Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronin 17-04-2023

Ik kreeg snel een levering en het kwam netjes aan en dat tegen zo'n mooie prijs! Meer kan ik niet vragen.

G.J.R. 16-04-2023

de juiste filter opties. Bestellingen is snel en accuraat afgehandeld. Zeer tevreden met mij Sony Xperia

Frenske 16-04-2023

Snelle levering tegen een prima prijs. Nergens goedkoper. Ook nog een prachtige watch die gemakkelijk in gebruik is. Bovendien een zeer uitvoerige Nederlandse handleiding op internet gevonden.
Een aanrader,zeker als je ook een Samsung mobiel hebt.

AliceW 16-04-2023

Heel tevreden met aankoop, het was niet makkelijk om een los toestel te kopen voor een redelijke prijs maar is goed gelukt

RTG 16-04-2023

Ik heb mijn laatste 3 mobiele telefoons allemaal bij Belsimpel gekocht omdat de levering snel is, de prijs is goed en ik vindt de website gebruiksvriendelijk. Verder zijn de pakketten waar de telefoons mee verstuurd worden goed ingepakt. Kortom overal tevreden.

Merel 15-04-2023

De levering was heel erg snel, volgende dag al in huis. Producten netjes optijd ontvangen. Erg blij met de goede service!

Maiken 15-04-2023

Ik heb voor de 2de keer een telefoon bij Belsimpel gekocht via deze winkel FerdinandBolstraat. De technische assistentie was redelijk naar tevredenheid. De levering was ook prima.
Echter de service naar mij toe in de winkel aanwezig wachtende op het gekochte product (aanschaf ca. euro 200) was bedroevend. Een verzoek om even dringend gebruik te maken van het toilet dat zich in de wachtruimte bevindt werd pertinent geweigerd. Dat was een pijnlijke zeer onaangename verrassing.

Wilco Oelen 14-04-2023

Eenvoudig proces om te bestellen en snelle afhandeling van de order. Goede prijs. De telefoon was keurig verpakt en werkt zoals verwacht.

Rinus de Vries 14-04-2023

vlug geholpen, met veel kennis van de producten.
En heel klant vriendelijk personeel

G.B.E 14-04-2023

Goedkoopste van allemaal! Na aankoop direct een bevestiging en even later track&trace code en de volgende dag geleverd, Top!

W. de Haan 14-04-2023

Was de goedkoopste aanbieder. Er werd nagekomen wat er in de advertentie werd beloofd. Ook verzending oké.

Mark m 14-04-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding,
Snelle en accurate verzending.
Je wordt op de hoogte gehouden van het te verzenden item

Sewkow 14-04-2023

Ik ben tevreden op belsimpel soms krijg ook kortingen alles makkelijk vinden op site

Beste

12-4-2023 14-04-2023

Niets op aan te merken gewoon de reviews goed lezen en een toestel naar jouw keuze kiezen en het is zeer gemakkelijk om je toestel te bestellen en op tijd geleverd ook

Jille 13-04-2023

Gewoon zo als je verwacht Snel en netjes afgeleverd Zeker aan te raden wat ons betreft

Eric 13-04-2023

Super snelle levering, echt top! Een eigenlijk ook de meest scherpe prijs trouwens, blijf zo doorgaan!

Turan 13-04-2023

Telefonisch altijd goed bereikbaar en zeer behulpzaam. Producten verder altijd goed meerdere keren al bestellingen geplaatst, ook met garantie wordt alles netjes voor je opgepakt en geregeld. Bedankt BelSimpel voor al jullie alle diensten! Mij zie je vaker hier shoppen:)

Lotte 13-04-2023

De levering was snel en goed. Product is naar verwachting en het geld waard. De service was perfect, Belsimpel is zeker een aanrader.

odathome 13-04-2023

Prima levering. Op de afgesproken tijd werd het pakketje afgeleverd. Keurig verpakt.

Carlvdp 13-04-2023

Via Belsimpel 2 paar Airpods aangeschaft. Niet alleen waren ze aantrekkelijk geprijsd, de service is supersnel en het bestelproces super simpel. ja jullie doen je naam echt eer aan! Aanradertje....

Rudi 13-04-2023

Goed afgeleverd. Snel na de bestelling. Mooi Toestel. Ben tevreden over Bel Simpel. Al meerdere keren wat besteld.

B.C.F 13-04-2023

Bij belsimpel nieuw Nokia 105 gekocht.Toestel bevalt prima goed en goedkoop en supersnelle levering klasse van belsimpel dank u.

Linda 13-04-2023

Heb eerder telefoon besteld bij Belsimpel. Netjes op tijd geleverd, en goede prijzen. Een aanrader.

Sjoerd B 13-04-2023

Duidelijke communicatie en snelle levering, zou zeker opnieuw kiezen voor Belsimpel!

Marifran 12-04-2023

Fijne winkel met goed assortiment. Ik bestelde een geluidsbox en die had ik de volgende dat in huis. Goede prijs en snelle levering.