Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Casper 01-05-2023

Goed gezocht en vergeleken, maar Belsimpel was echt het goedkoopst. Daarnaast prima afhandeling van de order, goed verpakt en snel geleverd. Geheel tevreden.

David 01-05-2023

Eenvoudig te kiezen vanaf de website, artikelen worden snel geleverd en ze zijn vaak een van de goedkoopste leveranciers!

Peter 01-05-2023

Prima prijs snelle levering mooi toestel alleen hoesje vergeten te bestellen dat dan maar later

Ria 29-04-2023

Ze hebben een goede aanbeveling, ik wist precies wat ik kocht en wat ik er mee kon.
Ik vond het heel belangrijk voor mij.precies wat er stond heb ik gekregen.

Hans 29-04-2023

Belsimpel is een betrouwbare webshop met een breed aanbod zeer scherpe prijzen en snelle levering. Ook retourneren is geen probleem heb ik gemerkt.

Peter 29-04-2023

Ik vind BELSIMPEL altijd een geweldige webshop uit het verleden 8 jaar geleden zo ervaren en nu ook weer. GOED GEDAAN! Een volgende keer koop weer via deze webshop

Leo 29-04-2023

Goede en snelle service. Besteld op zaterdag 15 spril en zondag 16 april al geleverd.goed verpakt zodat de tablet niet kon beschadigen. Ben zeer tevreden.👍

Martin 29-04-2023

Snelle levering en bijna altijd het goedkoopst.
Je hoeft dus niet met zoveel sites te vergelijken, mooi makkelijk.

Siho 29-04-2023

Ik vind uw shop heel goed met goeie prijzen. De bezorg tijd was wel minder dan verwacht.

Het product (airpods pro 2) dat ik heb gekocht kwam in perfecte staat binnen en goed verpakt. Alles werkte ook zoals gewenst.

Ilse 28-04-2023

Snelle service, duidelijk en transparant. Telefoon hier besteld en accessoires.

Accesoire ging na 1 dag kapot. Contact gezocht via mail. Direct na een uur reactie. Hierna bewijs aangeleverd m.b.v. foto en direct na een paar uur weer reactie dat ze een nieuwe zouden toesturen. Keurig!

CBG 28-04-2023

Prima handige webshop.
Artikel besteld.
Werd de volgende dag netjes geleverd.

Erskin 28-04-2023

Bestelling 06 tel binnen 24 uur geleverd en goede communicatie per mail hier over

Henny 28-04-2023

Ik vondt het heel makkelijk te bestellen... en snelle levering. Helemaal top.

AEG 28-04-2023

Super, snel, zacht, goedkoop. Huawei watch fit 2 smartwatch. Ik ben tevreden met alles

H 28-04-2023

Supersnelle service en bezorging, fijne telefoon met goeie camera en mooi snel

N Leng 28-04-2023

goede services, snelle levering, beste kwaliteit van alle smaartphone, ook apple, goedkoop abonnement en losse telefoon.

Irene 27-04-2023

Iphone 11 besteld. Dag later in huis. Mooie prijs en super snelle levering! Alles netjes verpakt. Kortom bestellen!

Anja 27-04-2023

Uitstende shop.heel goede communicatie en een supersnelle verzending . Superservice

A. D. 27-04-2023

Duidelijke site met heldere info over de producten. Bestellen gaat makkelijk. Producten op tijd bezorgd. Fijne online winkel!

T Stortelder 27-04-2023

Duidelijk en snel behandeld goed verzorgd en snel geleverd veel keuze en zeker een aanrader

Albert 27-04-2023

Veel keuze en mogelijkheden. Makkelijk bestelproces en veel betaalmogelijkheden! Keurig op tijd geleverd in een goede verpakking.

Judith 27-04-2023

Ik ben erg tevreden over Belsimpel. Website is duidelijk en je kunt makkelijk bestellen. Door de emails die je ontvangt kun je goed het pakket volgen.

Joshua 26-04-2023

Top service mobiel was binnen 1 dag binnen en gemakkelijk mijn nummer kunnen behouden.

Angelien 26-04-2023

Het ene moment bedacht dat ik AirPods Pro wilde hebben het andere moment een super aanbieding bij Belsimpel gevonden. De volgende dag bezorgd! Heel tevreden en blij mee! 👌🏻

Linda 26-04-2023

Een prima webshop om te bestellen, eenvoudig en overzichtelijk en gewoon binnen 24 uur besteld en geleverd!!