Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

SS 12-06-2023

Wrong information in their website about the sim card and their offer. They don't want to even compensate for this now.

Pathetic experience while ordering the sim card. Had to call at least 5 times a day for the things to move

Corné 12-06-2023

Simpel en eenvoudig bestellen, afspraken worden nagekomen, duidelijke informatie over leveringstijd stip, kortom bedrijf die haar afspraken nakomt en met een gerust hart kunt bestellen

Martijntje 11-06-2023

Iphone 14 aangeschaft. Duidelijke website, scherpe prijs, snelle levering, helemaal tevreden!

Fiona 11-06-2023

Belsimpel levert producten altijd snel en via nette service. Mocht het je niet bevallen kun je altijd op je aankoop terugkomen. Mij is dat gelukkig nooit gebeurd, maar een bekende van mij wel. Zij heeft product omgeruild voor een ander product en ook dat verliep vlot. Wat Belsimpel goed maakt is dat je bijvoorbeeld ook losse producten kunt kopen maar ook abonnement met toestel. Accessoires zijn ook te koop en worden als tip aangeboden zonder agressieve verkooptechniek.

Marcel 11-06-2023

Erg duidelijk Ja overzicht gewoon super... uitleg wat betreft de telefoons....heel goed...

Suzanne 10-06-2023

Overzichtelijke webshop, scherpe prijzen en zeer snelle levering. Kortom, zeer tevreden.

Christiaan 09-06-2023

In prijs en kwaliteit maakt Belsimpel het onderscheid. Ook een snelle levering is aan dit bedrijf wel besteed! Dus simpel, om te bellen ga je naar Belsimpel!

Ordernummer. 31703255543

J.Bakker 09-06-2023

Omdat het goed voelt, snel geleverd wordt en altijd goed gaat met de bestelling.

eniGGma 09-06-2023

One month ago i bought new Xiaomi smartphone it was more then good so i order the same one for my fiance. Now we are owners of two powerfull beast which can control AC, tvs, dvd players via ird signal.

Bruno 09-06-2023

Goede informatie, duidelijk omschreven en product op tijd geleverd. Al jaren klant bij Belsimpel naar tevredenheid.

Silly 08-06-2023

Voor mij was het de eerste keer dat ik via belsimpel bestelde.... via site kieskeurig kwam ik op jullie site omdat jullie de goedkoopste waren! Dat maakte voor mij erg makkelijk om mijn bestelling te plaatsen gezien de prijs. Bestelling, levering ging super snel. Mijn bestelling snel thuis geleverd en het belangrijkste erg blij met mijn smartwatch!!

Wendy 08-06-2023

Bestellen ging vlot. Bestelling kwam laat binnen (vrijdag besteld, woensdag in huis). Bestelling werd keurig verpakt bezorgd

Sas 08-06-2023

Duidelijke uitleg op de site. De producten zijn op een overzichtelijke manier te vergelijken. Nog opties om bij te bestellen aan het einde van de bestelling zodat je je mobiele telefoon (in mijn geval) meteen in gebruik kan nemen, producten waar ik niet aan had gedacht zoals een adapter/oplader omdat die er tegenwoordig blijkbaar niet meer bijgeleverd worden... En de levering was supersnel! Volgende dag in huis!

Puck 08-06-2023

Belsimpel geeft goede informatie en levert snel en goed verzorgt. Dit was de 3e telefoon die ik aangeschaft heb via Belsimpel.

Channah 08-06-2023

Een negen omdat ik het fijn zou vinden om via de mobiele browser verschillende telefoons met elkaar te kunnen vergelijken, nu ga ik daarvoor naar andere sites.

Verder is dit al de vijfde telefoon die ik bij Belsimpel heb gekocht, de website is overzichtelijk, je kan fijn filteren en de verzending is snel.

Anita 08-06-2023

Ik heb al eerder producten gekocht bij Belsimpel en door deze ervaring heb ik automatisch weer gekozen voor deze shop. Makkelijke site en wat ze beloven doen ze vandaag besteld morgen in huis .
Plus dat de prijzen aantrekkelijk zijn.

Marloes 08-06-2023

Ik kon mijn telefoon en oplader snel bestellen. De bestelling verliep erg soepel en vlot. De volgende dag had ik mijn nieuwe telefoon binnen! Deze is overigens netjes afgeleverd!

HG 07-06-2023

Zeer vlotte levering en prettige traject informatie via e-mail. Gunstige prijs.

