verse 3. Laagste prijs!

Lourens 15-06-2022

Als je iets bij Belsimpel besteld wordt het altijd verstuurd op de afgesproken tijd. Geen nep alles echt tegen een eerlijke prijs. En als er wat mis is dan lossen ze het op.

Daan 15-06-2022

Twee zaken. Ten eerste de betrouwbaarheid en ten tweede de snelheid en eenvoud waarmee je bestellen kan. Of zijn dat stiekem drie sterke punten. Heb al vaker hier besteld en alles komt in goede staat voor een goede prijs aan. Zo goed dat je eigenlijk niet meer in een winkel wil kopen. Want zeg nou zelf. Moet je echt een iPad of iPhone in de hand houden om ervoor te gaan? Nee, ik ook niet. Dus shop je online. Prijs goed? Bestellen maar en de volgende dag meteen met je apparaat aan de slag.

Betaling gaat ook makkelijk tegenwoordig, geen narigheid met leveren. Klaar

Ann 14-06-2022

Ik heb belsimpel gevonden via Google toen ik op zoek was naar een smartphone. Deze site had de beste prijzen, gemakkelijk om te bestellen en supersnelle levering die goed verpakt was. Zeker voor herhaling vatbaar.

Henk 14-06-2022

Hele snelle levering en netjes verpakt geleverd. Duidelijke en overzichtelijke website.

Bert van leeuwen 14-06-2022

ik heb bij belsimpel een samsung galaxywatch 4 classic gekocht, snelle levering netjes verpakt.
makkelijk bestellen en goede prijzen

Silvia 14-06-2022

Snelle levering (binnen 24 uur). Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de levering.
Ook vind ik de website overzichtelijk met goede prijzen.
Als ik een nieuwe telefoon nodig heb, blijf ik altijd bij Belsimpel terecht komen

Rogier 14-06-2022

Bestellen was in een paar klikken gebeurd, de telefoon snel geleverd en alles dik in orde.