Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

d.voolstra 07-06-2022

snel en goed geholpen zeer tevreden met de behandeling van mijn bestelling dus verder geen opmerkingen.

Kiki 07-06-2022

Super snel geleverd en goede kwaliteit.
Ben er blij mee, als ik nog weer een kabel nodig heb zou ik het weer bij jullie komen

Vanessa 07-06-2022

Prima service, snelle levering en goede prijzen. Aanbod is ook ruim. Bij online aankopen selecteer ik eerst op partij (betrouwbaar, snelle levering, doen wat ze zeggen) en daarna op prijs.

Andre 06-06-2022

Ik heb bij Belsimpel m'n nieuwe telefoon aangeschaft omdat de service heel goed is

WJ de Jong 06-06-2022

Bij Belsimpel liggen de prijzen vaak iets lager dan bij andere winkels. Ik heb meerdere bestellingen gedaan en mijn ervaringen met Belsimpel zijn alleen maat positief. Het product werd netjes op tijd geleverd en voldeed volledig aan de verwachtingen.

Luuk 06-06-2022

Goede service en goedkoper dan welke shop ook . Ik ben tevreden met mijn nieuwe telefoon. Raad belsimpel ook voor iedereen aan.

janneke 06-06-2022

prijs is hier veel lager dan andere sites, en nog snellere levering ook. na een dag was het binnen. site was duidelijk!

Bert 06-06-2022

Uitstekende website, levering volgens belofte. Toestel dik in orde, maar voor mij toch te groot en te zwaar. Geretourneerd, correct afgehandeld door Belsimpel.

Okkie 06-06-2022

Juiste omschrijving van het product en op tijd ontvangen. Werd goed op de hoogte gehouden via de track and trace.

Lisa 06-06-2022

Acht jaar trouwe klant geweest, altijd optijd betaald, maar moest ineens me inkomsten invoeren(???) En omdat ik een uitkering heb ben ik blijkbaar onbetrouwbaar en heb geen recht op een abonnement. Waardeloos en totaal geen respect voor hun klanten 👎👎👎

Grace 06-06-2022

Snelle levering en op het moment van bestellen de goedkoopste keus voor ons.

bassie 06-06-2022

Weer een losse smartphone bij Belsimpel gekocht. Mijn ervaring is elke keer weer dat BelSimpel een scherpe prijs biedt, en de levering ook altijd snel en goed geschiedt, en het product is zoals je verwacht.
Gewoon goed en betrouwbaar.

A Akili Al Omari 06-06-2022

Uitstekende klantenservice, altijd tevreden over hen. Bijvoorbeeld het apparaat dat ik gewoon niet leuk vond, je kunt het product zonder problemen omruilen voor een ander.

L.Voncken 06-06-2022

Correcte afhandeling bestelling, levering binnen een dag in neutrale verpakking (telefoon) prima.

John 05-06-2022

Omschrijving van het artikel was vrij nauwkeurig, prijs was goed, dus bestellen maar. Zoals beloofd was de koptelefoon de volgende dag in huis, mooi op de afgesproken tijd geleverd. Effe testen, en zonder problemen direct draadloos contact met de t.v, tablet en telefoon. Mooie koptelefoon, sluit mooi af met een prima geluid. Niets teveel verteld door belsimpel. Gewoon goed.

Henk 05-06-2022

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ,en dat hebben ze bij belsimpel goed begrepen
geen gedoe gewoon gewoon goed advies bestellen en leveren niks meer niks minder

Henk 05-06-2022

Ik heb een goede niet te dure telefoon besteld. De bestelling was redelijk snel afgeleverd. Alleen heb ik het beschermhoesje op een andere plaats besteld, (Wallet case kleur blauw, bij Belsimpel niet leverbaar). Maar tot nu toe bevalt de telefoon prima.

Hans 05-06-2022

geweldige service, kan er niks anders over zeggen. Ik had eerst de pixel 6 besteld maar die had meteen al problemen bij het opstarten van de telefoon en heb die dus terug moeten sturen. Was allemaal geen probleem , maar ik was er mooi ziek van dat ik geen android telefoon meer wou hebben. Vanuit Belsimpel hebben ze mijn abbo gecanceld. Eenmaal gecanceld nieuw abbo afgesloten met de iPhone 13, die dan ook de volgende dag al binnen was. Niks anders dan lof voor Belsimpel!

Koopjesjagers 05-06-2022

Hele goede service snel verstuurd
En kon het gratis laat in de avond laten bezorgen snelle goede service

Wil van Nisselroy 04-06-2022

Ik heb al vaker bestellingen gedaan bij Belsimpel en zelden een bedrijf gezien dat zo snel en ook nog eens gratis alles afhandeld. Zelfs op zondag wordt als dit wenst je bestelling bezorgd. Ook de prijzen van de diverse artikelen zijn heel concurerend.

Kitty 04-06-2022

Enige online winkel die mijn product nog op voorraad hadden én het lag de volgende dag al op de mat! Top!

Ton 04-06-2022

Fijne website. Het bestelproces is eenvoudig. Veel betalingsmogelijkheden. Zeer snelle levering. Product mooi en veilig ingepakt. Alles conform bestelling geleverd.

Bas 03-06-2022

They have excellent prices, they ship fast and their support service is very good as far as I can tell.

Bart 03-06-2022

Super aanbieding maar bovenal een zeer correcte levering keurig volgens de afspraak.

Bart Loret 02-06-2022

Belsimpel komt afspraak na: correcte levering binnen vooropgestelde periode, juiste product, goed verpakt, correcte administratie, goede communicatie over levering met track and trace,. . Een tien waardig