Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1219 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald 22-10-2023

Groot aanbod en snelle levering.
Reviews zijn ook goed; zowel over Belsimpel als over de aangeboden produkten.

Peter 21-10-2023

Mijn vrouw was aan een nieuwe telefoon toe, kon bij Belsimpel gemakkelijk zoeken en vinden waar ik naar op zoek was. duidelijk, simpel, en gemakkelijk besteld. Als ik weer een telefoon zou moeten hebben kom ik zeker weer bij Belsimpel buurten

Andrea 21-10-2023

Deze winkel had de laagste prijs. De website was duidelijk en overzichtelijk, het bestelling ging gemakkelijk. De levering ging vlot.

M 21-10-2023

Ik bestel al meerdere keren IPhone via Belsimpel. Begin oktober heb ik ‘s avonds voor 00:00 u een recent IPhone besteld. Het was de derde keer dat ik iPhone via Belsimpel gekocht. Tot mijn verbazing kreeg ik de volgende ochtend vroeg al bericht dat mijn bestelling opgehaald kon worden bij het ophaalpunt. Wat was het snel geregeld! Ik was helemaal blij mee!
Van mijn ervaring tot nu toe is het service van Belsimpel in de loop der jaren alleen maar beter geworden!!

Peter 21-10-2023

Vlot besteld en snel geleverd, deugdelijke verpakking en de telefoon doet het compleet gelukt ook met het overzetten van de appjes

Betrouwbare partner 20-10-2023

Belsimpel is een ideale en betrouwbare shop om mijn nieuwe telefoon te bestellen.

Bram 20-10-2023

Telefoon gezien, besteld, betaald en binnen een paar dagen dagen in huis. Tot nu toe drie nieuwe telefoons daar gekocht en drie keer met hetzelfde resultaat, kan niet beter. Simpel is dus letterlijk... gewoon simpel! Niets meer aan doen :-)

Timmertje 20-10-2023

Geweldige shop met fantastisch spontaan personeel. Bestelling kwam een dagje later binnen. Keurig afgehandeld met een voucher.

Roos 19-10-2023

1x keer per jaar of om het jaar (sorry vaker heb ik geen nieuwe telefoon nodig) kijk ik als eerste op Belsimpel.
Meestal gaat mijn "oude" telefoon weer door naar familie als diegene aan een andere telefoon toe is.
Veel keus en de prijzen zijn vaak iets lager dan andere aanbieders.
Ik had al een tijdje de Sony Xperia 1V op het oog, maar die is stevig geprijsd.
Belsimpel bied ook outlet modelen aan die geretourneerd zijn en niet van nieuw te onderscheiden.
Ik had al een aantal keer gekeken op de website en zag de Sony Xperia 1V ook als outlet staan en Als nieuw en ook super geprijsd!
Dus heb mijn slag geslagen!
Super tevreden, snelle levering en goede service!

Zaanstad 19-10-2023

Zeer slechte service en geen klantvriendelijkheid hier bij belsimpel. een telefoon met abonnement besteld en na bevestiging van belsimpel dagenlang niks gehoord, meerdere keren ernaar gevraagd maar geen reactie. Nu ongeveer 2 weken verder en nog steeds geen telefoon binnen of reactie wat de reden is en antwoorden op de vragen. Zeer slechte service dit en erg kwetsend.

Rob 19-10-2023

De Airpods Pro (2nd gen.) waren scherp geprijsd en vlot en goed verpakt geleverd.

Edwin 18-10-2023

zeer duidelijke website.
gunstigge prijzen
zeer goede omschrijving en diudelijke uitleg.

TvdM 18-10-2023

goede prijs in vergelijking met andere webshops maar helaas trage levering !

Willemien 18-10-2023

Voor de 5e keer mijn telefoon gekocht bij Belsimpel. Snelle levering en geen gedoe. Kortom, een aanrader.

Uitstekend, alles ging perfect. 17-10-2023

In verleden was ik ook zeer tevreden over Belsimpel. Vwb prijs, hoef je nergens anders te kijken, je kan aannemen dat het voordeligste is, site is goed duidelijk. In de toekomst is Belsimpel blijft mijn favoriete winkel, ik raad het aan iedereen.

Ria 17-10-2023

Een hele leuke Shop, en vooral Duidelijk,en hij was ook nogeens de (de Prijs is het Bewijs)Goedkoopste.

arjan 17-10-2023

snel en goed. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling kan verwachten. Via internet bestellen ging super snel en erg duidelijk

Dd 17-10-2023

Goede informatie, over alles,en snelle bezorging.
Fijne pixel 6 telefoon.
En geen gezeur over een abonnement nemen.

Henk 17-10-2023

telefoon besteld. Deze werd snel verzonden echter DHL heeft zijn werk niet goed gedaan! De dag dat de telefoon geleverd zou worden ben ik thuis gebleven. Bezorging zou tussen 19.15 uur en 21.45 uur zijn. Om 19.15 uur een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Dat klopt niet. DHL was niet langs geweest. Dit heb ik regelmatig met DHL zeggen dat je niet thuis bent en dan een dag later komen. Telefoon is keurig door belwinkel direct na bestelling verzonden. Prima ingepakt. Echter slechte verzendorganisatie gekozen.

Simon 17-10-2023

Ik heb al vaak iets besteld bij Belsimpel. Goede site en makkelijk om eens rustig tussen de verschillende telefoon gerelateerde producten te kijken en vergelijken. Mijn bestelling werd binnen 24 uur geleverd. TOP dus! Ik zal hier zeker nog eens iets bestellen.

Paul 16-10-2023

2 x telefoon gekocht hier. Altijd meest concurrerende prijs en vlot geleverd volgens belofte
Goede en duidelijke site, perfect voor vergelijking en altijd uitgebreide specs te raadplegen.

Anniek Mateman 16-10-2023

Snelle levering! Verder super fijn product en precies zoals omschreven. Ook had het product de laagste prijs vergeleken met andere websites

Tiemeyer 16-10-2023

Goede website duidelijk en overzichtelijk
Snelle levering
De telefoon is super

Aanraders voor iedereen

Toine 16-10-2023

De site is overzichtelijk en bestellen is makkelijk, verder alles volgens afspraak geleverd

Rob 15-10-2023

Snelle levering en zeer scherpe prijs voor de Google Pixel 6a. De perfecte telefoon voor mijn moeder om weer jaren vooruit te kunnen. Dankjewel Belsimpel!