Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

SB 18-12-2023

Ik heb geen klachten en dat is al heel wat. Ik begin echter meer en meer een probleem te krijgen met het verantwoorden waarom ik nog steeds bij een bedrjif koop. Tot nu toe, heb ik al mijn telefoons betrokken van Belsimpel, Als ik niet tevreden was geweest, was dat niet gebeurd

Sjaak Hendrix Horst 17-12-2023

Artikel zeer duidelijk en uitvoerig beschreven.
Helemaal tevreden met het artikel. Goed ingepakt
en snel geleverd voor de afgesproken prijs

wj 16-12-2023

What you see is what you get. Afspraken worden nagekomen. Duidelijk, helder en snelle service en levering. De website is duidelijk en geeft goed weer wat je bestelt. Communicatie per email is goed en overzichtelijk.

helmpje1958 16-12-2023

Artikel was voor een goede prijs precies zoals ik wilde, en op tijd geleverd.

Henyo 16-12-2023

De prijs van de nieuwe Oppo Reno 10 Pro was bij Bel simple het goedkoopst. Levering was heel snel. Dus ik bemn dik tevreden.

Mary 16-12-2023

Duidelijke website met beste prijs voor aangeschafte Samsung A54. Snelle levering die keurig aangemeld was, die je ook op een eenvoudige manier kon verzetten.

Jan 16-12-2023

Goede prijs, snelle verzending!
Simpele telefoon die wel bijna alles heeft.
Alleen 5g internet mist.

Hulya 15-12-2023

Ik heb 2x samsung Fold 5 moeten bestellen. De Eerste keer, werd het geannuleerd door de provider Odido volgens Belsimpel. En de 2de keer, wordt er gezegd dat het niet leverbaar is. Terwijl het product op de website wel besteld kan worden! In alle kleuren en varianten!! Waardeloos dit!! En reageren doen ze pas na dagen.

#update
Inmiddels heb ik het toestel ontvangen met ook een voucher twv €25,- 🫠
Meerdere keren contact gehad met Myrthe. Cashback actie wilde niet lukken via de Samsung website, maar ook dat neemt Belsimpel op zich en wordt alsnog uitbetaald 😍

Peter uit Heerlen 15-12-2023

Duidelijke productspectrum, beschrijving telefoons en mbt de telefoons ook de minder bekende merken (Xiaomi, Nothing). Wat betreft Apple iPhone loont het zich in de dropdown lijst te kijken&wisselen van geheugen&kleur voor betere prijzen.

Anouk Apeldoorn 15-12-2023

Hoewel het black friday was kreeg ik mijn smartwatch de volgende dag netjes geleverd. Goede service.

Teunis 15-12-2023

Snel en voordelig klaar bij belsimpel.
Toen mijn telefoon een probleem kreeg werdt het snel en onder garantie verholpen.
Alles makkelijk geregeld via de site.

Arti 15-12-2023

Mijn vrouw en ik hebben beide in jullie shop nieuwe telefoons gekocht: De informatie op de website was uitvoerig zodat we elk een eigen optimale keuze konden maken. De levering was probleemloos en jullie hadden de beste prijs. Ik ben dus een tevreden klant.

Mieke 15-12-2023

Ik had niet verwacht datvBelsimpel ook sporthorloges verkocht, maar ze hadden een mooie aanbieding en zo kwam ik op decsite terecht. Makkelijk te bestellen, duidelijke bestelbevestiging en informatie over levering. Snel geleverd èn een heel goed Sporthorloge voor een mooie prijs.

Pedro Francisco 14-12-2023

Super fast delivery! Everything went perfect! Would definitely buy here again

Richard 14-12-2023

Geweldig perfect goed uitstekend ongelofelijk bizar next level

Frank 14-12-2023

Hele fijne webshop. Heb in de afgelopen jaren al meerdere malen telefoons, tablets en andere dingen gekocht. Duidelijk, overzichtelijk en ook goede prijzen.

Hub coonen 13-12-2023

Prima shop razendsnelle levering en veruit de goedkoopste kan ik voor iedereen aanbevelen

s jansen 13-12-2023

Een duidelijke site met goede informatie van smartphones. Mooie aanbiedingen en een goede service. Wat wil je nog meer

Goede en snelle service 13-12-2023

Eenvoudige en duidelijke site , en goede uitleg tussen het verschil van bv twee telefoons

Rian 12-12-2023

Zoals altijd zeer goed. Snel geleverd, goed verpakt, fijne prijs. Ik ben zeer tevreden met mijn Honor Magic 5 Lite.
Ik blijf zeker klant bij jullie.

Arnold K. 11-12-2023

Was op zoek naar een nieuwe smartphone. Vond op de website van Belsimpel een voordelige aanbieding van de Samsung A52s.
Bestellen ging gemakkelijk en de bezorging verliep zonder problemen. Kortom: Belsimpel is een betrouwbare winkel.

Antonio 11-12-2023

Top geregeld. Goede prijs en goede telefoon. Maken waar wat is beloofd. Niets mis mee.

Joep 10-12-2023

Er was een aardige jongen die me vriendelijk hielp. Hij was erg behulpzaam en geduldig

Eli 10-12-2023

Goede prijs, vlotte levering volgens afspraak. Prima, prima, prima, prima!!

Christie 10-12-2023

Liep allemaal vlot en goed via jullie medewerker Thijs van Eijck. Bestelling op tijd geleverd en vriendelijk geholpen