Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1218 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joyce 21-07-2023

Wij bestellen altijd onze telefoons via belsimpel.
Goede service en goede telefoons en goede prijzen.

Ruud 18-07-2023

Zeer prettig telefoongesprek, zeer tevreden over de aankoop - qua techniek en prijs

Chantal 18-07-2023

Snelle levering s’avonds besteld de volgende dag in huis! Iwatch ziet er top uit! Dus kort om erg blij mee ☺️

Johannes 18-07-2023

Belsimpel heeft altijd leuke prijsjes van telefoons, altijd ons adres voor nieuwe telefoons, de hoesjes blijven altijd goedkoop

R. Prinsen 18-07-2023

Niet de eerste keer dat ik producten bestel via BELsimpel. Nu een paar leuke Google producten gekocht. Belsimpel komt qua prijs er sowieso goed uit. Daarnaast gaat het bestellen vlot en zonder gedoe. Netjes en op tijd bezorgd en dat is wat je graag wilt, toch?
In de toekomst zal ik er zeker weer bestellen als ze een mooie aanbieding hebben

Willem Willems 18-07-2023

Had eerst een Oppo A17 bij een andere webshop besteld ivm een gunstige prijs van €135 . Echter nadat alles was geïnstalleerd kwam ik erachter dat daar geen NFC , een functie om met telefoon te betalen, op zat. Deze geroutineerd en ben gaan zoeken op de websites. Belsimpel als enige bood een Otto A57 incl. de NFC functie aan voor €140.

Kees 18-07-2023

Prima mogelijkheden om te vergelijken en te beoordelen. Makkelijk om te betalen en zeer snelle bezorging.

Bart van Buuren 18-07-2023

Alles hadden ze op voorraad en alles was zo geregeld. Het was een snel geregeld

Dirk 18-07-2023

Ik heb wel vaker bij Belsimpel artikelen gekocht ze hebben mooie aanbiedingen de producten zijn erg goed en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed

Zoz 18-07-2023

Bestelling proces was snel en duidelijk. Product netjes op tijd geleverd en ben zeer tevreden met het product

Anouk 17-07-2023

Zoals altijd bij Belsimpel, goede prijs en snelle levering. De bijbestelde screenprotector is van goede kwaliteit. Erg tevreden!

Lucas 17-07-2023

Heel goed . Alles zeer duidelijk.
Snel geleverd .
Geen minpunten.
Volgende aankoop weer bij Belsimpel

Bas 17-07-2023

Online besteld. Telefoon beviel echter niet, dus zonder enige moeite en/of kosten om kunnen ruilen tegen een ander model. Telefoontje naar de klantenservice werd direct en goed beantwoord.

kevinliu 17-07-2023

Snel, betrouwbaar en goede prijzen. alles wat je wil........ had mijn xiaomi 13 volgende dag en voor beste prijs.

Call Me @ 17-07-2023

Duidelijke site, die het nodige belooft EN het daarna ook waar maakt.
Prima prijs/pret-verhouding waardoor ik voor de aankoop van mobieltjes er steeds terug kom.

Eveline 17-07-2023

Goedkoopste winkel voor wat ik zocht: langdurig lage prijs. Goede snelle levering

Ellis 16-07-2023

Heel blij met de zeer snelle levering van mijn mobiele telefoon, zodat ik maar 1 dag zonder heb hoeven doen toen mijn oude mobiel stuk ging. Concurrende prijs en kon meteen bijbehorend hoesje bestellen in de gewenste kleur.

Arthur 16-07-2023

Twee smartwatches gekocht welke hier totaal ruim 60 euro goedkoper waren dan in een winkel.
Ook het verzenden en ontvangen ging snel!

Pietersen 16-07-2023

Goede en snelle levering, tevens ook een goede prijs vergeleken met andere online webshops.

Het bestellen was best simpel bij Belsimpel.

Yvonne 16-07-2023

Duidelijke website, gebruikersvriendelijk, telefoon is makkelijk te bestellen en de levering verloopt prima

Anne Marie Blaauw 16-07-2023

Het is niet de 1ste keer, dat ik hier een telefoon heb gekocht. Website is duidelijk en werkt vlot. Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Ben heel tevreden met mijn telefoon. Hij doet alles wat ik ervan verwacht had. Is een slag groter dan mijn vorige, maar dat vind ik juist fijn. Mooi helder scherm.

René 16-07-2023

Zaterdag om 23.30 besteld en zondag om 14 uur geleverd, kon het bijna niet geloven

Warsame 15-07-2023

Heel goed en ik gebruik heel makkelijk, en prijs is duur maar kwaliteit goed

Sia 15-07-2023

Prima bedrijf om zaken mee te doen , al meerdere keren gebruik van gemaakt. Snelle levering en goede service!!

Jora 15-07-2023

Prijzen goed met elkaar vergeleken en belsimpel kwam het goedkoopste uit de bus en het product is snel en goed geleverd. Ik ben er blij mee.