Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Alfred 18-09-2023

Tablet besteld, goede prijs, snel in huis en alles volgens afspraak. Precies wat je mag verwachten.

CAP10 18-09-2023

Op zoek naar een nieuwe, betaalbare telefoon. Kijk op Google en je komt uit op Belsimpel.nl !
's Middags besteld, volgende dag in huis!
Belsimpel toont de specificaties van het toestel in een duidelijk overzicht en biedt de mogelijkheid voor de aanschaf van het juiste hoesje en een screenprotector.
En dat voor de laagste prijs! Helemaal top!

Corrie 18-09-2023

Fijn om je producten op te zoeken en een snelle levering! Eindelijk een goed schermpje voor op mijn Iphone je betaald iets meer maar zeker de moeite waard.

Leila 18-09-2023

fast shipping , good product , i wanted to give a gift to mu husband and chose you

Wim 18-09-2023

Concurrerende prijs; al meerdere keren besteld in deze webshop. Gemakkelijk bestelproces. Snelle levering.
Kortom: geen minpunten

Thomas 18-09-2023

2 activity trackers besteld, zijn volgens afspraak de volgende dag geleverd. Zoals ik altijd gewend ben van belsimpel. Top winkel!

A 18-09-2023

Ik heb altijd wat twijfels kijkend naar het bestellen van elektronica of duurdere producten bij webshops die voor mij ‘nieuw’ zijn. Toch heb ik gezien de goede reviews, de prijzen met vergeleken andere webshops en de marketing die mij een goed gevoel gaf, ervoor gekozen om mijn Apple Watch SE bij Belsimpel te bestellen. Nog niet 2 uur na mijn bestelling kreeg ik al een mailtje dat hij was verstuurd! Ontzettend snel ontvangen en alles was precies zoals het hoort!
Meteen een tweede bestelling geplaatst voor Airpods pro omdat ook hier Belsimpel de beste prijzen in biedt. Tegenwoordig wordt alles duurder dus het een klein prijsverschil maakt het groot!

De Airpods ook de volgende dag ontvangen en perfect zoals ik ze verwacht had. Ontzettend blij met mijn nieuwe producten van Belsimpel.

Maak het jezelf simpel en bestel bij Belsimpel!!! Ik raad het zeker aan.

Twan 17-09-2023

Duidelijke website, makkelijk bestel proces, prima op de hoogte gehouden via mailtjes. Netjes en op tijd geleverd.

Greve 17-09-2023

Altijd tevreden vriendelijk maandtarief. Nooit geen problemen onder ondervonden.

X 17-09-2023

Snelle en correcte levering van het artikel. Het artikel zat ook heel keurig verpakt

Leo 16-09-2023

Snelle levering, scherpe prijzen, goed verpakt en goede service. Na de bestelling wordt je netjes en duidelijk op de hoogte gehouden van het hele bestel proces. Heb al meerdere keren naar volle tevredenheid hier een telefoon gekocht. In de toekomst zal ik bij Belsimpel weer een telefoon kopen. Kortom van harte aan te bevelen.

Konstantin 16-09-2023

The goods were delivered on the second day. I am 100% satisfied with the smart watch. The price is the best on the market. Great store. I will recommend it to my friends.

Fred de Vries 16-09-2023

De site biedt veel keus, heeft goede prijzen, producten worden snel geleverd

Pieter Den Haag 16-09-2023

Uitstekende service en erg klantvriendelijk. Doen niet niet moeilijk over ruilen of retouren en verkopen prima spullen.

Ron Brounts 15-09-2023

Uitstekende service, snelle levering, alles klopt! Kortom: zoals het overal zou moeten zijn.

Tim 15-09-2023

Ik ben goed geholpen en een snelle levering van mijn aankoop. Ik ben goed op de hoogte gehouden over de status van mijn aankoop.

Henk M 14-09-2023

Belsimpel is op veel gebieden vergelijkbaar met dat andere blauwe merk maar heeft daarnaast gewoon altijd de scherpste prijs. Zo simpel is belsimpel.

Aukje Groeneweg-Hulzebos 14-09-2023

Het betreft de bezorging.Niet tevreden over de manier waarop..Had gelezen dat ik ervoor moest tekenen.De bezorger had zijn busje verderop in de straat gezet. Aangebeld, het pakje voor de deur op de stoep gezet en was al zowat weg toen ik de deur open deed.
Kennelijk was hij niet echt geïnteresseerd of ik thuis was, slordig voor een telefoon van €720,-die onbeheerd op straat staat. Telefoon is prima en scherp geprijsd.

Aukje Groeneweg-Hulzebos 14-09-2023

Ko vv 14-09-2023

Heel snel geleverd top ,goed verzorgd en een prima bedrijf ik ga hier meer bestellen

Timmermans 13-09-2023

Prima website met veel goede aanbiedingen. Koop gaat vlot en wordt snel aan de bezorgingsdienst overhandigd.

Olivia 13-09-2023

Prima winkel. Goede prijzen en zeer snelle en nette verzending. Zending goed te volgen via track&trace van post.nl en hun eigen emails.

Roel 13-09-2023

Goede shop, scherpe prijs. Snelle levering. Ben zeer tevreden met de aanschaf van deze mobiele telefoon

Hans 13-09-2023

Belsimpel is wederom het scherpst geprijsd voor de mobiele telefoon die ik zocht. Daarnaast is de duidelijkheid van communiceren en de snelheid van leveren top!

Wil van Wissen 12-09-2023

Bij verlengen van je bestaande provider een enorme keuze van toestellen.
De afhandeling gaat snel en correct.