Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angelie 10-07-2023

Website heel duidelijk. Snelle levering op afgesproken datum. Goeie prijs.

Adrian 10-07-2023

Compleet duidelijk en betaalbaar, levering is een beetje traag maar geduld is een schone zaak

Bert 10-07-2023

Makkelijk zoeken naar welke telefoon je wilt kopen,
En zeker niet te duur.
Snel geleverd.

René 10-07-2023

Belsimpel had een hele mooie aanbieding voor mijn Apple Watch en snel geleverd. Vertrouwd en goed, wat wil je nog meer. Mijn volgende Apple product komt weer van Belsimpel 👍

WiCo 10-07-2023

Prima uitstekende service en vreselijk snel, in de positieve zin van het woord.

Frans 63 09-07-2023

Prima shop waar je een goed advies krijgt naar aanleiding van je wensen. Je gewenste product wordt vervolgens snel geleverd. Tot nu toe nog geen spijt van om hier te bestellen.

Dnsvm 09-07-2023

AirPods pro 2 besteld want hier waren ze het goedkoopst. Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en de oortjes waren de volgende dag netjes in huis. Top!

Ruben 09-07-2023

Het product werd op tijd geleverd. Daarbij heb ik dankzij de filters het juiste product gekozen.

Cora 09-07-2023

Ik had mijn keuze al gemaakt. Bij Belsimpel kon ik deze bestellen voor een goede prijs. Super snelle levering. Netjes verpakt.

Hielke 09-07-2023

Super helder, de prijs en afhandeling snel. Eigenlijk alles perfect.
Ik kan Belsimpel aan iedereen aanbevelen!

M. F. 08-07-2023

Goede deal, goed geholpen en snel geleverd! Dit was mijn tweede aankoop via belsimpel, eerste keer geen spijt gehad en nu ook niet. Volgende keer weer via belsimpel!

Hans 08-07-2023

Twee weken geleden de Samsung Galaxy 4 smartwatch besteld bij Belsimpel. Op zaterdag besteld en niet te geloven, op zondag al in huis. Wat een schitterende service. Ook was de Watch bij Belsimpel nog de goedkoopste. Hele fijne webshop om iets te bestellen

DH 08-07-2023

Belsimpel klantenservice is ongelooflijk!!!
Ik heb onlangs een Google Pixel 7 Pro besteld met een bronzen frame bij Belsimpel. Helaas hebben ze me een telefoon met een zilveren frame gestuurd. Toen ik contact opnam met de klantenservice, vertelden ze me dat het mijn fout was en dat ik het verkeerd zag. (Nu al 2weken verder)

Ik ben erg teleurgesteld over de manier waarop Belsimpel deze situatie heeft afgehandeld en ik zou hier niet meer kopen.

arjen 08-07-2023

Belangrijkste reden om te kopen bij belsimpel is de zekerheid dat je jouw bestelde artikel binnen de afgesproken termijn krijgt en vaak is dat 1 dag. Ik kijk altijd goed waar ik de beste prijs vind voor het artikel dat ik wil hebben en ik kom iedere keer weer uit bij Belsimpel. Zover ik me kan herinneren heb ik bijna al mijn gsm' s en tablets aangeschaft via Belsimpel

Tr 08-07-2023

Goedkoopste prijs kwaliteit verhouding.
Specificaties en uitleg worden goed omschreven

Mehmet 07-07-2023

Geweldige aankoop. Ging heel snel verzending en bezorging. Heel blij ermee. Mobieltje perfect obv prijs performance

Danielle 07-07-2023

Het was een online aankoop, makkelijk en snel besteld en de volgende dag was mijn nieuwe telefoon al in huis. Erg blij mee 😊

Hans 07-07-2023

Bestel hier al enkele jaren smartphones en smartwatches/trackers.
Keurige service, je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling.
Bestellingen altijd netjes verpakt, erg fijn gezien het meestal toch wat duurdere spullen zijn.
Nog geen gebruik gemaakt van de aftersales, maar volgens mij zit dat wel goed...

peter 07-07-2023

Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan, al verkocht men de mij gewenste tablet niet in de winkel.
Toen maar per internet besteld. Kwam snel.

Top shop 07-07-2023

Goedkoopste product, makkelijk bestellen
en snelle levering. Eerder al goede ervaring dus dan kom ik graag terug

Bibi 07-07-2023

Ik bestel al jaren bij Belsimpel mijn nieuwe telefoons en abonnementen.
Ergo ik ben zeer tevreden over de correcte en snelle service van Belsimpel.

AnSmelt 07-07-2023

Koop al jaren bij Belsimpel, omdat het een zeer betrouwbare en correcte webwinkel is. Altijd een zeer snelle levering en altijd goedkoper dan elders!

Johan 07-07-2023

eenvoudig de bestelling gedaan via de website nadat deze gevonden is als de goedkoopste aanbieder. Daarna afgeleverd zoals aangegeven tijdens het bestellen.

AirPods 06-07-2023

Zo tevreden! Hele snelle verzending fijne bezorging goed aangekomen en het product had een goede prijs , dankjewel belsimpel !

Strijkers 06-07-2023

Snelle en correcte levering.Komen de beloftes na.Produkt goed verpakt.Kortom alles in orde.