Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Niels 28-05-2023

De webshop is duidelijk en heeft alle informatie die je nodig hebt, wat vaak moeilijk te vinden is is namelijk de exacte specificaties van de telefoom, die er hier heel duidelijk bij staan. Daarnaast zijn de prijzen niet duurder als andere aanbieders. De klantenservice is ook erg vriendelijk, toen mijn oplaadpoort stuk ging hebben ze me goed opweg geholpen om bij het merk een reparatie aan te vragen.
Ten slotte heb ik al 5x ondertussen een telefoon besteld bij deze winkel, elke keer dezelfde of volgende werkdag verzonden.

Veer 28-05-2023

Ik heb AirTags besteld en de volgende dag gekregen geheel volgens afspraak. Niets op aan te merken.

Peter Schalken 27-05-2023

Goedkoopste prijs en duidelijke reviews. Zaterdag besteld en zondag al geleverd.

Rob 27-05-2023

Ik heb voor BelSimpel gekozen omdat zij de laagste prijs vroegen voor de tablet. De bestelling verliep snel en de levering voorspoedig.

Pieter 27-05-2023

Snelle afhandeling, goed product zoals omschrijving al beschreef, het ging om een refurbished iphone, geen vreemde beschadiging maar een mooi eerste toestel voor m’n dochter

Henny 27-05-2023

De telefoon was snel binnen en alles was prima. Volgende keer weet ik zeker ben ik weer bij jullie.

clement 26-05-2023

Het was makkelijk om de bestelling te plaatsen en de levering was uitstekend. Al met al: Simpel!!

ToTheSkies84 26-05-2023

De goedkoopste op dat moment. Netjes geleverd en goed op de hoogte gehouden. Zou zo weer hier bestellen.

gmvanvilsteren 26-05-2023

het was allemaal heel duidelijk en helder
goed dat je verschillen ziet van producten die je zoekt 'dus bestel bij belsimpel dan krijg je goede service en je product op tijd die je verwacht

Mw. M. 26-05-2023

Een bestelling IPad 2022 geplaatst en in prima ontvangen. De prijs was precies zoals ze het aangaven

Mieke 25-05-2023

Het bestellen ging gemakkelijk en ik had mijn telefoon snel in huis. Keurig afgeleverd aan de deur.

Y.s 25-05-2023

Snel geleverd, goed verpakt, zending nauwkeurig aangekondigd. Dus alles helemaal in orde

Veer 25-05-2023

Berg 25-05-2023

Nieuwe telefoon moeten aanschaffen en via jullie een mooi toestel voor een voor mij acceptabele prijs gekocht.

Aad 25-05-2023

Ik heb hier een iphone 14 besteld. De levering was heel snel, ‘s-middags besteld, volgende dag besteld en is goed geprijsd.

Tinus 25-05-2023

Bestelling precies uitgevoerd zoals verwacht. Ook het product komt overeen met de verwachting.
Ga zo door!

Artin Seropian 25-05-2023

Altijd vriendelijk en professionele klantenservice, geen een keer teleurgesteld.
Daarom kom ik altijd terug als ik iets van een oordop of mobiel of een hoes heb nodig .

Bert 24-05-2023

Duidelijk met bestellen goedkoper dan andere winkels en pakket volgende dag al in huis

Ron 24-05-2023

Laagste prijs, snel en simpel besteld, snel en volgens afspraak geleverd! Product voldoet aan alle verwachtingen.

ErikS 24-05-2023

De prijs was erg gunstig vergeleken met andere grote aanbieders. Na bestelling werd het snel geleverd. Dit bedrijf is een aanrader!

Mike 24-05-2023

Mooije prijzen en doen wat ze beloven ook het verzenden ging volgens afspraak

Maud 24-05-2023

Zeer snelle levering, duidelijke webpagina, goede bevestigingsmail en duidelijk en accuraat was de bezorgingsstatus/-tijd.

Nio 23-05-2023

Goede prijs en toevallig een extra kortingscode waardoor ik voor een Google Pixel 6A ben gegaan. Gemakkelijk bestelproces en de volgende dag al in huis. Topservice!

Het enige verbeterpunt is dat Belsimpel zou kunnen vermelden of er een adapter in de doos zit. Als ik had geweten dat deze ontbreekt bij de Pixel had ik die er direct bijbesteld.

Roy van Dam 23-05-2023

Een snelle levering, de producten waren allemaal in perfecte staat en ontzettend goed ingepakt. Tijdens het verzenden kreeg niets de mogelijkheid om los in de doos te kunnen bewegen door de luchtzakjes.
De verpakking was ook niet overbodig groot.
Na enkele dagen werkt de mobiel en alle accessoires nog naar behoren!
Ontzettend fijne service.

Ernst 23-05-2023

Gebruiksvriendelijke website. Gratis snelle levering. Product conform beschrijving en foto's. Product informatie prima