Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

D.G. 11-09-2023

Altijd goede afhandeling van alles. Nooit een probleem met dit bedrijf gehad.

Jan 11-09-2023

Top, snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima uitleg op website.

A de Gooyer 10-09-2023

Goede service. Heb op zondag besteld en maandagochtend in huis. Netjes ingepakt en juiste artikelen erin.

Hub 10-09-2023

Het product wat ik wilde kopen was bij Belsimpel behoorlijk goedkopper dan bij andere webshops.
Het op de hoogte houden van de status van mijn bestelling was perfect.
De levering was dag later dan hier op de website werd gezegd maar dat lag aan de bezorgdienst van post.nl en niet aan Belsimpel.

Youssef Aliyat 10-09-2023

Top webshop niks van te zeggen.
Van bestelling tot levering top geregeld!! Mmmm

Nicky 10-09-2023

Website is goed, makkelijk te vinden wat ik wilde vinden. Snel besteld en snel in huis!

Merijn 10-09-2023

Ik had een pixel 7a beeldscherm bescherming gekocht, die bleek niet helemaal te passen. Ik heb de klantenservice gesproken en die hebben mij heel goed geholpen om mijn geld terug te krijgen.

Slechte service 09-09-2023

Via Belsimpel heb ik een Oneplus nord 2t gekocht. Na een poosje werkte Android auto niet meer. Nu heb ik mijn telefoon voor reparatie aangeboden. Nu moet ik ineens 77 euro betalen voor een scheurtje in de back cover, anders wordt er niets aan gedaan. Via de klantenservice werd ik afgeserveerd dat dit de regels van Oneplus zijn. Toen ik er nogmaals op reageerde werd er niet meer op ingegaan en heb ik geen reactie meer mogen ontvangen. Waardeloos!

frank 07-09-2023

de mobiel is goed aan gekomen en werkt goed.dus de bestelling was heel goed.

Ingrid 06-09-2023

Makkelijke site, simpel besteld en snel geleverd! Een 10 geef ik niet snel vandaar een dikke 9.

Bert 05-09-2023

Snelle en correcte levering.
En een scherpe prijs.
Verder kan ik niets negatiefs bedenken.

Joris Koeten 05-09-2023

Ik vind het een hele goede shop, ik heb voor deze shop gekozen vanwege de wat goedkopere spullen, de levering was erg snel alles was in orde en heel aangekomen

liv 05-09-2023

Tevreden met mijn aankoop. Website makkelijk te gebruiken en de prijs van mijn toestel was goedkoper dan bij andere aanbieders.

Waleed jazirali 05-09-2023

Makkelijk kopen en goed aanbiedingen.
Ik koop altijd van deze website.
Ik raad het aan

Lia 05-09-2023

Brede keus op de site en als je telefonisch een vraag hebt dan word je heel goed en snel geholpen

Alie Bruining 05-09-2023

Ik had een mobiel die niet aan de verwachtingen voldeed.
Klantenservice heeft mij geweldig geholpen.
Mobiel is geruild en heb nu een mobiel die helemaal naar mijn wens is.

Lineke 05-09-2023

De website is duidelijk en handig opgezet.
En er is een snelle en goede service.
Ik heb geen op- of aanmerkingen

Helen 04-09-2023

Overzichtelijk, duidelijke informatie over het product. Bestellen was makkelijk en product snel bezorgd

Albert vehv 04-09-2023

Besteld en vervolgens volgens afspraak op tijd ontvangen. Het is vaak anders

Top verkoper 03-09-2023

Onverwacht razendsnel geleverd-monder dan 12 uur-en zo een beetje de laagste prijs

BertH 03-09-2023

Na op de zeer informatieve website van Belsimpel een smartwatch uitgezocht te hebben heb ik deze ook bij Belsimpel besteld. Alles ging snel en werd super op tijd geleverd. Kon ik er gelijk nog de hele dag mee spelen. Top!

Mierlag 03-09-2023

Prijs goedkoopst van alle winkels en sites bestelling heel snel thuis bezorgd

Chantal 03-09-2023

Via de webshop besteld, dus geen winkel bezocht. Volgende dag op zondag in huis! Goede bezorging

Olav 02-09-2023

De goedkoopste en snel bezorgd. Prima telefoon en veel sneller dan mijn oude. Alleen opladen duurt langer, maar daar staat tegenover dat ik hem niet meer elke dag hoef op te laden

SU 02-09-2023

Belsimpel is hét adres, al jaren, voor ons als wij nieuwe mobiele telefoons aan moeten schaffen. Altijd het goedkoopst en supersnelle levering. Zelfs toen wij eens na ontvangst van een bestelde mobiel toch liever een ander toestel wilden was dat geen enkel probleem.