Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1220 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ErikS 24-05-2023

De prijs was erg gunstig vergeleken met andere grote aanbieders. Na bestelling werd het snel geleverd. Dit bedrijf is een aanrader!

Mike 24-05-2023

Mooije prijzen en doen wat ze beloven ook het verzenden ging volgens afspraak

Maud 24-05-2023

Zeer snelle levering, duidelijke webpagina, goede bevestigingsmail en duidelijk en accuraat was de bezorgingsstatus/-tijd.

Nio 23-05-2023

Goede prijs en toevallig een extra kortingscode waardoor ik voor een Google Pixel 6A ben gegaan. Gemakkelijk bestelproces en de volgende dag al in huis. Topservice!

Het enige verbeterpunt is dat Belsimpel zou kunnen vermelden of er een adapter in de doos zit. Als ik had geweten dat deze ontbreekt bij de Pixel had ik die er direct bijbesteld.

Roy van Dam 23-05-2023

Een snelle levering, de producten waren allemaal in perfecte staat en ontzettend goed ingepakt. Tijdens het verzenden kreeg niets de mogelijkheid om los in de doos te kunnen bewegen door de luchtzakjes.
De verpakking was ook niet overbodig groot.
Na enkele dagen werkt de mobiel en alle accessoires nog naar behoren!
Ontzettend fijne service.

Ernst 23-05-2023

Gebruiksvriendelijke website. Gratis snelle levering. Product conform beschrijving en foto's. Product informatie prima

Ngatini 23-05-2023

Niet alleen heeft Belsimpel een ruime keus waar je uit kunt kiezen, ook is het goedkoper dan in andere winkels. En samen met de snelle levering, vind ik dat Belsimpel een 10 verdient!

Jan uit Leeuwarden 23-05-2023

Telefoon voor een goede prijs en snel geleverd. Ik heb lang gezocht waar ik mijn iPhone 14 voor de beste prijs kon krijgen. Ik kwam net als de vorige keer uit bij Belsimpel. Een vertrouwd adres dus waar ik vertrouwen in heb.

Diets 23-05-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling. De website is makkelijk in gebruik. Alles is overzichtelijk en eventuele toevoegingen of ideeën worden aangeboden. Op basis van mijn ervaring heb ik het ook aan vrienden aanbeveelt.

Piet 23-05-2023

Snelle levering zonder problemen. Ben zeer tevreden over het product. Kan het iedereen aanbevelen.

Kruisman 23-05-2023

Voor een leek op telefonie gebied, is Belsimpel een geweldige manier om het juiste bij je behoefte te vinden.
Een supersnelle service en heldere afhandeling.
Ik ben overtuigd als klant.

janssen 23-05-2023

Goeie ervaringen hier.
Altijd een snelle levering.
en nog nooit klachten gehad.

Hans 22-05-2023

Snelle levering met mogelijkheid afleveraders anders dan faktuur adres ,overzichtelijke website.

Remarij 22-05-2023

Eerste keer (airpods) hier besteld. Supersnel geleverd, lagere prijs dan elders. Hélemaal tevreden!!

Jessi76 22-05-2023

Alles is goed weer gegeven. Snel verstuurd.
Alleen jammer dat Dhl er te lang over doet.
Maandag besteld donderdag pas in huis echt een minpunt.

PVG 21-05-2023

Belsimpel levert snel en efficient. Ze doen wat ze beloven voor een scherpe prijs

G.van vuuren - farah 21-05-2023

Bel siimpel de naam aantrekkelijk,
& inderdaad de hulp was GOOD in de winkel,
Behulpzaam,nam de tijd & effectief...
De bezorging volgens afspraak heel vlot..
Kortom...ben blij dat ik bij belsimpel geholpen ben..zeer tevreden.

De Haas 21-05-2023

Mobiele telefoon besteld. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook snel verstuurd.

Stijn 21-05-2023

Bestellen was erg simpel en erg snel geleverd geen problemen gehad savonds laat besteld volgende dag in huis erg fijn als je op je Paketje wacht

PN 21-05-2023

Snelle en keurige levering met een zeer goede prijs.
Website is duidelijk en overzichtelijk en werkt zeer makkelijk.

Bert 20-05-2023

Prettige site, duidelijke informatie, veel keus, scherp geprijsd en zeer snelle levering

K-J 20-05-2023

Er is sprake van een hele duidelijke omschrijving van het product, je kan heel goed de mobieltjes met elkaar vergelijken.
Via duidelijke en overzichtelijke stappen gekomen tot aankoop die de volgende dag geleverd werd volgens afspraak

Sandra 20-05-2023

Al voor de 2e keer een artikel gekocht die overal duurder was, een smartwatch en de vorige keer een smartphone en dan ook nog eens 's avonds besteld en de volgende ochtend bezorgd, echt top.

Pieter48 20-05-2023

Altijd prima service en super snelle levering, zelfs op zondag! De Samsung Smarttag voldoet uitstekend en mijn vrouw heeft er veel plezier van gehad om de koffers te traceren tijdens haar vliegreis van Brussel naar Londen en van Londen naar Phoenix! Zo was ze er zeker van dat de koffers in het vliegtuig waren geladen. Super apparaatje!

Sonja 20-05-2023

Supersnelle levering, netjes op de hoogte gehouden. Geen idee van dat jullie ook horloges verkochten.