Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

JS 09-08-2023

Duidelijke omschrijving van product. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.
Beleverd wat besteld is.

W. De wit 09-08-2023

Levering was binnen 24 uur en netjes afgeleverd. Prijs artikel was lager dan op andere sites.

Luna 08-08-2023

Belsimple offered the best price, short and quick delivery as well as the convenience to pick up your purchase in any of their stores.

Marjan 08-08-2023

Inmiddels al meerdere malen iets besteld bij Belsimpel. Goede ervaringen. Ditmaal een tablet voor mijn moeder van 82. Duidelijke website, zeer scherpe prijzen en snel geleverd. Kortom zeer tevreden.

Henk Vroom 08-08-2023

mooie webshop en makkelijk om snel een keuze te kunnen maken. Mobiel dag later al in huis. Prima dus

Hanja 08-08-2023

Goede service, alles keurig verzorgd en bezorgd, ik beveel Belsimpel aan, ook vriendelijke prijzen!!

Robin 07-08-2023

Vaak voordeliger dan andere winkels en bovendien voor een bepaalde tijd besteld de volgende dag in huis.
Helemaal top.

anoniem 07-08-2023

oude telefoon kapot gevallen, 's avonds nieuwe besteld, de volgende dag in huis. super snelle levering. keurig berichtje dat de bezorger later kwam als gepland. Super blij met mijn nieuwe telefoon Samsung A45

Piet 07-08-2023

Bestelde impulsief een dure telefoon. Wilde deze terugsturen maar leek in de terugzendprocedure om een reparatieverzoek te gaan. Telefoontje daarover werd snel en goed beantwoord. Kreeg ook snel mijn geld terug. Vervolgens een goedkopere telefoon gekocht. Wederom snel binnen. Goede service in het proces, terwijl het toch de goedkoopste winkel was.

ekraanen 07-08-2023

Overzichtelijke website met een ruim aanbod van kwalitatieve producten. Belsimpel is mijn betrouwbare webshop waar ik graag winkel.

Heleen 07-08-2023

Ik vond het best een dingetje om een telefoon online te kopen voor zo'n bedrag. Kan van alles mee gebeuren.
Of niet aankomen.
Maar het ging zo makkelijk. Volgende dag in huis in een keurige stevige verpakking. Blij met mijn aankoop.

K.H. JOOSTEN 07-08-2023

zeer makkelijk te bestellen en snel geleverd en keurig optijd,goed verpakt.
Heb me ook aangemeld voor teruggave van 50 EURO maar nog niks gehoord van de aanmelding.

Li 06-08-2023

Een snelle levering, goed degelijk verpakt en een mooie telefoon als nieuwe aanwinst.

Leon 06-08-2023

Ik was wat aan het rondkijken op internet naar prijzen van smartphones en niet direct de intentie om een nieuwe aan te schaffen. Verder wil ik niet de hoofdprijs betalen voor zo'n toestel. Via een andere site kwam ik uit bij een Motorola, waarvan de specs mij aanspraken en ook de prijs. Van meeste aanbieders had Belsimpel de aantrekkelijkste prijs. Op een zaterdagavond besteld en de volgende dag reeds in huis. Perfect ingepakt.

Gerdien 06-08-2023

Ik heb al vaker hier een telefoon gekocht. Goede service, snelle levering. Bij problemen wordt je snel geholpen.

Nel 05-08-2023

Het bestellen van mijn smartwatch ging heel gemakkelijk en het was netjes verpakt en de bezorging was ook netjes verpakt en op tijd geleverd

HL, Nijmgn. 05-08-2023

scherpe prijzen, snelle levering, duidelijke aankoopsite-informatie.....
Ik betreur dat er geen NFC optie, voor betalen op de mobiel zit......

Jan 04-08-2023

Prima telefoon en geleverd volgens afspraak.
Makkelijk kunnen bestellen.
Geen problemen gehad.

Paula 04-08-2023

Wij kopen eigenlijk nagenoeg alle telefoontjes en ipads bij Belsimpel.
De prijs is vaak erg goed vergeleken met andere winkels en de verzending is altijd snel en goed verpakt.
1x garantie aangesproken, dat moest toen via apple zelf. Verder duidelijke uitleg gekregen.

Melissa 04-08-2023

Ik heb voor deze shop gekozen gewoon weg omdat het product wat ik wou hier het goedkoopste was,
De levering was snel (dag later al) eat voor mij zeer prettig was aangezien als ik wat graag wil het z.s.m. wil hebben,
Het product was zeer goed en veilig verpakt...(ging zich om een mobiele telefoon).....zeker een aanrader om hier vaker te shoppen

Kees 04-08-2023

Nieuwe telefoon gekocht. Was snel besteld en ook snel geleverd. Zoals ik gewend ben van deze webwinkel. Geen problemen tegengekomen dus dik tevreden

AM 04-08-2023

De informatie op de website over het product was duidelijk. De levering van het product was snel.

Rotterdammer 04-08-2023

Snel en makkelijk besteld, vlot geleverd.
Het enige mindere puntje is de cashback actie, die niet direct wordt doorgevoerd maar of zo geregeld is door Belsimpel?

Sami Bakar 03-08-2023

Ik kende deze winkel nog niet (belsimpel), maar ik was op zoek naar een mobiele telefoon na het gedoe om hem bij andere winkels te kopen, ze zeggen dat hij nieuw is, dan kom ik erachter dat hij gebruikt is.
Toen vond ik deze winkel en besloot ik hier te proberen te kopen.
De transactie was transparant en eerlijk, ze leverden een mobiel volgens de specificaties en snel
Er is geen gedoe, het aankoopproces verloopt soepel en u kunt teruggaan en uw aankopen bekijken, zelfs zonder een account aan te maken
Ik ben tevreden over deze winkel en het is een van mijn favoriete winkels geworden

Zomer 03-08-2023

De goedkoopste Motorola was bij belsimpel te verkrijgen,snelle levering en goede site