Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

W. ter Hove 11-01-2024

Duidelijk in de communicatie, je krijgt wat je besteld hebt.
Opmerking: aflevering door DHL laat te wensen over, ik heb nooit getekend voor ontvangst .

Menno 11-01-2024

Heel makkelijke website voor het vinden van telefoonabonnementen en -accessoires, dus kwam bij het vergelijken daarvan op deze website terecht. Ook nog eens scherp geprijsd.

Robin 11-01-2024

Duidelijke website, goede zoekfunctie, goede filters, ruime keuze, snelle levering, kortom gewoon goede webwinkel ! Aan te raden!

rinske 10-01-2024

Bel simpel komt na wat ze zeggen. Snelle levering, goede prijzen. En als je toch een keer de klantenservice nodig hebt, dan krijg je ook gewoon een goede klantenservice.

Johan 10-01-2024

Vlotte en nette levering van een mooie koptelefoon aan een competitieve prijs.

Rene 09-01-2024

Ik heb Bluetooth oortjes gekocht bij belsimpel. Zij waren het goedkoopste. Duidelijke site en gebruiksvriendelijk. Snelle levering. Netjes ingepakt. Helemaal blij met het product.

Igor 07-01-2024

Snelle levering, scherpe prijzen. Tot op heden altijd goede ervaringen. Altijd op tijd bezorgd.

John Geerarts 06-01-2024

Ik heb op 5 dec 2023 een Google Pixel 8 Pro ontvangen die binnen 8 dagen vol met haarscheurtjes zat, ik heb de telefoon opgestuurd naar de winkel en kreeg te horen dat dit door mij (de gebruiker) zelf veroorzaakt is en dat er verder niets aan te doen was. Zelfs de verzekering zou niets doen omdat het alleen "cosmetische schade" zou zijn. Het is wel frappant dat een telefoon met Gorilla Glass Victus 2 (wat volgens de fabrikant https://www.corning.com/gorillaglass/worldwide/en/glass-types/gorilla-glass-victus-2.html ) krasvast en valbestendig is binnen 8 dagen er uit ziet als een telefoon die 8 jaar oud is. Zo heb ik dus niets aan een telefoon met 7 jaar update garantie. Het enige wat mij aangeboden is was een telefoonhoesje (boek-formaat) en een screen protector ??? Ik heb al contact gehad met de consumentenbond en overweeg het om die in te schakelen want voor een telefoon van ongeveer 1000 euro had ik iets meer verwacht, en van belsimpel ook.

Ww 06-01-2024

Duidelijk op site, beste prijs en snel gevelerd. Zo ben ik mer belsimpel gewend.

hama 06-01-2024

alles goed verlopen, geen klachten omtrent de levering en de verdere afhandeling

Hommer 06-01-2024

Belsimpel biedt de telefoons op een eenvoudige manier aan. En beschrijft de toestellen duidelijk. Daarbij zijn er regelmatig aanbiedingen. Alles in 1 hand..

Lick 06-01-2024

De prijs is was oke
Heb de Oppo 3 dagen later voor mijn vriendin gekocht voor 25€ goedkoper,maar ja zo is het leven.

Leander 06-01-2024

Via Belsimpel mijn Motorola E22 gekocht voor de mega deal van slechts 77 euro. Nog een paar accesoires erbij gekocht meteen. Ik zeg WERELDDEAL!!! Supersnelle verzending, netjes ingepakt. Helemaal goed

En dan de Moto E22 zelf....wauw. voor zo weinig geld zo een telefoon??? Waarom zou je voor letterlijk 100'den euros meer een Galaxy of een iPhone willen kopen? Maar goed ... Ieder z'n ding.

Armando 06-01-2024

Ik vindt deze winkel heel goed en helemaal tevreden.Want deze winkel eerst de prijs is helemaal niet deur en kwaliteit is altijd 100% goed.

Jan L 05-01-2024

Fijne gemakkelijke website, veel keuze en goede omschrijving van de producten, en goede prijzen

Gerianne 04-01-2024

Duidelijk en overzichtelijk assortiment tegen concurrerende prijzen! Komen afspraken goed na! Wel of niet behouden van bestaand abonnement was niet geheel duidelijk qua taal en afhandeling.

Fam Hasselbaink 04-01-2024

2 telefoons gehaald voor kerst
1 in de winkel opgehaald omdat we bang waren dat hij niet op tijd bezorgd zou worden.
Super netjes en vriendelijk geholpen in de winkel.
De tweede hebben we laten bezorgen en dit was een van de weinige winkels waar volgende dag in huis ook echt waar was.

Jolande 04-01-2024

Ervaring met jullie is prima. Dpd heeft pakket bij de voordeur gelegd terwijl een handtekening vereist was. Wellicht voor jullie een punt van aandacht.

Michel 04-01-2024

Snelle levering. Product is netjes verpakt en voldoet aan de verwachtingen.......

Ivo 03-01-2024

Tja, wat zal ik zeggen.
Niks dan positiefs eigenlijk.
Al jaren bestel ik bij Belsimpel en alle voorwaarden etcetera zijn uitermate klantgericht.
Directe verzending, goeie prijzen, alle aanbieders.
Wil je ruilen binnen 30 dagen? Geen probleem!

Mijn volgende telefoon bestel ik hoogstwaarschijnlijk weer bij Belsimpel.

Wilbert 03-01-2024

Op aan raden van een vriend gekozen voor Belsimpel geen minuut spijt van duidelijken Site makkelijk bestellen en super snel geleverd

Reza 03-01-2024

Ondanks kerstperiode heb ik mijn bestelling best snel en op tijd ontvangen. Ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit !

RWijnen 03-01-2024

Apple AirPods besteld. Goedkoopste prijs, beste service en snelle levering is waarom ik graag bij BelSimpel bestel!
Ga zo door!

Linda 03-01-2024

Snel geleverd! Voor een mooie prijs. Al 2x Apple AirPods bij Belsimpel besteld.. beste aanbieding! Mijn kids zijn er blij mee 😀

Mark michielsen 03-01-2024

Goede communicatie alles verliep snel alles was in orde al met al een 10 waard top