Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alexander 18-08-2023

Voor Belsimpel haar lage prijs en de zeer snelle levering krijgt ze van mij een 10.

Herm 18-08-2023

Vertrouwd adres om je telefoon te kopen als ik een nieuwe nodig heb kom ik prijs technisch altijd hier terecht. Super snelle verzending Goede service.
Kortom mijn winkel!!!

Henk 18-08-2023

Goede levering en een goede prijs kwaliteit van het product .ben er dan ook meer dan tevreden mee

Karim kassar 18-08-2023

Fantastisch telefoon gekocht hierzo, betalen was makkelijk en goed. Geen moeite en goeie prijzen. Telefoon kwam ook volgend dag binnen in top conditie.

Victor nieuwenhuis 17-08-2023

Ik heb hier mijn galaxy a54 5g gekocht. Hij is super goed en erg goedkoop. Top!!

Petra 17-08-2023

Prettige winkel. Snel geleverd voor een goede prijs. Al meerdere telefoons hier gekocht en altijd goede service.

Rik 17-08-2023

Hele mooie prijs gekregen op mijn nieuwe smartwatch Samsung Galaxy Watch 4 Groen 44mm
Erg tevreden met de service.

fred1104 17-08-2023

Een zeer snelle levering, en een voordelige prijs ten opzichte van andere aanbieders

cees 17-08-2023

Ben weer bij Belsimpel terecht gekomen vanwege het juiste product wat ze konden leveren.
Het was op voorraad en werd supersnel uitgeleverd en de bezorging door DHL kon niet beter.
Keurig verpakt, verzegeld vanaf fabriek en geheel zoals op de website gekozen qua uitvoering geleverd.
Hier wordt je blij van dat dit nog steeds gebeurt, super.
Ook voldoet het gekozen product, tablet, geheel aan de verwachtingen.
Kwaliteit is ruim voldoende en het tablet is zeer netjes afgewerkt.
Gekozen voor de 4gb. memory en 128Gb int. versie vanwege de vele technische app's die ik gebruik.
Dat levert samen met de proc. geen probleem op.
Je merkt wel dat de proc. geen turbo uitvoering is maar toch ruim voldoende voor de taken waar die voor wordt ingezet. (domotica projecten).

Clara 16-08-2023

Levering volgens afspraak. De verpakking was goed en veilig. Helaas geen handleiding erbij, die heb ik op de website van Samsung gevonden.

Saskia 16-08-2023

Duidelijke info, goede voorraad, snelle levering. Komen eenvoudig hun beloftes na.

Luuk 15-08-2023

Binnen één dag het artikel thuis ontvangen.
Super dat er nog zulke webwinkels bestaan.

Frits Scheffer 15-08-2023

Zoals altijd snel geleverd
Voor me zelf en voor vrienden besteld
En een top service

Jaap 15-08-2023

Heb gekozen voor belsimpel voor goede vroegere ervaring. Alleen jammer; een paar dagen later gekocht had ik het toestel voor niets gehad bij een abonnement van 2 jaar.
De a14 bevalt overigens goed. Misschien voortaan een hint geven aan de klant als er een aktie komt

N.E. 14-08-2023

Snelle service. Ook direct een bericht ontvangen dat de bestelling geplaatst kon worden ivm op dat moment niet beschikbare watch.

Roel Huberts 14-08-2023

Mini Ipad scherp geprijst.
Na 2 dagen Ipad thuis.
Goede communicatie.
Kortom; what you see is what you get.
Mijn vrouw heeft vorig jaar ook bij belsimpel een Ipad gekocht. Het zelfde verhaal.
Een grote pluim voor belsimpel.nl

Benny 14-08-2023

Altijd enorm assortiment en de scherpste prijzen voor losse toestellen. Hoe ze het doen weet ik niet, maar ik kan Belsimpel iedereen aanraden en dat doe ik ook.

Nicolette 14-08-2023

De laagste prijs voor de telefoon waar ik naar op zoek was. Snelle levering en scherpe prijzen. Top!

Arnold 13-08-2023

Ik koop al jaren de telefoons voor mij en mijn vrouw bij Belsimpel tot volle tevredenheid. Zo ook dit jaar een Galaxy S22, en ook dat verliep zoals gebruikelijk probleemloos

Carin 13-08-2023

Ik heb er niet voor gekozen, maar tijdens mijn zoektocht naar een andere mobiel kwam deze tevoorschijn. En het toestel was in de aanbieding. Dus maar besteld. De levering was super snel. Goed verpakt. Ik bestel als het me uitkomt zo weer bij Belsimpel

Jeroen 13-08-2023

Betrouwbaar en snel! Daarom heb ik gekozen voor Belsimpel. Daarnaast zitten ze ook in Groningen, waar ik ook woon, dus maakt het ook makkelijk langs gaan :)

Naomi 13-08-2023

Lekker overzichtelijke shop met super snelle levering. Indien code niet voorradig is verschijnt deze binnen een paar minuten alsnog in je mail. Zeker een aanrader!

Dave van Tol 13-08-2023

Ik vind het best een ding om een duur product als een telefoon online te bestellen, maar na onderzoek wilde ik een specifiek model hebben dat niet standaard in de fysieke winkels ligt.

Toen kwam ik bij Belsimpel uit, een mooie site die makkelijk is om te gebruiken. De telefoon was gewoon op voorraad en na het bestellen kwam deze ook de volgende dag (een zondag) al aan.

Had het niet beter kunnen wensen en zal waarschijnlijk over een paar jaar wanneer ik weer aan een nieuw toestel toe ben mijn zoektocht meteen bij Belsimpel beginnen.

Erwin den Hartog 12-08-2023

Zaterdagavond S23 plus besteld, zondag netjes afgeleverd echt hele snelle en goede service.

Ed 12-08-2023

Prima toestel, bevalt heel goed. Mooi beeld, ook uitstekend te lezen in de zon. Foto's zijn heel goed. Door de camera die wat uitstreekt gaat het toestel wel wiebelen als het op tafel ligt. Met een beschermhoesje heb ik dat opgelost. Weinig bloatware. Google wil zich natuurlijk overal mee bemoeien maar met wat zoeken was dit allemaal uit te zetten. Accu gaat bij mij in een dag minder dan half leeg.