Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1264 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 17-10-2023

telefoon besteld. Deze werd snel verzonden echter DHL heeft zijn werk niet goed gedaan! De dag dat de telefoon geleverd zou worden ben ik thuis gebleven. Bezorging zou tussen 19.15 uur en 21.45 uur zijn. Om 19.15 uur een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Dat klopt niet. DHL was niet langs geweest. Dit heb ik regelmatig met DHL zeggen dat je niet thuis bent en dan een dag later komen. Telefoon is keurig door belwinkel direct na bestelling verzonden. Prima ingepakt. Echter slechte verzendorganisatie gekozen.

Simon 17-10-2023

Ik heb al vaak iets besteld bij Belsimpel. Goede site en makkelijk om eens rustig tussen de verschillende telefoon gerelateerde producten te kijken en vergelijken. Mijn bestelling werd binnen 24 uur geleverd. TOP dus! Ik zal hier zeker nog eens iets bestellen.

Paul 16-10-2023

2 x telefoon gekocht hier. Altijd meest concurrerende prijs en vlot geleverd volgens belofte
Goede en duidelijke site, perfect voor vergelijking en altijd uitgebreide specs te raadplegen.

Anniek Mateman 16-10-2023

Snelle levering! Verder super fijn product en precies zoals omschreven. Ook had het product de laagste prijs vergeleken met andere websites

Tiemeyer 16-10-2023

Goede website duidelijk en overzichtelijk
Snelle levering
De telefoon is super

Aanraders voor iedereen

Toine 16-10-2023

De site is overzichtelijk en bestellen is makkelijk, verder alles volgens afspraak geleverd

Rob 15-10-2023

Snelle levering en zeer scherpe prijs voor de Google Pixel 6a. De perfecte telefoon voor mijn moeder om weer jaren vooruit te kunnen. Dankjewel Belsimpel!

Ron 15-10-2023

Ik heb nu voor de 3é keer een smartwatch gekocht en ik ben zeer tevreden over de prijs, de verzending en de service.
In feite kan hier geen ene andere webshop mee concureren.
Dus voor mij geen andere webshop.
Ga zo door en ik blijf een vaste en tevreden klant.

Roy 15-10-2023

Makkelijk te navigeren webwinkel met scherpe prijzen voor de toestellen. Product begin van de avond besteld en de volgende dag al in ontvangst mogen nemen.

Henk 15-10-2023

Een nette prijs voor de tablet en ik kreeg ook het advies voor een standard. Ik had de tablet snel nodig en werd keurig op tijd geleverd.

Silsinaspril 14-10-2023

Via belsimpel een nieuwe iPhone aangeschaft. Goede website, goedkoop en snelle levering.

Taco 38 14-10-2023

Top
Zaak
Ik ben heel blij met mijn Samsung Galaxy S10e
Mijn levering was snel
De retour afhandeling bij mij vorige toestel
die niet beviel
was ook goed verwerkt
en afgehandeld

Margot 13-10-2023

Ik ben bewust naar de Belsimpel winkel in Utrecht gegaan om een nieuwe telefoon te kopen. Daar heb ik gevraagd of de medewerkers de gegevens van mijn oude telefoon wilden overzetten op de nieuwe telefoon, omdat ik niet weet hoe dat moet.
Dat hebben ze heel klantvriendelijk gedaan, ondanks dat ik daar kennelijk een afspraak voor had moeten maken.
Ook een screenprotector werd op de nieuwe telefoon gezet. Het hoesje dat ik wilde kopen was niet op voorraad. De medewerkers zorgden ervoor dat dit hoesje al de volgende dag per post bezorgd werd.
Ik ben heel tevreden over de service. Bedankt.

