Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dirck 13-05-2023

Scherpe prijzen en snel geleverd.
Dit is mijn 3e telefoon via hun en zeer tevreden er over.

J Beider 12-05-2023

mijn ervaring met Bel simpel is altijd goed geweest, goede service, bezorging altijd netjes op tijd.

Quinten 12-05-2023

Onlangs de Nieuwe Airpods pro 2e generatie aangeschaft, deze waren heel snel binnen en zaten goed verpakt. tevens waren ze ook goedkoper dan op welke andere website dan ook. Zeer tevreden

perjoem 11-05-2023

Goedkoop, webshop is makkelijk te navigeren en ze handelen heel vlot af. Vandaag besteld is morgen in huis. Pakket is ook makkelijk te volgen via T&T. Wel zo belangrijk bij waardevol spul.

Jacqueline 10-05-2023

De site luet mij een gunstige prijs zien t.o.v. anders sites. Bovendien is het een gerenomeerde site, dus met vertrouwen besteld. Snelle levertijd. Het horloge was goed verpakt.

Ribka 10-05-2023

Heel goed en de prijs niet zo duur
Maar kreeg ik geen informatie via app als mijn packet was verzenden door post.nl.

D.Groenewegen 10-05-2023

Een goede winkel met een eerlijke prijs en goede service. Ook snel en correct geholpen.

Erik 10-05-2023

Mooie aanbieding besteld voor een Apple Watch 8. Heel blij mee. Bestelling ging eenvoudig en levering was de volgende werkdag.

Rein 10-05-2023

Uitstekende bezorging- heldere afspraak en goed product. Communicatie mbt de bezorging kwam exact overeen

AAW 10-05-2023

Ik heb op de woensdag oortjes besteld en op de vrijdag waren deze al bezorgd. Ik heb hierbij altijd nette updates gehad over waar het pakket zich bevond en vond het een goede ervaring. Ook was het een vrij klein doosje wat ik altijd fijn vind, in tegenstelling tot sommige andere winkels waarbij een mega doos om een klein product gaat.

Laurens 10-05-2023

Snelle levering en uiteraard ook betrouwbaar. Prijs was in verhouding met andere site’s redelijk laag. Produkt was precies hoe je het verwacht en niet anders, geen enkel mankement.

JMA 10-05-2023

Deze telefoon is zeker niet de eerste die ik bij Belsimpel heb gekocht. Heldere en scherpe prijzen, veel details bij de telefoons te vinden. Afmetingen, aantal camera's, gewicht. Accu, processor, extra:s kortom je kunt jezelf goed inlezen en een duidelijke keuze maken. Service nog maar één keer nodig gehad. Ik had snel contact en kreeg ook echt een oplossing

Dave 09-05-2023

Snelle levering. Specificaties was precies wat ik kreeg. Verder loopt het proces eigenlijk altijd goed ook als er wel iets retour moet.

Stouten Fourage 08-05-2023

Makkelijk en snel iets zakelijk bestellen, dan belsimpel.nl raadplegen.
Alles zo gepiept, de volgende dag in huis. Op zondag 23-4 ging mijn iPhone kapot, direct een nieuwe besteld en maandag 29-4 om 14h binnen terwijl we om 14.30h op vakantie gingen, dus was helemaal blij :)

Nico 08-05-2023

De Apple pencil was een goede aanbieding. We hebben hem via de website besteld en de levering bij een PostNL afhaalpunt was dik in orde.

Petra 07-05-2023

Makkelijk de producten te vinden die ik nodig had, goede prijs en snel geleverd.

Marsha 07-05-2023

Super levering. Goed product geleverd. Ik had een prijs gewonen met Pasen. Die nu verzilverd. Erg blij mee.

Ari 07-05-2023

Snelle levering van de bestelde AirPods. Ook zeer snelle en goede afhandeling retouren.

mac 07-05-2023

zoals het hoort punctueel en dus voor herhaling vatbaar, hopelijk nu voldoende

Eddy596 07-05-2023

Ik bestel de laatste tijd steeds meer online, ik vind het fijn als er wat is of ik heb een vraag dat ik nog met een mens kan spreken.
Bij Belsimpel en kieskeurig zitten er nog mensen met verstand van zaken wat vandaag de dag zeldzaam is.

Martijn 06-05-2023

Helemaal super, mooie omschrijvingen en details op de site. Zeer snelle levering zoals altijd!! Ben niks ander gewend denk wel de 7e telefoon ofzo

K van gent 06-05-2023

Zaterdags besteld zondag morgen al Mijn nieuwe telefoon geleverd top belsimpel. Super deal

Stan Hudepohl 06-05-2023

Belsimpel biedt altijd een lagere prijs dan de gemiddelde website. Door hun lage prijzen en snelle leveringen bestel ik daarom ook graag bij hun.

Aman 05-05-2023

Een duidelijk overzicht en ruime keuze aan verschillende soorten mobieltjes en accessoires. Is al de tweede mobiel die ik met tevredenheid heb aangeschaft.

Wim 05-05-2023

Ik heb de samsung s 20 ultra besteld. Voor een topprijs.de volgende dag keurig op tijd bezorgd.alles netjes verpakt.
Als mijn vrouw een nieuwe telefoon wil bestel ik hem zeker weer bij belsimpel.