Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Pascal 26-04-2023

Onlangs een sim only abonnement afgesloten met een actie. Actieproduct nooit ontvangen door verstopte informatie. Na mijn negatieve review ben ik opgebeld om het probleem alsnog op te lossen. Ze sturen alsnog 1 (van de 2 ) Apple home menu's op. Dat kan ik waarderen, dat ze de moeite nemen. Echter de dagen er na werd ik 'gestalkt' of ik mijn review wilde aanpassen...mwah.
Dat je de klant wilt helpen vind ik super, dat je het blijkbaar alleen doet omdat je er niet goed op staat met een review vind ik triest en heel klantonvriendelijk. Dan denk je helemaal niet aan je klant, maar alleen aan jezelf. Dan had je beter beide boxen kunnen opsturen zoals de deal was.
Flinke tegenvaller.
Ik laat mij niet zomaar beetnemen. 👎

Cor 25-04-2023

Ik vind de shop overzichtelijk, artikelen scherp geprijsd, als er iets is heel snel opgelost of vergoed

Caroline 25-04-2023

Online telefoon en screenprotector gekocht. Goede prijs. Snelle levering. Screenprotector bleek gebroken. Foto en bericht opgestuurd. Binnen 2 werkdagen nieuwe screenprotector, die helaas ook was gebarsten. Wederom foto en berichtje. Op online formulier. Wederom supersnelle reactie: kreeg bedrag terug met excuses. Gewoon. Zoals het hoort. Ik weet waar ik volgende keer zaken doe!!

Roel Delisse 24-04-2023

Dit is wat je verwacht van een bedrijf! Elk telefooncontact de afgelopen jaren was meer dan goed. Of nu nu gaat om een aankoop of een lopende bestelling.
Ik heb een paar keer wat technische problemen gehad met een toestel en meestal komen we er telefonisch uit. De medewerkers luisteren goed, zijn deskundig en denken mee. Op veel plekken holt de kwaliteit van de klantenservice achteruit. Hier zeker niet. Top!

Stefan 24-04-2023

Nooit problemen gehad met Belsimpel tot vandaag.

Op zaterdag twee telefoons besteld de Pixel 7 pro (incl. abo) en Pixel 7 (incl. abo). Door twee keuzes opties Vodafone op de site bij Belsimpel de verkeerde optie is geselecteerd. Hierdoor geen verlenging, maar overstap contract. Op zich nog geen probleem, maar bij het aanpassen van het contract is de telefoon (op zondag) al ineens 3 euro per maand duurder. Hierbij dacht ik dat dit het verschil tussen overstappen en verlenging was. Akkoord gegaan met deze verhoging, maar doordat er al een bestelling geplaatst is kan ik alleen deze wijziging via de klantenservice (mail) doorgeven. Deze handelingen werken vertragend, want het is één reactie per dag. Maandag (vandaag) geven ze een reactie dat ze aanvullende gegevens nodig ivm registratie BKR. Om het sneller te laten verlopen bel ik ze op. Ineens blijkt dat de telefoon nog eens 4 euro per maand duurder is geworden (omgerekend zo'n 100 euro). Terwijl op de site de telefoon Pixel 7 pro en Pixel 7 in de drie dagen tijd nog steeds dezelfde prijs is namelijk €899,- en €669,-. Om de bestelling rond te maken moet ik hiermee akkoord gaan. De reden dat het duurder is geworden, omdat ze met dagprijzen werken (inkoopprijzen) waardoor ze dit niet kunnen aanpassen (zeggen ze). Heel vreemd, want ik heb op zaterdag al voor de telefoon betaald (en daarmee gereserveerd) en alleen het contract moet worden omgezet. Het contract heeft volgens de prijs niets met het toestel te maken. Toch zeggen zij dat dit niet los van elkaar gedaan kan worden. Hierdoor is ondanks dat je betaald de telefoon helemaal niet gereserveerd en kunnen de kosten onverwachts oplopen.

Wat bieden ze aan als compensatie voor de prijsverhoging van bijna 100 euro per telefoon (die ze zelf creëren). Een voucher voor een screenprotector. Kunnen ze nog meer betekenen? Nee dit is na overleg wat ze kunnen doen...uiteraard de bestelling geannuleerd, want zo ga je niet met klanten om!!!

Advies let goed op wanneer je de telefoon aanschaft, want als het niet binnen een dag rondkomt dan betaal je zomaar gigantisch veel meer zonder dat ze iets voor je kunnen doen!!!

Theo 24-04-2023

Vorig gelijksoortig product wat ik bij Belsimpel had besteld ging binnen een jaar kapot. Reden: ondeugdelijk productlijn van fabrikant. Net buiten fabrieksgarantietermijn heb ik mijn beklag gedaan. Belsimpel reageerde aanvankelijk wat gereserveerd maar heeft vervolgens wel rechtvaardig doorgehakt. Met de teruggave van het aankoopbedrag heb ik zelf de verbeterde versie van hetzelfde product kunnen aanschaffen. Door de ervaring met belsimpel op mijn klacht heb ik mijn vertrouwen terug. Ik heb hiervoor ook meerdere producten bij belsimpel besteld en dat ging prima. Daar heb ik prima mee gewerkt (en werk ik nog steeds mee)

J van den Baar 23-04-2023

De website is duidelijk. Ik kon gemakkelijk alle info vinden die ik nodig had. De bezorging was snel en alles was goed verpakt. Ik ben erg tevreden.

