Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anita 01-11-2023

Mooie foto’s duidelijke uitleg in plus en minpunten telefoon van voorkeur. Snelle levering en erg fijn dat je er gelijk de juiste accessoires bij kan bestellen. Zeer tevreden met de telefoon!

Gerriboom 31-10-2023

Airpods werken beter dan verwacht en goede verzending van het product was erg goed en snel.

Ton Annegarn 31-10-2023

Goede prijs voor goede producten. Snelle levering en prima service. Mijn volgende telefoon wordt weer besteld bij Belsimpel.

Han 31-10-2023

Beste prijs voor het produkt. Razendsnelle levering en zeer goede communicatie daarover.

Süheyl 31-10-2023

Geweldige service en snelle levering

Ik heb onlangs een Google Pixel 8 Pro gekocht bij Belsimpel.nl en ik ben zeer tevreden met mijn ervaring. Hier zijn enkele redenen waarom ik Belsimpel ten zeerste aanbeveel:

Snelheid en Efficiëntie: Mijn bestelling werd snel verwerkt en de levering was razendsnel. Ik had mijn nieuwe toestel al binnen een dag in huis!

Duidelijke Communicatie: Via mijn Belsimpel-account kon ik eenvoudig de status van mijn bestelling volgen. Alles was helder en overzichtelijk.

Kortom, Belsimpel.nl biedt goede smartphones tegen scherpe prijzen, uitstekende klantenservice en snelle levering. Als je op zoek bent naar een nieuwe smartphone, is Belsimpel absoluut de nummer 1-keuze!

Jan Roelof Koops 30-10-2023

Nooit, maar dan ook nooit meer zal ik Belsimpel kiezen. Moest mijn abonnement verlengen, had ik per ongeluk ook een nieuwe provider gekozen. Een nieuwe mobiel gekocht, maar na een week al kapot. Na 3 keer de verkeerde code invoeren, kwam er niet de vraag om de pukcode in te voeren, die ik dus wel heb. Telefoon retour naar Belsimpel. Krijg ik net een email dat ik mijn account gegevens niet heb verwijderd. Maar dan kon niet, omdat ik mijn mobiel niet kon openen. Willen ze hem opsturen naar een bedrijf, en gaat mij €60 kosten. Had al €186 betaald voor de nieuwe mobiel. Maar was bij Tele2 en ben per ongeluk overgestapt naar Ben. Maar mijn contract van Tele2 duurt nog tot eind januari 2024. Betaal nu dus voor 2 provider's. Voor Tele2 en voor Ben. En ik wou nummerbehoud. Maar tot eind januari heb ik een nieuw telefoonnummer. Moest dit aan iedereen en alle instanties doorgeven. Eind januari moet ik al die instanties en familie en vrienden dus weer doorgeven dat ik mijn oude nummer weer heb. En Belsimpel zou er voor zorgen dat mijn contract bij Ben zou worden stopgezet. Want wil gewoon bij Tele2 blijven. Heb Ben gebeld, en die zei dat Belsimpel dit regelt. Heb net wel een uur met Belsimpel gebeld, en die zegt dat Ben dat moet regelen. Ondertussen minsten al €80 kwijt aan telefoonkosten. En nog niets opgelost. Krijg nu mijn mobiel, die ik retour had gestuurd, en mijn geld terug wil, dus weer terug. Moet mijn account's verwijderen. Had ik meteen moeten doen zei Belsimpel. Maar dat kon niet, OMDAT IK NIET MIJN MOBIEL KON OPENEN. Zal wel weer een paar dagen duren voordat ik mijn mobiel weer Krijg. Moet dan alle gegevens dus verwijderen, en dan weer naar Belsimpel retourneren. Dit alles duurt nu al 3 weken. En dan de wachttijd als je belt. Soms wel 3 kwartier in de wacht. Ik heb mijn lesje geleerd. Gewoon in een telefoonwinkel in je eigen plaats een mobiel kopen en alles regelen. Mocht er dan wat zijn, kun je er gewoon naar toe. Ben benieuwd of Belsimpel nu mijn contract bij Ben opzegt. Vertrouw er niet op, dus 4 maanden lang 2 providers betalen. Het laagste cijfer wat je kan geven is een 1. Maar het liefst zou ik een nog lager nummer geven.

Tadorna 30-10-2023

Nieuwe telefoon nodig. Hoewel oude nog prima werkte lustten de banken zijn Android-versie niet meer. Al eerder een telefoon bij Belsimpel besteld, dat liep vlekkeloos. Er is voldoende keuze en de prijzen zijn betrekkelijk laag. Zondagmiddag na veel zoeken, rondlezen (Consumentenbond) en reviews telefoon met hoesje besteld. Maandagmiddag foutloos geleverd. Dat is belachelijk snel, had voor mij niet gehoeven. Kan vast milieuvriendelijker.

