Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1270 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob 17-05-2023

Wij hebben met zijn tweeën 6 jaar geleden onze mobiel bij Belsimpel gekocht. Nu sinds kort weer 2 toestellen met volle tevredenheid door Belsimpel geleverd gekregen. Alles gaat soepel tot leveren aan toe!
De informatie op de website is ruim voldoende. Voor vergelijking kijken we ook bij de fabrikant op de website voor bijzondere details. Ook levert Belsimpel handige accessoires die van goede kwaliteit zijn.
Zoals onze beschermhoesjes die perfect passen en werken.

Ben 17-05-2023

De website is duidelijk, een grote keuze aan GSM,s prijs gunstige aanbiedingen, de levering is snel en volgens afspraak producten zijn goed verpakt, hebben al vaker bij Belsimpel bestellingen gedaan en altijd tevreden

M. Buitenhuis 17-05-2023

Duidelijke website, concurrerende prijzen. Bestelling vlot en in goede staat ontvangen.

17 mei 2023 17-05-2023

Goede telefoon voor de beste prijs en super snelle levering. Toppie Heb al onze telefoons van Belsimpel

Marleen 16-05-2023

Bij Belsimpel de beste deal gevonden. Niet te mooi om waar te zijn want de volgende dag rond het middaguur al bezorgd! Site is simpel. Bestellen is simpel. Betalen is simpel (mits voldoende saldo ;) Kortom: voor een goede en simpele deal zonder poespas, ben je bij Belsimpel aan een goed adres!

René 16-05-2023

Op aanraden van een collega via Belsimpel mijn nieuwe telefoon gekocht. Heel eenvoudig om het gewenste model te vinden en alle informatie daarover. Betaling heel eenvoudig en de verzending verliep daarna reuzesnel. Helemaal goed dus.

Ingrid 15-05-2023

Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon en vond hem via mijn dochter die de tip had om bij jullie te kopen. Was een mooie aanbieding .
Heb hem besteld en de volgende was hij binnen en ben er heel blij mee.

Johan 15-05-2023

Simpele bestel procedure, makkelijk volgbaar en snel geleverd! Altijd vriendelijke ondersteuning!

Smile 15-05-2023

De levering was supersnel en ze waren erg behulpzaam. Het was een positieve ervaring

Robèrt Kulik 15-05-2023

Heb hier JBL flip 6 box gekocht. Op internet gezocht naar goedkoopste. Kwam uit bij Belsimpel.
Was heel verrast dat deze ook hier verkocht werden.
Dus aankoop gedaan. Was binnen 2 dagen binnen zonder gezeur.
Enige nadeel (voor mijn dochter overigens perfecte kleur) was dat er maar 1 kleur was.
Super tevreden mee.

Weld01 15-05-2023

Snel verzonden, beste prijs en exact zoals omschreven. Dik tevreden met het aangeschafte product

Jan 15-05-2023

Apple producten zijn bij Belsimpel altijd sterk concurrerend in prijs en ik heb daarom vaker bij Belsimpel gekocht. De door mij bestelde iWatch ultra was € 120 goedkoper dan elders. Belsimpel komt de opgegeven levertijd altijd stipt na. Op zondag besteld, op maandag geleverd.

CLS 14-05-2023

Snelle levering.
Scherpe prijs.
Goede produktinformatie.
Goede communicatie na bestelling.

Riky 14-05-2023

Duidelijke site alles snel gevonden en heeel snel geleverd zo oordeelde verpakking was prima

arbolito 14-05-2023

Prijs was gunstig en levering supersnel. Dik tevreden met de aangeschafte tablet.

Josh 14-05-2023

Kan een 10 doen maar dan zouden de medewerkers geen baan hebben! Zeer tevreden dus en snelle service.

Dirck 13-05-2023

Scherpe prijzen en snel geleverd.
Dit is mijn 3e telefoon via hun en zeer tevreden er over.

J Beider 12-05-2023

mijn ervaring met Bel simpel is altijd goed geweest, goede service, bezorging altijd netjes op tijd.

Quinten 12-05-2023

Onlangs de Nieuwe Airpods pro 2e generatie aangeschaft, deze waren heel snel binnen en zaten goed verpakt. tevens waren ze ook goedkoper dan op welke andere website dan ook. Zeer tevreden

perjoem 11-05-2023

Goedkoop, webshop is makkelijk te navigeren en ze handelen heel vlot af. Vandaag besteld is morgen in huis. Pakket is ook makkelijk te volgen via T&T. Wel zo belangrijk bij waardevol spul.

Jacqueline 10-05-2023

De site luet mij een gunstige prijs zien t.o.v. anders sites. Bovendien is het een gerenomeerde site, dus met vertrouwen besteld. Snelle levertijd. Het horloge was goed verpakt.

Ribka 10-05-2023

Heel goed en de prijs niet zo duur
Maar kreeg ik geen informatie via app als mijn packet was verzenden door post.nl.

D.Groenewegen 10-05-2023

Een goede winkel met een eerlijke prijs en goede service. Ook snel en correct geholpen.

Erik 10-05-2023

Mooie aanbieding besteld voor een Apple Watch 8. Heel blij mee. Bestelling ging eenvoudig en levering was de volgende werkdag.

Rein 10-05-2023

Uitstekende bezorging- heldere afspraak en goed product. Communicatie mbt de bezorging kwam exact overeen