Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Harry 11-07-2020

Je kunt tegenwoordig op alle mogelijke manieren on line bestellen. En dat is plezierig. Het is Belsimpel gelukt om mijn verwachtingen te overtreffen... mijn aankoop bestelde ik 's avonds om half twaalf en de volgende dag had ik het met de lunch al in huis! Kijk, dat is fijn zaken doen.

Tim 11-07-2020

Erg te spreken over de prijzen en de klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Toen mijn screen protector het niet naar behoren deed, stuurden ze me een nieuwe op. Schrok eerst van een belletje n.a.v. een negatieve review, maar als het op deze manier wordt opgelost, pro-actief, ben je voor mij goed bezig.

JanV 11-07-2020

Aankoop van het product was simpel en de levering was ook heel snel.
Heel tevreden hierover.

Sjoerd 11-07-2020

De informatie, de prijs, levering en de gebruiksvriendelijkheid was allemaal top!

Ebo Eppenga 10-07-2020

Gisteren besteld en echt vandaag geleverd. Netjes verpakt, alles compleet, goeie prijs, helemaal goed!

Ton Hoeksma 10-07-2020

Altijd royaal aanbod, ruime keuze. Winkel 1e keus. Eerst al goede telefoon aangekocht. Altijd voldoende accessoires.

R .Messemaker 10-07-2020

super website werkt snel en simpel.
zeer overzichtelijk en duidelijk.
goede service voorwaarden en snelle/ diverse leveringsmogelijkheden.
betalingen is zeer betrouwbaar werkt snel via IDEAL.

Fiona 10-07-2020

Prima website, overzichtelijk snelle levering, de volgende dag al bezorgd erg tevreden..

Steven 10-07-2020

Honor band 5 besteld. Site heel overzichtelijk. Nergens een lagere prijs gezien, rekening houdend met verzendkosten. De levering vond volgende dag plaats. Het gekochte was perfect verpakt. Dus wat wil je meer?
Omdat mijn eega er ook eentje wilde hebben, de zondag daarop een tweede exemplaar besteld. De maandag daarop even na de lunch werd het pakketje bezorgd.
Overigens een tijdje geleden mobieltjes gekocht bij Belsimpel (Xiaomi en een Motorola). Wederom, basisprijzen en perfecte afleveringen.

Roel 10-07-2020

Goede prijs en snelle levering! Product stond goed beschreven en werkt perfect.

chen 10-07-2020

Overzichtelijke website, alle nodige informatie over de toestellen aanwezig, bestellingen worden snel en netjes geleverd. Nog mooier zou zijn als je telefoons zou kunnen vergelijken.

Vanessa 10-07-2020

Everything went fine, very quick and cheap thanks to the discount they provide. I am super happy with my watch

Karin 10-07-2020

Mijn jonge hond die het een sport vindt om alles weg te pakken had EarPods van een vriendinnetje gevonden en uiteraard half opgegeten. Ze was in tranen, dus gelijk gezegd dat ze de volgende dag nieuwe zou krijgen.
En het is dank zij jullie gelukt! ik behoorlijk wat geld kwijt maar weer een dolblij meisje!!
Dank!

jeff 10-07-2020

Snel en precies geleverd. Ook bij mn retour zending (ik had verkeerd besteld), snel mn euris weer terug. Prijzen zijn ook doorgaans gunstiger dan de concurrentie.

Maxim 09-07-2020

Telefoon was snel binnen, alleen heel raar de alles wat bij de telefoon in het doosje zat Italiaans was , totaal geen handleiding in het Engels of laat staan in het Nederlands. Heb ik 1 jaar geleden ook al gehad met de telefoon van me vriendin . Daar waren alle instructies in het Russisch. En hoefde geen krabbel te zetten bij ontvangst, en dat voor een pakket van meer dan 700 euro

jolanda 09-07-2020

Ik ben super blij met mijn nieuwe telefoon . scherpe prijs en super snel geleverd en dat wil je natuurlijk graag met een nieuwe telefoon. leuke actie met een gratis hoesje toen ik de 2 de kocht voor mijn zoon ! Zeker aan te raden ! prima webshop makkelijk online betalen en de volgende dag in huis! wat wil je nog meer ?!

Joyce Tjien-Fooh 09-07-2020

Kreeg de bestelling snel geleverd en de telefoon is goedkoop en praktisch voor schoolgaande kinderen

thijs 09-07-2020

Heel simpelweg een heel goede en snelle service zonder veel gedoe. Ook goede feedback over tracking and tracing.

Chris 09-07-2020

Goede prijzen, goede service en snelle levering! Alles wat je wilt in een webshop dus.

Carlo 09-07-2020

De bestelling ging heel soepel ,evenals de betaling en levering. Geen problemen ondervonden.

Frank 08-07-2020

Vlotte en correcte afhandeling, prima! De communicatie verloopt ook vlekkeloos en de prijzen zijn altijd scherp.

Arris 08-07-2020

Lekker overzichtelijk, makkelijk vergelijkingen maken tussen bv telefoons. En beter nog, de prijs is beter dan gewoon in een telefoonwinkel!! Ik was opzoek naar een Samsung Galaxy A71, bij de winkel scheelde het met belsimpel maar €50,00 dus belsimpel is gewoon goedkoper en dus stukken beter!!

Harold 08-07-2020

Belsimpel heeft gevoel voor de klant door een prettige wijze van communicatie die ook helder is. Het aangeboden product was keurig geprijsd. Bovendien was er sprake van een zeer snelle levering: binnen 20 uur.

Alesio 08-07-2020

Ik ben zeer tevreden over belsimpel. Ik had rond 10 uur in de ochtend bestelt, en kreeg nog geen 2 uur later al een mail dat mijn pakket onderweg was! De volgende dag was mijn pakketje inderdaad al bezocht, zelfs tijdens dit Corona gedoe hebben ze waargemaakt wat veel bedrijven niet lukt. Ik ben dus zeer tevreden!

Doesjka 08-07-2020

Mooi hoesje, scherp geprijsd, snel geleverd. Ik ben heel tevreden en zou hier weer bestellen.