Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

odathome 13-04-2023

Prima levering. Op de afgesproken tijd werd het pakketje afgeleverd. Keurig verpakt.

Carlvdp 13-04-2023

Via Belsimpel 2 paar Airpods aangeschaft. Niet alleen waren ze aantrekkelijk geprijsd, de service is supersnel en het bestelproces super simpel. ja jullie doen je naam echt eer aan! Aanradertje....

Rudi 13-04-2023

Goed afgeleverd. Snel na de bestelling. Mooi Toestel. Ben tevreden over Bel Simpel. Al meerdere keren wat besteld.

B.C.F 13-04-2023

Bij belsimpel nieuw Nokia 105 gekocht.Toestel bevalt prima goed en goedkoop en supersnelle levering klasse van belsimpel dank u.

Linda 13-04-2023

Heb eerder telefoon besteld bij Belsimpel. Netjes op tijd geleverd, en goede prijzen. Een aanrader.

Sjoerd B 13-04-2023

Duidelijke communicatie en snelle levering, zou zeker opnieuw kiezen voor Belsimpel!

Marifran 12-04-2023

Fijne winkel met goed assortiment. Ik bestelde een geluidsbox en die had ik de volgende dat in huis. Goede prijs en snelle levering.

Louise Janssen 12-04-2023

iPhone 12 besteld , snelle levering correct bezorgd , zeer tevreden.ante .

EP 11-04-2023

Eerste aankoop gedaan bij belsimpel, simpelweg, omdat hier het product het meest goedkoop werd aanbevolen. Werd netjes op tijd bezorgd en stevig verpakt.

Marcel 11-04-2023

4 pack Apple Airtags besteld voor een mooie prijs, goed verpakt en supersnel (volgende dag) bezorgd door DHL!

Sjuup 11-04-2023

Ja alles was gewoon goed dus ik ben er blij mee was ook niet bijzonder ofzo maar dat hoeft ook niet

Romsel87 10-04-2023

Ik winkel al jaren bij Belsimpel. Beste prijzen en nooit gezeik! Dikke aanrader.

Ruud R. 10-04-2023

Men kon het toestel dat ik wilde hebben leveren in een buitengewone snelle tijd inclusief beschermhoes. Duidelijke uitleg en instructie. Toestel was via de leverancier niet meer te leveren.
Top!

CELDERKAMP 10-04-2023

Duidelijke site, gebruiksvriendelijk en ruim voldoende info super! Snelle levering en goed bepakt.

Wendy 10-04-2023

Iedere Keer als ik hier iets koop, is het snel en gaat er niks mis. Er gaat heus wel iets mis, maar niet in mijn realiteit en dat vind ik nou service.

C 10-04-2023

Overzichtelijke site. Makkelijk alles te vinden. Product was snel binnen en alles kun je goed volgen.
Geen contact met klantenservice gehad, maar verwacht als het met de product goed is gegaan dat dat ook wel goed geregeld wordt.
Zal zeker opnieuw iets bestellen op de site.

gert 10-04-2023

perfec te levering en perfect op tijd makkelijke site en duidelijk je krijgt wat je besteld

Jo 10-04-2023

Het artikel is de volgende dag al geleverd! Netjes verpakt en voldoet aan de wensen.

Swinky 09-04-2023

Beste prijs
Snelle omruil service
Klantenservice goed bereikbaar
Wel veel mailtjes voor verkoop van accessoires na de aankoop

Jenny 08-04-2023

Excellent service. Patient, calm, respectful and helpful. You come out of the shop with a big smile!

Gerwin 08-04-2023

Uitstekend.snel geleverd en precies wat ik besteld had.
Ook nog eens laagste prijs

Cathy 08-04-2023

Het pakketje was super snel geleverd. Mega fijn!
Blij met het product. Voor de rest geen bijzonderheden.

Corne 08-04-2023

Na een ontvangst van een defecte refurbished IPhone en problemen met het 2e toestel een snelle vervanging door een nieuwe zonder daar zelf om te vragen. Super.

John 08-04-2023

Ik vond de informatie zeer duidelijk en uitgebreid.
In vergelijking met andere winkels waren de telefoons vaak een stuk goedkoper.
Toevallig ook nog Belsimpel actie weken met nog scherpere prijzen.

anoniem 08-04-2023

vindt belsimpel prima. duidelijke website en bestelling snel en zonder problemen geleverd