Maraschino 13-10-2023

ERG onbetrouwbaar!
Op 5-10-2023 voor het eerst een telefoon besteld op de website van Belsimpel. Hoofdreden was dat het al 's avonds was en wij de telefoon echt de volgende dag nodig hadden. Belsimpel beloofd "voor 23:59" besteld, de volgende dag in huis".
Niet dus! Nog vóór de gemelde bezorgtijd in was gegaan kreeg ik een mail van de bezorgdienst dat het 'Helaas niet gelukt was om het pakket te bezorgen'... En dat dit de volgende dag zou komen... Erg vreemd, maar vooral teleurstellend. De klantenservice nam, na mijn review op Trustpilot, heel netjes contact met ons op en compenseerde het met een kleine waardebon.
Die kwam goed van pas, want wij wilden ook nog een hoesje bij de telefoon, dus konden we daar deels de voucher voor gebruiken. Het hoesje besteld op 9 oktober en zou ook weer de volgende dag bezorgd worden, als briefpost nota bene, dus we hoefde er niet eens voor thuis te blijven. Het vreemde is (weer) dat er de volgende dag (dus de dag van bezorging) in een mail van Belsimpel stond dat het pakket 11 oktober bezorgd zou worden (voor 18:00), dat is dus NIET de volgende dag ik huis zoals ze op de site beloven!
Nu...13 oktober...we wachten nog steeds op het hoesje. Echt WAARDLOOS dit bedrijf. Loze beloftes, totaal onbetrouwbaar!

Annemieke 13-10-2023

Super goede keuze.
Maar ook de prijzen zijn geweldig.
Veel goedkoper dan andere webshops

Mark 13-10-2023

Ik heb eerder iets besteld en dat ging altijd goed . Op tijd geleverd dus prima. De prijs was ook goed.

Martijn 13-10-2023

Voor het product dat ik heb gekocht, was belsimpel absoluut de goedkoopste. Daarnaast was daadwerkelijk de volgende dag mijn bestelling binnen.

DBS 13-10-2023

Super snel verzonden en het item was nieuw en netjes verpakt. Top service. Zou iedereen bel simpel aanraden.

Een vergissing van Belsimpel Perfect opgelost 13-10-2023

=/= Mijn eerste aankoop bij Belsimpel, grandioze klantendienst.
=/= Mijn eerste aankoop bij Belsimpel, Xiaomi Redmi 12. Volgens de website inclusief USB kabel en lader. Bij aankomst bleek er geen lader bij te zitten. Op doosje gekeken, daar stond op "Wordt zonder lader geleverd" dus een vergissing op de website van Belsimpel.

Klantendienst gebeld, uitgelegd en foto's van de tekst op het doosje gestuurd. Er werden direct excuses en een perfecte oplossing aangeboden: Gratis een passende lader + kabel gratis opgestuurd ... echt grandioos dus. Hier werd ik echt blij van, bedankt XXX van Belsimpel! *****%-sterren, zeker weten. ;) RICK

Rob 13-10-2023

De AirPods Pro (2nd gen) waren scherp geprijsd en snel geleverd!
De mailtjes met status updates waren prettig.

Amy 13-10-2023

Het was een super fijne ervaring om te bestellen bij belsimpel, de levering ging snel en de betaling ging makkelijk. Kortom fijne ervaring

Robert 12-10-2023

Snelle levering voor de juiste prijs. Je wordt goed geholpen in de winkel. Heb mee gedaan met een actie dat je 100 euro terug krijgt. Alle formulieren ingevuld maar nog niks van gehoord. Weet niet of ik dit de volgende keer nog doe. Vooral omdat je 6 weken moet wachten of je het formulier goed heb ingevuld. Graag volgende keer een bevestiging mail."we hebben uw formulier ontvangen we zullen er naar kijken"

Monique 12-10-2023

Makkelijk telefoons vergelijken, daadwerkelijk de volgende dag bezorgd, beste prijs voor dit model.

Carl 12-10-2023

Slechts een enkel woord is genoeg: PERFECT. De basis voor mijn aankoop een eerdere goede ervaring met Belsimpel.

Marcel Geniesse 12-10-2023

Goed assortiment met prima prijsstelling en nog snel geleverd ,wat wil je nog meer.