Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 31-03-2023

Alles goed verlopen via website.
Alleen DHL zet me dure telefoon voor de deur.

Mayke 31-03-2023

Goede en overzichtelijke webshop met veel keuze. De volgende dag had ik mijn telefoonhoesje in de brievenbus

Thomas 31-03-2023

Het bestellen ging echt super makkelijk en snel! Ook werkte alles goed, ik kreeg direct een berichtje toen mijn bestelling was verzonden en kon alles goed in de gaten houden. De prijs was ook scherp. Zou zeker nog een keertje bestellen bij jullie! Bedankt :)

Matadel 31-03-2023

Altijd snelle en juiste levering. bovendien hebben jullie altijd een prima prijs

B. Maessen 31-03-2023

Duidelijke omschrijving op de website. Snelle levering van het bestelde artikel.

Wim 31-03-2023

Samsung a53 bij jullie besteld en zoals afgesproken de dag erna in huis. Ook de info voor de koop ws perfect en de prijs was de goedkoopste op het moment van bestellen. Prima info, alles wat belood mwerd is ook zo gegaan.

Nanita 30-03-2023

Gewoon goed! Meedere toestellen gekocht bij Belsimpel en altijd prima in orde. Veel keus, godde service, snelle levering. Als er wel iets is heb je snel contact en word je concreet geholpen. Geen kastje naar de muur-gedoe! Absoluut aan te raden.

Jop Doorman 30-03-2023

Heerlijk om hetgeen je verlangt makkelijk te kunnen vinden, onderzoeken, bestellen en vooral ook súper snel te ontvangen. Ja toch? TOP!

Jerom 30-03-2023

Snelle levering zaterdag besteld en op zondag geleverd.product voldoet aan alle verwachtingen zo als omschreven op de website van Belsimpel.

Arno 29-03-2023

snelle levering, scherpe prijzen en vertrouwt.
ook na terugsturen, snel geld teruggestort.

Reint 29-03-2023

goede prijs snelle levering ben zeer tevreden is onze tweede toestel voor mijn vrouw.

Raymond 28-03-2023

Een eerdere aankoop, en dus ervaring, bij Belsimpel was de reden om opnieuw een aankoop te doen. Duidelijk, overzichtelijk en levering volgens afspraak. En ja, opnieuw voldeed de levering en het product aan mijn verwachting. Waarom dan een 9 als beoordeling? Omdat dat prikkelt om dat extra stapje te zetten. Het stapje naar een 10.

Wouter 28-03-2023

Outletmodel smarthphone besteld voor €308,-. Bestelling bleek door Belsimpel te zijn geannuleerd. Bij navraag gaf Belsimpel aan dat de prijs een kennelijke vergissing was. Uitgelegd dat 308,- als aanbieding kan worden gezien als de prijs normaal gesproken €399,- is. Belsimpel bleef op het standpunt van een kennelijke vergissing staan en weigerde de telefoon te leveren voor dit bedrag.
Zaak voorgelegd aan de rechtsbijstandsverzekering die mij gelijk gaven, dit is wat de rechtsbijstandsverzekering hierover zegt:

U kon gerechtvaardigd vertrouwen op het aanbod

Belsimpel doet een beroep op een kennelijke vergissing. Het was niet hun bedoeling om de telefoon voor die prijs aan te bieden. U kunt daartegenover aanvoeren dat u er gerechtvaardigd op mocht vertrouwen dat het aanbod juist was. Daarbij spelen een aantal factoren een rol: de hoogte van het verschil, hoe de telefoon wordt aangeboden, hoe de ondernemer reageert, etc.

Als ik kijk naar uw situatie, vind ik een aantal punten van belang:
- de telefoon wordt nu aangeboden voor €399 (blauw)/€419 (grijs). Dit is nog steeds onder de bol.com prijs;
- de bestelling is zonder uitleg geannuleerd;
- Belsimpel stunt vaak met prijzen
- het gaat om een outletmodel.
Gezien deze punten ben ik net als u van mening dat u op het aanbod mocht vertrouwen. Dit betekent dat Belsimpel de telefoon alsnog voor het afgesproken bedrag moet leveren.

Ik heb een financiële regeling met rechtsbijstandsverzekering getroffen die de claim nu overnemen. Erg teleurstellend dat Belsimpel op deze manier met zijn klanten omgaat.

Paul Benjamin 28-03-2023

Ik had een verkeerd product binnen gekregen ,
Met een uiterst vriendelijke medewerker gesproken en dit heeft ze kosteloos voor mij opgelost !!!
Top service

Danielle Rosendaal 28-03-2023

De service was snel, duidelijk. We hebben zelfs contact gehad in het weekend.
Ze hebben het nummerbehoud erg goed opgepakt en ik ben uitstekend geholpen.
Als ik dit had geweten had ik dit al 10 jaar eerder gedaan.
Van simonly naar een abonnement, en dat voor 1e jaar € 4,- en 2e jaar € 5,-

A 28-03-2023

Het ging voorspoedig. Het is mooi dat de website goed word bijgehouden.
Even later hoor ik echter dat er flinke kortingen gegeven werden na mijn aankoop.
Dat is een beetje wrang, hoe zoiets dan gaat.
Is daar iets aan te doen soms?

Ruud 27-03-2023

goede product omschrijving en goede prijs en snelle levering ik ben super tevreden

Ad 27-03-2023

Goed product kwaliteit en prijs.
Duidelijke communicatie. en snelle levering.

OV2012 27-03-2023

Veel keuze uit de verschillende modellen. Goede filterfuncties om alle alternatieven te bekijken.
De prijs is gunstig en de levering is volgens afspraak verlopen. De afgelopen maand 2 aankopen gedaan met dezelfde ervaring.
Dik tevreden!

Barbera 27-03-2023

Snelle levering, telefoon was ook goedkoper dan bij concurrent. Dikke prima dus. Ook vooraf met oriënteren in fysieke winkel ben ik vriendelijk te woord gestaan.

Johan 26-03-2023

Bestelling een dag later dan aangegeven op website ,dit komt waarschijnlijk dat de bestelling op zondagavond werd geplaatst.
Verder zeer tevreden .

Reinier 25-03-2023

Zoals altijd snelle levering en geen poespas.
Je word goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Was gewoon weer top

Svds 25-03-2023

Ik heb al eerder goede ervaringen gehad met belsimpel. Uiteindelijk een nieuwe mobiele telefoon aangeschaft die bij belsimpel het goedkoopste bleek. Goed contact onderhouden per mail over de vorderingen van mijn bestelling na plaatsing. Het was mogelijk om te kiezen voor een zondaglevering. Hierdoor de volgende dag op zondag het pakketje in snelle en goede staat ontvangen. Daarnaast erg blij met mijn product!

S.Pankras 25-03-2023

Duidelijke website,snelle service,veel keus.Veel filteropties om snel de juiste opties eruit te halen

Henk 25-03-2023

Prima, snel en duidelijk. ik ben heel tevreden met de service. Een aanrader !