Luc71 23-04-2023

Zoals altijd ook nu weer snelle levering en goede aftersales.
Altijd een scherpe prijs, gewoon een goed bedrijf.

Leo 22-04-2023

Ik heb via bel simpel een nieuwe iPad besteld en deze bestelling snel en zeer correct afgehandeld. Keurig verpakt en ook door de bezorgdienst correct bezorgd.

B 22-04-2023

Top service! Voor mij was er iets fout gegaan met het nummerbehoud. Met hun contact opgenomen en direct opgelost! Echt heel fijn!

Stefan 22-04-2023

Nu voor de derde keer een product aangeschaft bij Belsimpel.nul en ik kan niet anders zegen dan “wat een top webwinkel”!
Bekijken van het product, reviews en specificaties lezen, alles netjes en overzichtelijk. En dan bestellen (tot half twaalf ‘a avonds) en de volgende dag al in huis. Keurig op de hoogte gehouden van de bezorging. In een woord super!

Ronald 21-04-2023

Duidelijke website en eerrlijke review maken het kopen van de juiste telefoon erg eenvoudig. Prijzen zijn scherp en de levertijd is super snel. Vandaar dat ik al 10 jaar alle mobieltjes voor ons gezin bij belsimpel koop.

ronald 21-04-2023

perfecht en snel geleverd samsung telefoon en het goedkoopster bij simpel

moopa 21-04-2023

dik tevreden, zoals altijd , goed product gekocht de samsung a 54, en bevalt uitsteken , goede service en informatie van belsimpel. hoe simpel kan het zijn , bij belsimpel moet je zijn !!

Huub 21-04-2023

Correcte beschrijving en snelle levering. Doen wat ze beloven. aan te bevelen.

Jan 20-04-2023

Alles top, zoals gewoonlijk en de volgende dag in huis wel zo fijn hoefde niet lang te wachten

Artin Seropian 20-04-2023

Mijn ervaringen met deze bedrijf en zijn personeel is superb. Altijd professional.
Ik ben al jaren tevreden klant bij Belsimpel.

Keurhorst 20-04-2023

Bestellen, correct en super snel. Ooit iets stuk gehad, snel en ook vlot opgelost. Het is bij hen super.

Dhr. Tas 20-04-2023

Xioami Redmi note 12 besteld op 2 april 2023. Elke dag thuis gewerkt omdat je van DHL bericht krijg dat ze langs komen maar uiteindelijk niet komen. Gebeld met Belsimpel om mijn bestelling te annuleren. Dan krijg ik te horen u krijgt heel goed compensatie maar ik kan nu niet zeggen wat ik stuur u telefoon opnieuw naar post nl punt. Ik krijg een mail van post nl dat ik de mail kan laten zien en mijn bestelling kan ophalen. Eenmaal bij de Jumbo word ik beschuldigd omdat ik geen ID bij me heb maar op de mail ook niets word aangegeven behalve dat ik de mail kan laten zien. Uiteindelijk mijn pakket meegenomen omdat het cadeau was voor Pasen en kreeg mijn pakket pas 11 april 2023 met gedoe en beschuldigingen. Volgende dag gebeld met Belsimpel en aangegeven dat ik de pakket in goede orde heb ontvangen maar wel beschuldigd ben en dat het allemaal heel erg lang heeft geduurd met de vraag wat is de compensatie? 2 euro per dag dus 10 euro in totaal. Ik voelde mij in de zijl genomen en heb gevraagd of ze klacht willen indienen. Daarop geeft medewerker de volgende informatie. ja dat heb ik voor u gedaan binnen 3 w.d neemt klachten afdeling contact met u. We zijn inmiddels 5 w.d verder en nog steeds geen contact. En ik bel ze niet meer omdat ik het zat ben. GEEN ZAKEN MEER MET BELSIMPEL! Dat is feit!

Kees 20-04-2023

Snelle levering van mijn bestelde smartphone, laagste prijs en een goede service. Ik ben zeer tevreden.

Ingrid 20-04-2023

Het is de tweede keer dat ik een telefoon heb besteld bij belsimpel. De duidelijke website en de prijs spreken mij aan, alsook de snelle wijze van de verzending!

Rodi 20-04-2023

Goede prijs, snelle service en uit eerdere ervaringen weten we ook dat Belsimpel een goede klantenservice heeft.

Olena 19-04-2023

Hartelijk dank. Ik hield echt van de producten in deze winkel. Ik ben erg tevreden. Levering snel en hoge kwaliteit

M.Bakermans 19-04-2023

Keurige afhandeling van de bestelling en een mooie prijs voor een goed product.

Adrian 19-04-2023

Na eerst een vraag via de chat te hebben gesteld waarbij ik zeer vriendelijk en goed geïnformeerd werd ben ik over gegaan naar de aanschaf via de shop. Deze is overzichtelijk en duidelijk waardoor alles snel te vinden is. Bestelling goed verlopen en snel geleverd! Top BelSimpel