Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ingrid 26-10-2023

Vond meteen wat ik zocht, en nog goedkoper als ergens anders.
Ben heel blij met mijn aankoop

Monique 26-10-2023

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat zij de voordeligste zijn bij de aanschaf van een nieuwe telefoon en het een hele overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site is met een goede zoekfunctie.

De specs van de telefoons zijn heel overzichtelijk waardoor je makkelijk kunt vergelijken tussen verschillende telefoons.

Snelle service, de volgende dag had ik de telefoon al binnen.

Lidy 26-10-2023

Alles keurig en snel geregeld ben zeer tevreden
Is niet de eerste keer dat ik een telefoon bestel

tineke 26-10-2023

Meerdere keren heb ik producten bij Belsimpel besteld. Het is altijd keurig op tijd geleverd, je kunt er echt vanop aan dat je bestelling snel en netjes afgehandeld wordt.

jeanne 25-10-2023

over alles dik tevreden! ik ga voor de volgende aankoop beslist weer terug naar de site van bel simpeldolgelukkig met de spullen !

BM Smit 25-10-2023

Het zoeken op type Iphone zou nog iets makkelijker kunnen dan dat het al is, maar eigenlijk een super prettig werkende webshop.
Prijs en levertijden zijn ook zeer goed.

Rida 25-10-2023

Snelle levering en een bijzonder ruim assortiment. Alleen nog maar Belsimpel voor mijn aankopen!

JC 25-10-2023

Overzichtelijke site, nette prijzen. .......................................................................................................................................................................

Wim 25-10-2023

Realistische prijs en (zeer) snelle levering. Echter bezorging ver onder de maat. Nieuwe iPhone werd voor de deur neergelegd zonder bewijs van ontvangst te hoeven tekenen. Dus graag in zee gaan met een professionele bezorgdienst.

Ellen 25-10-2023

Al vaker bij Belsimpel besteld en wederom een goede ervaring. Snelle levering, scherpe prijzen, geen poespas, duidelijke website. Gewoon niets op aan te merken.

Dorus 24-10-2023

Makkelijk bestellen, duidelijke uitleg, goede revieuws, snel in huis om alles te installeren, zodat je gelijk aan de slag kan.

Geert Gelling 23-10-2023

Heb al eerder bij Belsimpel besteld, en het ging vlotjes. Tablet uitgezocht en besteld. Artikel werd snel en goed verpakt opgehaald bij een ophaalpunt. Zeer tevreden over Belsimpel.

Boot 23-10-2023

Vlug en goed geleverd. Gunstige prijs. Goed produkt. Ik ben er erg blij mee.

Simon 23-10-2023

Snelle levering van mijn smartphone voor een redelijke prijs, goede service

Tom 22-10-2023

Ik vind belsimpel de beste site om een telefoon uit te kiezen en ik kom hier altijd terug. Je kan de verschillende telefoons en abonnementen super eenvoudig met elkaar vergelijken, en alle informatie die je maar wilt hebben kan je er vinden. Zo voorkom je eenvoudig een miskoop! Makkelijk, overzichtelijk en ook nog eens scherp geprijsd. Wat wil je nog meer?

Veronique 22-10-2023

Alles is goed gegaan. Niks op aan te merken. Zou zeker nogmaals iets kopen via belsimpel.

Ronald 22-10-2023

Groot aanbod en snelle levering.
Reviews zijn ook goed; zowel over Belsimpel als over de aangeboden produkten.

Peter 21-10-2023

Mijn vrouw was aan een nieuwe telefoon toe, kon bij Belsimpel gemakkelijk zoeken en vinden waar ik naar op zoek was. duidelijk, simpel, en gemakkelijk besteld. Als ik weer een telefoon zou moeten hebben kom ik zeker weer bij Belsimpel buurten

Andrea 21-10-2023

Deze winkel had de laagste prijs. De website was duidelijk en overzichtelijk, het bestelling ging gemakkelijk. De levering ging vlot.

M 21-10-2023

Ik bestel al meerdere keren IPhone via Belsimpel. Begin oktober heb ik ‘s avonds voor 00:00 u een recent IPhone besteld. Het was de derde keer dat ik iPhone via Belsimpel gekocht. Tot mijn verbazing kreeg ik de volgende ochtend vroeg al bericht dat mijn bestelling opgehaald kon worden bij het ophaalpunt. Wat was het snel geregeld! Ik was helemaal blij mee!
Van mijn ervaring tot nu toe is het service van Belsimpel in de loop der jaren alleen maar beter geworden!!

Peter 21-10-2023

Vlot besteld en snel geleverd, deugdelijke verpakking en de telefoon doet het compleet gelukt ook met het overzetten van de appjes

Betrouwbare partner 20-10-2023

Belsimpel is een ideale en betrouwbare shop om mijn nieuwe telefoon te bestellen.

Bram 20-10-2023

Telefoon gezien, besteld, betaald en binnen een paar dagen dagen in huis. Tot nu toe drie nieuwe telefoons daar gekocht en drie keer met hetzelfde resultaat, kan niet beter. Simpel is dus letterlijk... gewoon simpel! Niets meer aan doen :-)

Timmertje 20-10-2023

Geweldige shop met fantastisch spontaan personeel. Bestelling kwam een dagje later binnen. Keurig afgehandeld met een voucher.

Roos 19-10-2023

1x keer per jaar of om het jaar (sorry vaker heb ik geen nieuwe telefoon nodig) kijk ik als eerste op Belsimpel.
Meestal gaat mijn "oude" telefoon weer door naar familie als diegene aan een andere telefoon toe is.
Veel keus en de prijzen zijn vaak iets lager dan andere aanbieders.
Ik had al een tijdje de Sony Xperia 1V op het oog, maar die is stevig geprijsd.
Belsimpel bied ook outlet modelen aan die geretourneerd zijn en niet van nieuw te onderscheiden.
Ik had al een aantal keer gekeken op de website en zag de Sony Xperia 1V ook als outlet staan en Als nieuw en ook super geprijsd!
Dus heb mijn slag geslagen!
Super tevreden, snelle levering en goede service!