Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Piet Heinis 25-06-2023

Op zoek naar twee nieuwe telefoons,kwamen we uit bij Belsimpel. De prijs was ver onder de prijs van andere webshops. De levering ging soepel, op PostNL na, die vind de dag soms te lang. Dik te vrezen dus.

Simon 24-06-2023

Ik had per ongeluk de verkeerde telefoon besteld. Geen probleem, geld snel terug gestort en een de juiste telefoon gestuurd. Tevreden.

Koen 24-06-2023

Goede informatie op de website, goede prijs en snelle levering. ben al jaren tevreden over motorola die voor een redelijke prijs een degelijk product aanbiedt.

Ted 24-06-2023

Makkelijk vinden van het hoesje, een goede prijs, met een dag geleverd dus ik was helemaal tevreden maar helaas ik had het verkeerd type hoesje, ik had een getal over het hoofd gezien.
een belletje naar Belsimpel, die binnen 5 tellen opgenomen werd (klasse), uitgelegd wat het probleem was, de volgende dag had ik het juiste hoesje en een retoursticker, een geweldige service! Bedankt

Hubert 24-06-2023

Alles prima! Super snell. I can only highly recommend Belsimpel. Very satisfied with my buy. 👌

MarcD 24-06-2023

Heldere uitleg op een duidelijke website! Goede prijs. Binnen een dag geleverd. Hier word ik zo blij van 😁

Nico 23-06-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding , nette levering, helaas door post.nl verlaat

Spee 23-06-2023

In de shop is alles gemakkelijk te vinden en voor een mooie prijs, dit was niet de eerste aankoop en koop hier graag online, de service is prima en snelle leveringen

Eef 23-06-2023

De site is gebruiksvriendelijk, dit was mijn tweede telefoon die ik bij Belsimpel online hebt gekocht.
Ik bekijk ook altijd reviews van andere bedrijven en ga dan vergelijken, ben van een IPhone 6 naar een IPhone 12 gegaan en dat bevalt heel goed. Hij werd de volgende dag geleverd.

Diana Sri 23-06-2023

Veel merken van de smartphone, veel keuzen dus. Verkoop ze ook los smartphone. Goede prijs, goede klantservice. Misschien leuk/fijn om microfoon voor smartphone toevoegen in hun assortiment.

Pedro 22-06-2023

The sealing of the package was broken, showing that the package had been opened. Also, the phone came already with the screen protection on the screen. Finally, the color of the phone was not the good one (I got blue, when I ordered black). All in all, I believe the phone has had some 'history' while I was of course expecting a brand new phone. I did not return it to avoid the hassle of bringing it back and having to order another one, but it is certainly one of the times where I have been quite disappointed to buy something on-line and have the feeling of being cheated.

Ajhn van lieshout 22-06-2023

Heb deze shop gekozen omdat het een van de goedkoopste winkel was, perfect geleverd kan niet beter ga zo door.

Lotte 22-06-2023

Voor de derde keer hier een product gekocht. Alle keren een fijne en snelle service zonder problemen ervaren.

Viola 22-06-2023

Ik heb voor Belsimpel.nl gekozen omdat ik na grondig online onderzoek de mobiel telefoons die ik wilde hebben daar voor een redelijke prijs kon bestellen. De service van Belsimpel is betrouwbaar en je wordt goed op de hoogte gehouden via e-mail, vanaf het moment dat je bestelling heb geplaatst tot aan het moment dat de bezorger het pakketje bij je heeft afgeleverd. Top service!

Lars 21-06-2023

Prima service. Besteld en snel ontvangen. Producten werken goed en naar behoren. Goed bedrijf!

Patrick 21-06-2023

De website is lekker makkelijk en goed te filteren op de juiste telefoon. Bestellen en betalen is ook snel en eenvoudig af te ronden. Prettig is óók dat de telefoon héél snel geleverd kan worden.
Top?

Herman Verzijl 21-06-2023

Snelle levering, product voldoet aan de vermelde specificatie. Ben zeer tevreden over het product en de gemaakte afspraak.

Raymond 20-06-2023

Geen afleverbericht gehad, pakket retour. Vervolgens aangegeven dat ik het pakket nog steeds wil ontvangen; geen enkele communicatie. Log ik in omdat ik ondertussen wel ongeduldig word, lijkt hij verstuurd te zijn. Ik vind de communicatie vanuit BelSimpel onvoldoende.

M. 20-06-2023

Mooie actie prijs kwaliteit, het werd snel geleverd en het product is zoals verwacht.

Peter 20-06-2023

Tablet gekocht. Snelle service, goed verpakt. Was daarnaast de goedkoopste die ik online kon vinden.
Ga voor de volgende keer eerst op de site van belsimpel kijken, ik zeg doen!

hj spieker 19-06-2023

goed en snel geleverd het is de 2e keer dat ik een bestelling heb gedaan meet het zelfde resultaat prima tot de volgende keer

Patricia 19-06-2023

Telefoon snel en in goede orde ontvangen op het aangegeven pakketpunt. Werkt uitstekend.

S.pvd 19-06-2023

Goede ervaring met Belsimpel, levering is op tijd en duidelijke communicatie omtrent bestelling. Top!

G. Bieringa 19-06-2023

Voor mij was dit de aller voordeligste koop. Supersnelle levering. Prachtig mooi horloge
en ik ben er zeer blij mee. Hulde.

Harun 19-06-2023

Mijn bestelling alles in orde ontvangen, snelle levering,gebruiksvriendelijke goede website.