Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Noton 24-09-2023

Goede prijs. Snel bezorgd. Gewoon perfect geregeld. Ik ga de volgende keer weer voor Belsimpel. Simpel als wat.

Petercompaq 24-09-2023

De product omschrijving op de site was voldoende uitgebreid. Het ging om een motorola. Na bestelling en betaling werd het binnen 24 uur geleverd. Tip de geleverde versie was Italiaans. niet iedereen kan dan zonder handleiding de taal omzetten naar Nederlands.

Pman 23-09-2023

Bestellen ging eenvoudig en de prijs is goed. Alleen waren de specs van de Samsung watch 6 heel summier en ik heb via een andere website de uitgebreide specs gelezen. Verder is alles goed gegaan

Duidelijk en snel. 22-09-2023

Bij Belsimpel hebben ze een duidelijke website, mooie prijs en een snelle levering. Ik had al ervaring met dit bedrijf en nog nooit problemen mee gehad.

Karin 22-09-2023

Snelle levering. Product voldoet aan mijn verwachting. Goede prijs/kwaliteit.

Vertrouwde winkel 22-09-2023

Jullie waren verruit de goedkoopste kenissen waren ook tevreden over jullie.
Nou 1en 1 =2

Martin 22-09-2023

Simpel met jullie website te werken en snel te schakelen. Snel zoeken naar je gewenste telefoon zonder problemen.

Pilsprikker 22-09-2023

Snelle levering altijd! Dit is de 2de keer dat ik Airpods Pro bestel via Belsimpel.

Mvdm 22-09-2023

Duidelijke shop en snelle service! De klantenservice werkt ook goed, nog nooit problemen met de producten gehad en bij vragen altijd een goede en duidelijk uitleg

Edwin 21-09-2023

Horloge besteld, supersnel geleverd voor een zeer scherpe prijs. Dit is wat online winkelen zou moeten zijn! Aanrader!

Theo 21-09-2023

Goeie website, overzichtelijke en gemakkelijke zoekfuncties met daarnaast redelijke geprijsd.
Vandaag besteld is ook echt morgen geleverd, dat is echt een ontzettend goeie service. Juiste communicatie, daar hou ik van. Dank! 🙏

Lex 21-09-2023

Duidelijke omschrijving en makkelijk te bestellen. De nieuwe telefoon voldoet aan de verwachtingen! Snelle levering!

paul 20-09-2023

mijn bestelling prima ontvangen op tijd en prima verpakt dus geen problemen gehad

Richy 20-09-2023

Ik heb voor Belsimpel gekozen vanwege een eerdere aankoop van een telefoon waar ik tevreden over was. Ook over deze nieuwe aankoop ben ik heel tevreden, duidelijke en uitgebreide informatie op de site waar je echt wat aan hebt en enkele goede reviews. Bestelling en verzending waren probleemloos, de telefoon werd uitstekend verpakt binnen de beloofde termijn afgeleverd. Ook de prijs was goed, een stuk lager dan bij andere webshops. Over de kwaliteit van het meebestelde Mobilize hoesje ben ik niet zo tevreden, dat heeft een matige kwaliteit vergeleken met het hoesje van hetzelfde merk van mijn vorige bestelling.

Willy 20-09-2023

Laagste prijs, snelle verzending. Ook vond ik de zoekfunctie fijn werken. Kan het aanraden!

Meinwiek 19-09-2023

Mijn ervaring via deze site is uitstekend zeer helder we zijn blij met deze aankoop

Alfred 18-09-2023

Tablet besteld, goede prijs, snel in huis en alles volgens afspraak. Precies wat je mag verwachten.

CAP10 18-09-2023

Op zoek naar een nieuwe, betaalbare telefoon. Kijk op Google en je komt uit op Belsimpel.nl !
's Middags besteld, volgende dag in huis!
Belsimpel toont de specificaties van het toestel in een duidelijk overzicht en biedt de mogelijkheid voor de aanschaf van het juiste hoesje en een screenprotector.
En dat voor de laagste prijs! Helemaal top!

Corrie 18-09-2023

Fijn om je producten op te zoeken en een snelle levering! Eindelijk een goed schermpje voor op mijn Iphone je betaald iets meer maar zeker de moeite waard.

Leila 18-09-2023

fast shipping , good product , i wanted to give a gift to mu husband and chose you

Wim 18-09-2023

Concurrerende prijs; al meerdere keren besteld in deze webshop. Gemakkelijk bestelproces. Snelle levering.
Kortom: geen minpunten

Thomas 18-09-2023

2 activity trackers besteld, zijn volgens afspraak de volgende dag geleverd. Zoals ik altijd gewend ben van belsimpel. Top winkel!

A 18-09-2023

Ik heb altijd wat twijfels kijkend naar het bestellen van elektronica of duurdere producten bij webshops die voor mij ‘nieuw’ zijn. Toch heb ik gezien de goede reviews, de prijzen met vergeleken andere webshops en de marketing die mij een goed gevoel gaf, ervoor gekozen om mijn Apple Watch SE bij Belsimpel te bestellen. Nog niet 2 uur na mijn bestelling kreeg ik al een mailtje dat hij was verstuurd! Ontzettend snel ontvangen en alles was precies zoals het hoort!
Meteen een tweede bestelling geplaatst voor Airpods pro omdat ook hier Belsimpel de beste prijzen in biedt. Tegenwoordig wordt alles duurder dus het een klein prijsverschil maakt het groot!

De Airpods ook de volgende dag ontvangen en perfect zoals ik ze verwacht had. Ontzettend blij met mijn nieuwe producten van Belsimpel.

Maak het jezelf simpel en bestel bij Belsimpel!!! Ik raad het zeker aan.

Twan 17-09-2023

Duidelijke website, makkelijk bestel proces, prima op de hoogte gehouden via mailtjes. Netjes en op tijd geleverd.

Greve 17-09-2023

Altijd tevreden vriendelijk maandtarief. Nooit geen problemen onder ondervonden.