Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1248 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

rapv 02-06-2023

Sorry jongens, Ik heb jullie simpelweg gevonden. Eerst was ik op zoek naar een Samsang A33. Toen zag ik de Motorola Edge Lite 20 bij Mediamarkt. Jongen zei dat ik maar een Oppo moestkopen. Na wat denken gekozen voor Motorola. Mediamarkt zei categorisch kies Oppo en na wat denken op jullie site gekozen voor Motorola Edge 29 Lite. Nog steeds tevreden ondanks verkopers Mediamarkt.

Machvis 01-06-2023

Via de app kreeg ik regelmatig reclameberichten. Mijn gewenste Samsung A34 128gb daardoor met een mooie korting kunnen aanschaffen. Genoeg keuze wel of geen abonnement erbij: Belsimpel is goed, betrouwbaar en heeft veel keuzemogelijkheden. Wel vind ik dat je de mogelijkheden iets beter zou moeten kunnen regelen op de app. Nu bijv. 1000 mogelijkheden bij 1 type telefoon/abonnement, teveel om te scrollen.
Mijn mobiel werd keurig verpakt en op tijd geleverd via postnl, Top!

Ronald 01-06-2023

Overzichtelijk site , goede prijs en een snelle levering. Aanrader voor een smartphone.

Tjipke 01-06-2023

Een top product, niet kapot te krijgen. Vorige Apple Watch had al snel beschadigingen, deze nog niets.

Michel de Graaf 01-06-2023

De site is overzichtelijk, dat is prettig om te zoeken naar het juiste product. Daarnaast gaat het soepel en zijn ze snel met afhandelen. Ook wel een telefonisch contact moeten hebben en ze lossen problemen snel en vakkundig op. Ik ben erg tevreden over belsimpel en kan het iedereen aanbevelen.

Timo Kieft 31-05-2023

Ik houd van belsimpel!!
Ik koos belsimpel voor het kopen van mijn galaxy watch 4 44mm en de galaxy buds2. Omdat bij belsimpel alles goedkoper is voor een magische reden. En natuurlijk de gratis verzending

Sabrina 31-05-2023

Een fijne website, duidelijk en de prijs is goed. Voor de 2e keer een telefoon gekocht hier..

Walter 31-05-2023

Ik bestel bij Belsimpel om dat de prijzen over het algemeen erg goed. Ook de levering en afhandeling gaat snel en correct.

Linda 31-05-2023

Hele snelle levering.
Een makkelijke site om te bestellen.
Heel simpel belsimpel.

Henk v.d.Kruijssen 30-05-2023

Afspraak is afspraak bij Belsimpel. Kwaliteit voor een redelijke prijs. Simpel zelf uitzoeken of deskundig advies vragen behoort tot hun standaard

Naud 30-05-2023

Goed en snel geleverd, de service was perfect en makelijk te bestellen. Dus zeker een aanrader om er wat te kopen. Ook zijn de producten lekker goedkoop dus helemaal top

Ik geef het 10/10

anja leijten 30-05-2023

Hoewel ik eigenlijk nooit een review schrijf, wil ik toch een uitzondering maken.
De levering was snel, correct en helemaal volgens plan; bravo!
Ik kan niks helemaal niks "verzinnen" wat beter zou kunnen. Voor mij dus de volgende keer ook weer bestellen bij belsimpel.

Herman 30-05-2023

Ik wist wat ik wilde zeer scherpe prijs.
Snel geleverd goed verpakt super dus

Bas 30-05-2023

De site en het bestelproces zijn beiden heel helder, alles is makkelijk te vinden en ik kreeg de telefoon heel snel binnen. Niks op aan te merken!

Auke 30-05-2023

Snelle levering, voordelig, goede service. Eigenlijk wel een 10, maar ja, dat is wel heel hoog.

Paulien 30-05-2023

Altijd supersnel, je wordt goed geïnformeerd en snelle levering! Mijn 3 toestel alweer bij Belsimpel!
Heel blij met scherpe prijzen en topkwaliteit.

Louis Chauvet 30-05-2023

Ik ben super goed geholpen door belsimpel...
Ik had een super goede prijs.
Ik kon vragen stellen via de site, kortom top!

Marian 30-05-2023

Site was gemakkelijk in gebruik, juiste prijs voor de telefoon die ik heb gekocht (goedkoper dan andere aanbieders) levering was super snel (maandagochtend gekocht, dinsdag al in huis). Al met al zeer tevreden

Klanderman 29-05-2023

Op vrijdag een mobiele telefoon besteld, zeer snelle levering en goed te volgen transport

Bart 29-05-2023

Net al ik van jullie gewend ben. Gewoon goed, betrouwbaar, eerlijk, altijd op tijd geleverd en achteraf helemaal niets te klagen. zou het iedereen aanbevelen om deze ervaring te gaan ervaren. Ga zo door!!!

An 29-05-2023

Goede producten tegen een mooie prijs, snelle levering. Doen wat beloofd wordt

Niels 28-05-2023

De webshop is duidelijk en heeft alle informatie die je nodig hebt, wat vaak moeilijk te vinden is is namelijk de exacte specificaties van de telefoom, die er hier heel duidelijk bij staan. Daarnaast zijn de prijzen niet duurder als andere aanbieders. De klantenservice is ook erg vriendelijk, toen mijn oplaadpoort stuk ging hebben ze me goed opweg geholpen om bij het merk een reparatie aan te vragen.
Ten slotte heb ik al 5x ondertussen een telefoon besteld bij deze winkel, elke keer dezelfde of volgende werkdag verzonden.

Veer 28-05-2023

Ik heb AirTags besteld en de volgende dag gekregen geheel volgens afspraak. Niets op aan te merken.

Peter Schalken 27-05-2023

Goedkoopste prijs en duidelijke reviews. Zaterdag besteld en zondag al geleverd.

Rob 27-05-2023

Ik heb voor BelSimpel gekozen omdat zij de laagste prijs vroegen voor de tablet. De bestelling verliep snel en de levering voorspoedig.