Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Marco 23-03-2023

Snel, beste prijs. Er is voldaan aan zee verwachtingen. Het was keurig op tijd en verpakt en ik kon gelijk aan de slag. Volgende keer ga ik weer naar bel simpel!

Ferry 23-03-2023

Duidelijk site, laagste prijs en snel, op afgesproken dag bezorgd.
De producten zijn makkelijk te vinden en worden duidelijk omschreven.

Ashwin 23-03-2023

Prima afhandeling, was snel binnen en alles was in orde. Ook het retourneren van 3 telefoons + accessoires ging zonder gedoe.

Dick 23-03-2023

Goede info, omschrijving, selectie mogelijkheden en prijzen, snelle levering

Prima service 22-03-2023

Prima en snelle service. Pakket in goede orde ontvangen.
Makkelijke site, werkt goed en snel.

Laura 22-03-2023

Duidelijke site en de levering was snel en volgens afspraak. De dag na de bestelling werd de telefoon al keurig bij mij thuis afgeleverd. Ik vind het prima service en ook de prijs was goed.

Wim Kimmel 22-03-2023

Geadviseerde Screensaver van hardglas past niet goed op de A53.
Na aantal mislukte pogingen naar lokale telefoonwinkel en deze had een juist passende incl. rondingen en voor 15 euro gemonteerd.

J. R 22-03-2023

Al meerdere toestellen gekocht bij Bel Simpel, reden, de goede prijzen en snelle levering

RobA 22-03-2023

Vorige week een nieuwe telefoon besteld en alles ging gewoon zoals beloofd op de site.

André 22-03-2023

Prima snel geregeld
Goede prijs voor los toestel.
Echt de laagste prijs .

Fred 22-03-2023

Goede overzichtelijke website, bestelling gin eenvoudig en daarna snelle levering/informatie verzending.

Evert 21-03-2023

De shop voor een nieuwe telefoon. Al jaren naar tevredenheid. Duidelijk overzicht van kosten, ook als het een lid toestel betreft. Goede duidelijke omschrijving van de producten. Up to date in prijzen. Betrouwbare reviews. Alle specificaties op een rij voor elk toestel, zodat je makkelijk kunt vergelijken. Snel in huis.
Mijn vorige en volgende toestel komt hier zeker weer vandaan.

Brian 21-03-2023

Belsimpel is voor zijn telefoons, tablets en accessoires altijd de goedkoopste. Zeker als je zoals ik het toestel los wilt kopen. Goed verpakt en snel geleverd. Super tevreden en kijk eerst hier als ik iets nodig heb.

Rik 21-03-2023

Pluspunten:
Overzichtelijke site, prima prijzen, snelle levering
Minpunten:
Geen

Leo Nefkens 21-03-2023

Doen wat gezegd wordt op een efficiënte manier tegen uitstekende prijs en levertijd.

Aly de Raad 21-03-2023

Wat een geweldige service bij Belsimpel!! Ik kan alleen naar een 10 geven! Snelle levering en de service van het overzetten van het ene naar het andere nieuwe toestel.

Inge de Jong 21-03-2023

Snelle en correcte levering, zeer tevreden en alles was degelijk verpakt. Erg blij mee!

Cecile 21-03-2023

Ze hebben voor elk wat wils. de producten zijn goed en worden op tijds geleverd. Ik zal alleen nog maar via Belsimpel een mobiele telefoon kopen.

Sieb 20-03-2023

Duidelijke toestel keuze hulp, vlotte service en zeer snelle levering. Toestel uiteraard mooi en de goede Samsung kwaliteit.

Aadriaan 20-03-2023

Duidelijk , snel, goede prijs , geen gezeur ,goed verpakt.. alleen post.nl reed mijn deur heel hard voorbij zonder te stoppen en stuurde een bericht dat ik niet thuis was...

Johan 19-03-2023

Ik koop hier altijd losse toestellen, de prijs is eigenlijk altijd heel goed, ze hebben een groot assortiment en het wordt netjes en snel verzonden met duidelijke track and trace en goede verpakking.

Juan 18-03-2023

Bestellen bij jullie is simpel..en duidelijk...en het tracking systeem handig...!

Mvg j.kattner

Rob 18-03-2023

Laagste prijs voor een iPad Pro 2022 met een snelle levering. Van te voren gebeld met klantenservice en goede informatie gekregen. Het blijft eng zo’n duur apparaat online te kopen en te laten bezorgen, maar alles is goed gegaan.

Rie 18-03-2023

Mijn tablet ging na ongeveer 6 maanden stuk. Echter kon hij niet meer gemaakt worden. Ik kreeg een voucher van Belsimpel aangeboden en heb hier een fijne tablet voor uitgekozen. Ben heel tevreden over de afwikkeling

Rie 18-03-2023

Tablet besteld plus mobiel. Echter na ongeveer 6 maanden ging het tablet kapot. Deze opgestuurd voor reparatie. Nadat deze niet meer gemaakt kon worden werd mij een voucher aangeboden. Weer een mooie andere aangeschaft.
Zeer tevreden over de afwikkeling.