Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

henk 23-01-2024

Sympathieke benadering die met veel geduld de iets oudere klant geweldig ondersteunt bij hun aankoop.

Martijn 22-01-2024

Bij Belsimpel zijn de prijzen meestal gunstig t.o.v. andere aanbieders op internet. De producten zijn eenvoudig te bestellen en worden erg snel geleverd. In de avond besteld en de volgende ochtend gaat de deurbel al. ik koop er vaker zakelijk en prive en dat bevalt mij tot op heden altijd prima.

Erik 22-01-2024

Afhandeling van de order ging snel en soepel. Post NL had meer dan een week nodig om het pakje af te leveren. Toen ik dit aankaartte bij Belsimpel om te melden dat ik het pakje niet ontvangen had reageerden ze hel snel. Bijna gelijktijdig kwam het pakje alsnog. Belsimpel deed zijn werk zoals verwacht

Eduard Gn 21-01-2024

Ik heb in de loop van de jaren al meerde bestellingen gedaan en altijd wordt het netjes en snel geleverd. Ook als er toch iets niet goed is gegaan wordt je goed geholpen

Han 20-01-2024

Snelle bezorging namelijk de volgende dag en het goedkoopst met mijn product de AirPods Pro 2e generatie

Sandor 19-01-2024

Zeer snelle levering en er wordt niet moeilijk gedaan als je iets wilt retourneren of ruilen.

Wilma3772 19-01-2024

Goede ervaring met eerdere bestelling bij Belsimpel. De prijs is vaak aanzienlijk lager dan andere webshops. Bestelling is super makkelijk, de volgende dag is de bestelling zoals beloofd de volgende dag geleverd. Als ik wat nodig heb kijk ik eerst altijd even bij Belsimpel.

Erik 19-01-2024

Duidelijke website, scherpe prijzen en grote keuze. De website biedt handige filter opties om tot de juiste keuze te komen. Een snelle levering maakt de goede ervaring compleet.

Louis Schonewille 19-01-2024

mooie site met prachtige aanbiedingen, ik koop altijd hier mijn mobieltje, goedkoopste van allemaal en super snel geleverd, ook voor simkaart aanbieding gebruik ik belsimpel

Dennis 19-01-2024

Levering is snel, communicatie is goed. Geen gezeur, gewoon goed klantgericht.

Chris 18-01-2024

Goed en snel geleverd, goede kwaliteit prijs verhouding. Ik beveel deze shop als goed aan.

a3 17-01-2024

Site is echt simpel. Mooie prijs en goed product. Levering snel en goed verzorgd.

JDalton 17-01-2024

Zeer goede product prijs verhouding en snelle levering. Bovendien goede uitleg om gegevens van oude Android mobiel over te zetten naar nieuwe Android mobiel. Een tevreden klant

Peter 17-01-2024

De bestelling werd uitgevoerd volgens afspraak. Het pakketje was keurig verpakt en werkt perfect.

Robin 17-01-2024

Bestellen verliep goed en het product werd de volgende dag geleverd. Niks op aan te merken.

HJM Wymeer 16-01-2024

Ik had tot dusver nog geen ervaring met belsimpel.
Mijn Ipad werd binnen 24 uur bezorgd op het aangegeven adres.
De installatie was erg gemakkelijk via iPhone en restore van de backup uit de cloud.

DD 16-01-2024

Goede kwaliteit en snelle levering. Ook leuke aanbiedingen wat je een hoop geld scheelt.

Sander 16-01-2024

Overzichtelijke website, goed geïnformeerd over het verloop van mijn bestelling.

Ed 14-01-2024

Heb al eerder aankopen gedaan bij Belsimpel en kan het zeker aanraden.
Duidelijke info bij de producten en snelle en correcte levering.

Mireille 13-01-2024

Ben heel blij met mijn iPhone 14. Ik heb die gekocht om ook foto’s mee te kunnen maken. En dat doet die perfect ook met iets minder goed weer. Mooi heldere foto’s en makkelijk in gebruik.

Siem 13-01-2024

Ik heb vaker wat gekocht bij belsimpel. Altijd de goedkoopste en snel in huis. Je zit niet vast aan een abonnement. Fantastisch

Pieter 13-01-2024

Ook tijdens de kerstdagen goede en snelle levering van je aankoop. Je blijft op de hoogte van je bestelling waar en wanneer het geleverd wordt. Al met al zeer tevreden met de Belsimpel service.

Ton 13-01-2024

Ik koop al jaren mijn mobiel bij belsimpel en dat bevalt me uitstekend mede door de prijs en service die ze bieden

Saskia Kruysse 12-01-2024

Fijn dat Belsimpel me geholpen heeft met het overzetten van mijn gegevens naar mijn nieuwe mobiele telefoon. Goede en aardige service! Ze komen de afspraken na.

G v d Bosch 12-01-2024

Belsimpel beveel ik aan.
Snelle en goede service.
Dit is mijn derde samsung een A54.
Geen klachten over beisimpel,maar een aanrader.