Chris 29-10-2023

Weer bij belsimpel besteld! Belsimpel is altijd concurerend met de prijs, ook nu weer met de Samsung S21FE

Maraschino 29-10-2023

Na mijn vorige review over Belsimpel, hebben zij contact met mij opgenomen hierover. Het product heb ik uiteindelijk wel ontvangen, na krap en week i.p.v. de volgende dag, maar ook dit keer leek de oorzaak te liggen bij de bezorgdienst PostNL. Belsimpel heeft het echter heel correct opgelost uiteindelijk. Ik moet zeggen dat de klantenservice hier echt boven op zit een haar uiterste best doet om het te compenseren. Je kunt je natuurlijk afvragen of ze deze bezorgen moeten blijven gebruiken, maar Belsimpel doet het goed en haar best, dat wordt gewaardeerd!

Roy 29-10-2023

Prima product en snelle levering. Reeds vele goede ervaringen met de voorheen gekochte producten.

Plog 29-10-2023

Concurrerend, goede informatie om tot een goede keuze te komen en prompt volgens afspraak geleverd.

Patrick 29-10-2023

Door de jaren heen heb ik meerdere dingen bij Belsimpel besteld. Meest recentelijk een smartphone en een accessoire. Altijd onwijs snel geleverd! Netjes verpakt in een geschikte doos van het juiste formaat, in tegenstelling tot veel andere winkels die iets kleins in een enorme doos proppen en vervolgens alsnog een levertijd van meerdere dagen hebben. Ook erg rijn dat je altijd een afhaalpunt kunt kiezen, scheelt thuis te hoeven blijven!

Robbie Du Lion 29-10-2023

Klantvriendelijke heldere site. Goedkoop en snelle levering en afronding. De bestelling, het nummer en bevestiging van bestelling levereing verzendig was SNEL

Sies 29-10-2023

Duidelijke site. Komt goed uit beoordelingen. Komen de levertermijn na. Zou dit zeker aanbevelen bij bekenden.

Boskat 29-10-2023

Ik kreeg een perfect werkend toestel dat bij Belsimpel het laagst geprijsd stonf én bovendien de dag na aankoop geleverd!

Richard de Rooij 29-10-2023

Ik ben super tevreden over Belsimpel ik ben goed en snel geholpen mijn telefoon is netjes op tijd geleverd aan mijn huisadres ga zo door

Henk 28-10-2023

Diverse winkels hadden mijn produkt niet en online belsimpel wel. Makkelijk besteld en door postnl op zondag netjes afgegeven door postnl

Frank 27-10-2023

Ook als je niet weet welk artikel je zoekt kun je er toch vrij gemakkelijk achter komen. Ook het filter functioneert prima. Gebruiksvriendelijke site dus. Top.

GV 27-10-2023

Mijn Galaxy A53 bij Belsimpel gekocht.
Ik ben zeer tevreden over deze leverancier.
Al vaker bij Belsimpel besteld en altijd zeer goed geholpen en snel geleverd.

Marvix 27-10-2023

Ik vindt het fijn om bij belsimpel te shoppen

Omdat er veel keus is
De site overzichtelijk is
Er soms mooie promo's zijn
Er is altijd wel een passend product als je iets specifieks zoekt

Ook als je de klantenservice nodig hebt word je vriendelijk te woord gestaan en word er oplossend gedacht voor de klant
Ook zijn de medewerkers vrolijk aan de telefoon

Ik koop hier vaak wat misschien soms te vaak 😳

Abonnementen verleng ik altijd via belsimpel omdat er altijd mooie deals zijn niet te veel per maand betalen en niet te veel bij betalen precies er tussen in
Daar komt ook bij dat je elk toestel met elk abonnement kan kiezen

Voor mij zeker vaker Belsimpel!
Op naar de volgende aankoop!

Ict in het westland 27-10-2023

Goede website/webshop en snel verzonden/ ontvangen. Ook goede prijzen hier.

Mishandro 26-10-2023

Heb hier me Apple AirPods Pro 2 gekocht met de beste prijs van allemaal en snellle én gratis bezorging

Collin 26-10-2023

Snel geleverd, duidelijk een betrouwbare webshop
Artikel ontvangen zoals beschreven op de site.

Ingrid 26-10-2023

Vond meteen wat ik zocht, en nog goedkoper als ergens anders.
Ben heel blij met mijn aankoop

Monique 26-10-2023

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat zij de voordeligste zijn bij de aanschaf van een nieuwe telefoon en het een hele overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site is met een goede zoekfunctie.

De specs van de telefoons zijn heel overzichtelijk waardoor je makkelijk kunt vergelijken tussen verschillende telefoons.

Snelle service, de volgende dag had ik de telefoon al binnen.