Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1221 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karin 31-08-2023

Goede prijs en snelle levering. 's Avonds besteld en de volgende dag geleverd. Prima!

Jablo 31-08-2023

Duidelijk website mooie prijzen zijn altijd concurrerend en snelle bezorging

Cees Mejer 30-08-2023

Op het product zelf, een Samsung A54, heeft Belsimpel geen invloed, maar het aankoop en bezorg traject is eenvoudig en verloopt zoals beloofd is. De prijs was aanzienlijk lager dan bij de concurrentie.

koko 30-08-2023

alles was snel geregeld,en je word prima op de hoogte gehouden ! alles ook zeer dudelijk

Seger 30-08-2023

Echt wat een top service! Je bestelt een product, voert je je gegevens in en betaald als laatste. Direct een mail of de bestelling is gelukt. Verder houden ze je goed in de gaten met je bestelling. En dan het top punt. Binnen 24 uur geleverd. En kun je meteen genieten van je bestelling! Min punten heb ik nu niet echt, maar er kunnen altijd dingen veranderd worden. Vandaar de 9.

Gerplugenco 30-08-2023

Duidelijke omschrijving wat je koopt. Prijs is goed, levertijd is kort. Overzichtelijke site.

Henk Luten 30-08-2023

Duidelijke afspraken die nagekomen worden en een grote keuze aan losse toestellen.

Anke 30-08-2023

Ik ben erg tevreden over de verhouding prijs/kwaliteit en ook over de snelle levering.

Wendy 29-08-2023

Zeer blij met mijn nieuwe telefoon. Super mooie prijzen heeft belsimpel en snelle bezorging!!!

Willem van Braak 29-08-2023

Ik heb al meerdere producten via Belsimpel gekocht. Komen vaak als goedkoopste uit de bus in prijsvergelijkers. Leveren bijzonder snel en het bestelproces is zeer prettig ingericht,

Mathijs 29-08-2023

Ik kwam hier terecht, omdat het hier het goedkoopst was want had nog geen ervaring met de site en het bedrijf op zichzelf. Ik had het besteld dag daarna direct geleverd en was enorm verrast kreeg namelijk heel veel updates dus ben enorm blij met mijn aankoop.

Aart 29-08-2023

Goedkoopste volgens Consumentenbond, goede ervaring in het verleden bij aankoop andere telefoon

Leo Konings 29-08-2023

Vlot, opmerkzaam, snel, redelijke prijzen. Ik ben al jaren klant zonder problemen. Geen gedoe en geen agressieve marketing, wel en intelligente opvolging.

Appie 28-08-2023

Inderdaad vandaag besteld morgen in huis. Prima geregeld. Product in prima verpakking ontvangen.

Nancy 28-08-2023

Fijne shop en overzichtelijk snelle levering en goede aanbieding van het product wat ik zocht

janjaap 28-08-2023

doet zijn naam eer aan geen gelul of flauwe kul doen wat ze horen te doen en komen snel hun woord na

Alexander 28-08-2023

Makkelijk en snel verlengen.
Telefoon de volgende dag al in huis, helemaal blij mee.

Erikt 28-08-2023

Prima webshop met zeer concurrerende prijzen, dat Belsimpel! Al meerdere malen producten gekocht bij dit bedrijf en steeds zeer tevreden! De allerlaatste aankoop was ook prima - misschien had 'ie er nog net ietsje sneller kunnen zijn.

Thootje 28-08-2023

Fijne winkel met scherpe prijs en snelle bezorging. In korte tijd twee telefoons gekocht. Beide keren snelle bezorging en goede prijs vergeleken met de concurrentie. Als je net zoals ik niet met telefoons om kan gaan, een sterke aanrader!

Bel simpel 28-08-2023

De bestelling plaatsen ging snel en goed en de bestelling werd de volgende dag keurig netjes verpakt afgeleverd.

Gretl 27-08-2023

We kopen nu al een paar jaar bij Belsimpel. Fijne site, veel nuttige reviews over de artikelen en super vlotte levering. Wij blijven terugkomen.

Mohammed 26-08-2023

Snelle levering onopvallende verpakking heb met belsimpel altijd goede ervaringen gehad is mijn 4e smartphone die ik hier heb gekocht

Nico van Bruggen 26-08-2023

Een gemakkelijke site om toestellen te vergelijken en te kopen met de wetenschap dat je niet te veel betaald

Marc 25-08-2023

Duidelijke site en makkelijk te bestellen. Zeker een snelle levering, top. Ook de goedkoopste op internet op dat moment

Asana 25-08-2023

Nog niet zo veel bij Belsimpel gekocht maar beide keren uitermate tevreden met hen. Duidelijke website, goede prijzen, snelle levering en met name uitstekende service bleek toen er fabrieksdefect in een product bleek. Belsimpel loste eea zeer snel op.. Belsimpel is een aanrader!