Ellen 07-06-2023

Belsimpel heeft goede telefoons voor een prima prijs.
Levering en prijs zijn uitstekend

pako verkoelen 07-06-2023

Mijn ervaring met belsimpel was simpel toen ik doorkreeg dat Simpel en belSimpel niet een en het zelfde was! Over het product wat ik heb gekocht, een Fairphone 4, niets dan lof. Ook de tips en trucs pagina was zeer instructief!

Alleen de ietwat tegenstrijdige informatie wat betreft de aanvang en het gebruik van het mobiel was verwarrend. Ik heb de mobiele telefoon (noodzakelijkerwijs) maar in gebruik genomen.
Kortom een 8.verkoelen

Oktay Ozcan 07-06-2023

Een geweldige ervaring met Belsimpel - Een fijn bedrijf

Ik wil graag mijn ervaring delen over Belsimpel, een bedrijf dat zich specialiseert in het verkopen van smartphones en mobiele abonnementen. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat Belsimpel een ontzettend fijn bedrijf is om zaken mee te doen. Hier is waarom:

Allereerst wil ik het hebben over de uitstekende klantenservice van Belsimpel. Vanaf het moment dat ik contact met hen opnam, werd ik vriendelijk en professioneel behandeld. De medewerkers waren geduldig en namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en mij te helpen bij het maken van de juiste keuzes. Ze waren goed geïnformeerd en gaven eerlijk advies, waardoor ik me echt gehoord en gewaardeerd voelde als klant.

Wat Belsimpel echt onderscheidt, is de ruime keuze aan producten die ze aanbieden. Of je nu op zoek bent naar de nieuwste smartphone of een voordelig mobiel abonnement, Belsimpel heeft voor elk wat wils. De website is overzichtelijk en gemakkelijk te navigeren, waardoor je snel kunt vinden wat je zoekt. Daarnaast bieden ze ook duidelijke en gedetailleerde productbeschrijvingen, zodat je precies weet wat je kunt verwachten voordat je een aankoop doet.

Een ander aspect dat ik enorm waardeer aan Belsimpel is hun snelle en betrouwbare leveringsservice. Telkens wanneer ik iets bij hen heb besteld, is het binnen de beloofde tijd bij mij thuis afgeleverd. Ze zorgen ervoor dat je op de hoogte wordt gehouden van de voortgang van je bestelling, wat een geruststellend gevoel geeft. Bovendien zijn hun verpakkingen altijd stevig en goed beschermd, waardoor je producten in perfecte staat arriveren.

Tot slot wil ik graag de prijs-kwaliteitverhouding benadrukken bij Belsimpel. Ik heb gemerkt dat hun prijzen zeer concurrerend zijn, zonder concessies te doen aan de kwaliteit van hun producten. Je kunt erop vertrouwen dat je bij Belsimpel waar voor je geld krijgt, wat voor mij als consument essentieel is.

Kortom, Belsimpel is een fantastisch bedrijf dat ik ten zeerste aanbeveel. Hun klantenservice, uitgebreide productaanbod, snelle leveringsservice en goede prijs-kwaliteitverhouding maken hen echt onderscheidend. Als je op zoek bent naar een betrouwbare en fijne winkelervaring voor je volgende smartphone of mobiel abonnement, dan is Belsimpel absoluut de juiste keuze!

Dedry 06-06-2023

Bestel bijna altijd alle telefoons via belsimpel met volle tevredenheid. Eigenlijk grote tevredenheid. Goede service,snelle levering.
Nu had ik afgelopen keer 1 telefoon via belsimpel gekocht en 1 via andere shop. Belsimpel goed geregeld en gde dag erop de telefoon in huis. Helaas tot grote teleurstelling ging het totaal fout bij de andere winkel. Uiteindelijk zelfs de verkeerde telefoon geleverd gekregen na 2 weken. Heb de bestellen geannuleerd en heb toen de telefoon alsnog bij belsimpel gekocht. Weer een goede service en na bestelling direct de volgende dag in huis. Nooit geen ander meer. Belsimpel blijft de nummer 1 in service en in levering!

Andre Gerritsen 06-06-2023

Snelle levering en een uitgebreide keuze aan telefoons binnen je eigen budget, een super winkel
Mijn keuze voor een telefoon winkel zal altijd bel simpel zijn.

Marco 06-06-2023

Na eerder een mindere ervaring met Belsimpel te hebben gehad, toch maar vanwege de scherpe prijs een Galaxy watch besteld.
Ging harstikke goed en het juiste horloge was al snel binnen.

Tineke 06-06-2023

Het product wordt duidelijk omschreven en ik ben geen goedkopere tegen gekomen op andere sites.