Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

BenD 02-08-2023

Duidelijke keuze mogelijkheden en een duidelijk menu dat je door de order helpt. tevens is de snelle elvering een groot pluspunt.

RtB 02-08-2023

Duidelijke beschrijving van je aan te kopen toestel, scherpe prijzen. Super snelle levering.

Chris 02-08-2023

Snelle levering en goede prijs. Koop over het algemeen mijn mobiele telefoon(s) hier.

Tim 02-08-2023

Altijd goede ervaringen met Belsimpel en dit keer niet anders bij de aanschaf van een Applewatch. Scherpe prijzen en super snelle levering. Super!!

Yvonne80 02-08-2023

Duidelijke productinformatie, goede prijzen en snel verzonden. Enige gekke was dat ik 2 dezelfde bestellingen deed achter elkaar en koerier kwam 2 dagen bezorgen. 1 dag erna, 1 2 dagen later

Manita 01-08-2023

Supersnelle levering. Mijn pakketjes kwamen de dag na bestelling al aan, goed verpakt. Ook als je prijzen met andere aanbieders vergelijkt komt Belsimpel er goed uit. Ik raad deze winkel aan.

Jelle 01-08-2023

Overzichtelijk met uitgebreide productinformatie, helpt bij het maken van de juiste keuze

Remco 01-08-2023

Ze hebben altijd de nieuwste telefoons voor een goede prijs en versturen snel!

Toen ik problemen had heeft support me goed geholpen.

maureen 01-08-2023

Mooi toestel, doet wat het moet doen. Jammer dat bij het hoesje niet stond dat je de telefoon in het hoesje niet draadloos kan opladen. Super snelle service. Alleen de plostnl heeft hem zo neergelegd en niet gevraagd om een handtekening. Maar dat komt door Postnl en niet door belsimple.

R 01-08-2023

Heb hier besteld en kreeg draadloze oordopjes die niet werkten en in mijn opinie ook gebruikt waren.
Dit is helaas niet de eerste keer dat iets zogenaamd nieuw is en uiteindelijk niet goed werkt.

Albert Lok 01-08-2023

Deze webshop krijgt van mij 10 punten, punt 1 voor de prijs, en verder de keurige en zeer snelle levering, tevens erg prettig en snel Kontakt met de klantenservice 100 %

Ray 01-08-2023

Prima bestelproces. Levering snel, zoals aangegeven. Duidelijke product informatie. Goede prijsstelling. Prima voor elkaar.

G. 01-08-2023

Snelle en correcte levering voor een goede mobiele telefoon, ontvangen wat ik verwacht had.

Cillyd 01-08-2023

Nieuwe telefoon gekocht, alles zoals beschreven, ben er erg content mee.
Snelle levering, keurig verpakt.
Top!!

Marc 01-08-2023

Super aanbieding. Goede omschrijving van het product. Snelle levering zoals omschreven.

Trudy 01-08-2023

Snel geleverd volgens planning, beste prijs in vergelijkingmet andere websites, goed verpakt

Martijn432 01-08-2023

Het is makkelijk, snel en duidelijk.
Geen poespas en duidelijke informatie.
Zal de specificaties van de telefoon zijn goed te zien waardoor vergelijken makkelijker is. Het is ook echt super chill dat je je telefoon om bijv. Maandag kan bestellen en hem al dinsdag thuis hebt, heel fijn als je telefoon kapot gaat en gelijk een nieuwe moet hebben. Kortom helemaal top.

Joyce 21-07-2023

Wij bestellen altijd onze telefoons via belsimpel.
Goede service en goede telefoons en goede prijzen.

Ruud 18-07-2023

Zeer prettig telefoongesprek, zeer tevreden over de aankoop - qua techniek en prijs

Chantal 18-07-2023

Snelle levering s’avonds besteld de volgende dag in huis! Iwatch ziet er top uit! Dus kort om erg blij mee ☺️

Johannes 18-07-2023

Belsimpel heeft altijd leuke prijsjes van telefoons, altijd ons adres voor nieuwe telefoons, de hoesjes blijven altijd goedkoop

R. Prinsen 18-07-2023

Niet de eerste keer dat ik producten bestel via BELsimpel. Nu een paar leuke Google producten gekocht. Belsimpel komt qua prijs er sowieso goed uit. Daarnaast gaat het bestellen vlot en zonder gedoe. Netjes en op tijd bezorgd en dat is wat je graag wilt, toch?
In de toekomst zal ik er zeker weer bestellen als ze een mooie aanbieding hebben

Willem Willems 18-07-2023

Had eerst een Oppo A17 bij een andere webshop besteld ivm een gunstige prijs van €135 . Echter nadat alles was geïnstalleerd kwam ik erachter dat daar geen NFC , een functie om met telefoon te betalen, op zat. Deze geroutineerd en ben gaan zoeken op de websites. Belsimpel als enige bood een Otto A57 incl. de NFC functie aan voor €140.

Kees 18-07-2023

Prima mogelijkheden om te vergelijken en te beoordelen. Makkelijk om te betalen en zeer snelle bezorging.

Bart van Buuren 18-07-2023

Alles hadden ze op voorraad en alles was zo geregeld. Het was een snel geregeld