Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Aman 05-05-2023

Een duidelijk overzicht en ruime keuze aan verschillende soorten mobieltjes en accessoires. Is al de tweede mobiel die ik met tevredenheid heb aangeschaft.

Wim 05-05-2023

Ik heb de samsung s 20 ultra besteld. Voor een topprijs.de volgende dag keurig op tijd bezorgd.alles netjes verpakt.
Als mijn vrouw een nieuwe telefoon wil bestel ik hem zeker weer bij belsimpel.

Ryman 05-05-2023

Belsimpel is makkelijk te vinden, duidelijk en overzichtelijke website, goede informatie over producten en prijzen. Verder ook een snelle levering van product.

Hans B 05-05-2023

Betrouwbare communicatie en levering. Zal de volgende bestelling ook hier plaatsen en laten leveren.

Niels 05-05-2023

Smartphone gekocht. Duidelijke website en specificaties bij de producten. Eerder ook smartphone gekocht via Belsimpel, toen garantie gehad en er werd niet moeilijk gedaan. Goedkoper dan andere aanbieders. Snelle levering

Guido Mengelers 05-05-2023

Snelle levering, groot assortiment en perfekte beschrijving. Heel overzichtelijke website en goede service.

Sandra 04-05-2023

Precies wat ik zoek, is er altijd. Product wordt snel geleverd. Zeker tevreden!

Ap 04-05-2023

Goede prijs, snelle levering, goed product. Als was zoals het hoorde, geen verbeterpunten

Wennie 04-05-2023

Bij belsimpel besteld vanwege de lage prijzen. Snelle service, op afgesproken dag geleverd en netjes verpakt.

Rene Jordaan 04-05-2023

Snelle levering dat is het helemaal site is ook overzichtelijk.
En lekkere prijzen.
Mooi spul

Henroos 04-05-2023

Zo simpel dat ik het zelfs begrijp om een bestelling te plaatsen en af te handelen

Wiel 04-05-2023

Goede product omschrijving van de smartphone, goede prijs en een snelle levering.

Onno 04-05-2023

Had er al veel over gehoord, echt toppie.De google hub doet goed zijn werk. Een handleiding is niet nodig, werkt bijna vanzelf.

Nikita 04-05-2023

Goede prijzen, website werkt goed. Wel irritant dat je extra dingen voor je mobiel hele tijd in je scherm krijgt en daarna nog een email daarover.

Mina 04-05-2023

Dit is echt de beste en de snelste servies die ik ooit heb gehad. Echt toppers!

Arwin 02-05-2023

Voordelig, complete en snelle levering
Makkelijk te vinden geen nonsens mentaliteit geen onnodige mails

Gina 02-05-2023

Al een paar keer bij Belsimpel besteld en altijd snelle levering en voor een concurrerende prijs.

Monique 02-05-2023

De medewerker heeft nav mijn wensen 3 toestellen uitgezocht, waarbij ze ook nog de verschillen heeft aangegeven. Hierdoor kon ik een goede keus maken in het grote aanbod.

Ben 02-05-2023

Duidelijke webshop. Diverse keren iets besteld. Prijs is meestal gunstig. Lijkt, na al die jaren, wel een betrouwbaar adres om iets te kopen.

31560522759 02-05-2023

Zag er allemaal prima en overzichtelijk uit en ook een goede service en snelle bezorging. Was goed in de prijsklasse

Mareijk 02-05-2023

Makkelijk te vinden, scherpe prijs en snel verzonden.
Goed verpakt ontvangen en heb er veel plezier van.

Rich 01-05-2023

Een mobiele telefoon besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Evert Mulder 01-05-2023

Super snel een simpele telefoon gevonden voor een ouder iemand, de website is zeer duidelijk en overzichtelijk. Binnen no-time de juiste telefoon gevonden en de volgende dag al keurig afgeleverd met handtekening voor ontvangst. Sneller en simpeler kan echt niet en een aanrader voor iedereen. De prijs was trouwens zeer goed.

Kees 01-05-2023

In het doolhof van de vele aanbieders van mobiele telefoons springt Belsimpel er als een bloeiend pareltje uit. Heldere teksten, technische details duidelijk, goede gebruikers reviews en ook nog eens de laagste prijs . Met mijn Xiaomi 12 ben ik zeer tevreden, camera functies duidelijk verbeterd in vergelijking met de 10.

Pieter 01-05-2023

Goede telefoon voor redelijke prijs. Snel geleverd. Jammer dat de mee geleverde screenprotectors er allebei niet netjes opgingen.