Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jozette 29-07-2020

Fujne shop, duidelijk. Wat fijn is, is dat er suggesties worden gedaan die bij je product passen. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakket geleverd wordt.

MOH Adam 29-07-2020

Goede prijs en zeer snelle, nette levering ( 1 dag )
Gewoon zelf eens proberen.

Osii2 28-07-2020

Ik ben een vaste klant van belsimpel. Im heb een smartphone geretourneerd en helaas heb ik mijn geld niet ontvangen zodat ik mee kon doen met de bizarre belsimpel dagen. Als ik mijn geld eerder had ontvangen kon ik meedoen en nu zijn die voordelige dagen voorbij en nog steeds heb ik mijn geld niet ontvangen. Het gaat mij om dat ik mee kon doen met die voordelige belsimpel dagen. Echt waardeloos. En dat flikken ze nog bij een vaste klant als mij. Ik denk dat ik voortaan bij coolblue of een ander winkel mijn smartphones koop

Jetty 28-07-2020

Geweldige snelle service goed product zeer tevreden mee. Kan dit iedereen aanbevelen

Gurby001 28-07-2020

Nu de 4e telefoon hier gekocht, altijd goede en snelle service...

Bij vragen altijd goede feedback en service

Lidia van de Berkt 28-07-2020

Zeer tevreden met mijn iphone 7plus, snelle levering en goed product.
Mijn volgende telefoon zou ik hier weer kopen, goede prijs.

Robin 28-07-2020

Tevreden over mijn aankoop! Het was makkelijk om de website te navigeren en te vinden wat ik zocht. Het pakketje kwam snel en in perfecte staat bij mij thuis aan. Fijne ervaring!

J blaauw 28-07-2020

Klantvriendelijk bestelen gaat heel makelijk levertijd is kort dus vlot op gestuurd

C.Janssens 28-07-2020

Al vaker besteld bij belsimpel. Goede en snelle service. Houd je altijd op de hoogte.

C. 28-07-2020

Website is overzichtelijk, makkelijk te vinden wat je zoekt. Het art wat ik zocht was hier ook nog eens een stuk goedkoper dan bij andere webshops. Levering was snel en correcte.

Mark 28-07-2020

Ik geef de service een 10, dit omdat het wat mij betreft niet beter kan. Ik had het binnen no-time in huis en het product was goed verpakt Zodat er geen beschadigingen op konden komen.

Archie 28-07-2020

wat mij aantrok zijn de aangename prijzen en een snelle levering met duidelijke voorwaarden.

Abdelkader 28-07-2020

Ik vind het een super goede bedrijf.Super snel je pakketje binnen.Pakketje goed verpakt dus niks is kapot of beschadigd.Snelle levertijd.Het is een echte aanrader.

Tim 27-07-2020

Mijn telefoon was door een (aantal) ongelukkige val(len) helaas overleden. Maar 's avonds een nieuwe telefoon besteld via Belsimpel die ik de volgende dag met de lunch al uit kon pakken!

sookie 27-07-2020

De shop vind ik geweldig, producten zijn gemakkelijk te vinden en de prijs?.... ik kon geen goedkopere vinden. de De levering was super snel, binnen 24 uur.

Reindert 27-07-2020

Dit was mijn eerste ervaring met Belsimpel, en die is gelukkig goed bevallen. Ik zocht naar een specifieke smartwatch die hier uit voorraad leverbaar was. De volgende dag heb ik het pakketje netjes ontvangen. De prijs was ook nog eens het goedkoopst inclusief verzending. Omdat het product goed werkt heb ik geen ervaring met de helpdesk, maar tot zover ben ik zeer tevreden.

Charles 27-07-2020

Snelle, correcte levering en product voldoet helemaal aan de verwachting. Ook instructies bij product voldoen

Amber 27-07-2020

Goedkoopste website in het verkoop van airpods! Gratis verzending! En ook nog eens na een dag al binnen! Goed ingepakt zodat er niks kapot zou gaan! Een minpuntje is dat er aan het begin stond dat ik niet betaald had terwijl het geld al wel van mijn bankrekening af was waardoor ik schrok maar gelukkig was dat scherm na een klein halfuurtje weg!
Super bedankt! Ben er erg blij mee.

Peter v.d. Does 27-07-2020

Keurig en snel geleverd, ook een item teruggestuurd en binnen no time geld terug op mijn rekening.
Gewoon zoals het hoort eigenlijk maar helaas niet overal "gewoon".

Erik 27-07-2020

Ik heb belsimpel een score van 10 gegeven omdat ze precies doen wat ze beloven. De website is overzichtelijke en is dan ook makkelijk om je product te bestellen. Kwam ook nog bij dat ze de goedkoopste waren met deze telefoon. Telefoon besteld en zoals op de website staat is deze de volgende dag geleverd.
Zeer tevreden en zal de volgende keer met een gerust hart hier weer gaan shoppen.

Henk 27-07-2020

De levering was prima geregeld! Het product voldeed aan de eigen en werd snel geleverd. Alles was in orde.

Gerard 27-07-2020

Hele snelle levering, duidelijke webwinkel. Verschillende keren hier al wat besteld en nooit problemen gehad!

Hans 27-07-2020

Heldere omschrijvingen op de site, alle info makkelijk bereikbaar zonder veel zoeken. Transparant in kosten en keuzes. Snellelevering, perfect georganiseerd en een vloeiende logistiek.

A.Heijnen. 26-07-2020

Geweldige service, Zondag nog besteld Maandag in huis. Dit is klasse.
Hoesje voor een Doro ook klasse en nergens goedkoper.
Zo doorgaan met deze geweldige service. Bedankt....

Damien Smits 26-07-2020

Fijne/Snelle website. Zeer overzichtelijk. Je kan snel informatie vinden van het product. Er zijn veel verschillende providers waar je uit kan kiezen.